arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۸۹۵۷
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۲۲ - ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰

سازمان بهداشت جهانی هشدار داد: سفر‌های هوایی هنوز امن نیستند

انواع مختلف واکسن‌ها در حال تزریق به جهانیان هستند با این وجود، سازمان بهداشت جهانی هشدار می‌دهد که سفر‌های خارج از کشور هنوز هم ایمن نیستند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انواع مختلف واکسن‌ها در حال تزریق به جهانیان هستند با این وجود، سازمان بهداشت جهانی هشدار می‌دهد که سفر‌های خارج از کشور هنوز هم ایمن نیستند.

به گزارش سرویس خواندنی‌های انتخاب، یک مدیر ارشد در  سازمان بهداشت جهانی، هشدار داد که پیشرفت در برابر  همه گیری ویروس کرونا "شکننده" است و باید از سفر‌های بین المللی جلوگیری شود.

 

گردشگران انگلیسی  در طول کرونا اجازه ورود به این کشور را دارند و گردشگران در شهر‌هایی مانند  لیسبون، پرتغال که به شدت به جهانگردی وابسته است، به همین شکل است.

سازمان بهداشت جهانی

علی رغم ممنوعیت ایجاد شده توسط اتحادیه اروپا برای سفر‌های غیر ضروری از کشور‌های خارج از آن، این اقدام در انگلیس پس از برگزیت انجام شده است. جهانگردان انگلیسی باید مدارکی از آزمایش منفی PCR COVID-۱۹ را که ۷۲ ساعت قبل از ورود آن‌ها انجام شده است، ارائه دهند.


هانس کلوگه، مدیر بخش اروپایی سازمان جهانی بهداشت، در این خصوص گفت: "در حال حاضر، در مقابل تهدید مداوم و عدم اطمینان جدید، ما باید احتیاط را ادامه دهیم، و از سفر‌های بین المللی تجدید نظر یا از آن‌ها اجتناب کنیم. "


کلوگه در کنفرانس مطبوعاتی هفتگی خود گفت که نوع به اصطلاح هندی ویروس کرونا، که ممکن است قابلیت انتقال بالاتری داشته باشد، اکنون حداقل در ۲۶ کشور از ۵۳ کشور منطقه اروپایی سازمان جهانی بهداشت  شناسایی شده است.

نظرات بینندگان