arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۹۲۶
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۱ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۱

حمله اوباما به رقیبش: افکار رامنی مانند جرج بوش زیانبار است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس جمهور آمریکا معتقد است که میت رامنی نامزد جمهوری خواه ریاست جمهوری در این کشور مانند جرج بوش دارای افکاری زیانبار است.

به گزارش انتخاب، باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا در میان هودارانش در ایالتهای ویرجینیا و اوهایو گفت؛ ما گام بسیار بلندی برداشته ایم بطوریکه نمی توان از تغییری که به خاطر آن در چهار سال گذشته مبارزه کرده ایم، چشم پوشی کرد.

باراک اوباما با بیان اینکه میت رامنی رقیب جمهوری خواهش تلاش دارد از سیاست های شکست خورده جرج بوش استفاده کند خاطر نشان کرد: ما و دوستان مان در کنگره آمریکا بر این باوریم که میت رامنی با چنین افکاری، نتایجی سوء را بر جامعه تحمیل خواهد کرد.

روزنامه العرب افزود: رئیس جمهور آمریکا این انتخابات را بالاتر از یک انتخابات ریاست جمهوری دانست و تاکید کرد که چهار سال آینده برای طبقه متوسط آمریکا به مثابه مرگ و زندگی است زیرا شرایط اقتصادی کنونی برای این طبقه دشوارتر از گذشته است.

گفتنی است ایالت اوهایو یکی از مراکز مهم رقابت انتخاباتی آمریکا است.

این در حالی است که ایالت ویرجینیا در سال 2008 با رأی دادن به اوباما توانست در روند پیروزی وی تاثیر بسزایی داشته باشد در حالی که پیش از این آراء ساکنان این ایالت همواره متمایل به سمت جمهوری خواهان بوده است.
نظرات بینندگان