arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۲۰۳۱۲
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۱۱ - ۰۸ خرداد ۱۴۰۰

توقیف هجدهمین موتورسیکلت سنگین در بزرگراه همت/ برخورد قاطع پلیس با هنجارشکنان

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از توقیف یکدستگاه موتورسنگین ۱۳۰۰ سی سی دیگر در ادامه اجرای طرح توقیف موتورسیکلت‌های سنگین در شهر تهران خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :



معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از توقیف یکدستگاه موتورسنگین ۱۳۰۰ سی سی دیگر در ادامه اجرای طرح توقیف موتورسیکلت‌های سنگین در شهر تهران خبر داد.

 سرهنگ علی همه‌خانی با اشاره به طرح توقیف موتورسیکلتهای سنگین که بدون مجوز در تهران اقدام به تردد می‌کنند، گفت: در ساعت ۱۵:۰۰ ظهر دیروز ، یکدستگاه موتورسیکلت سنگین ۱۳۰۰ سی سی که در مسیر همت به غرب مقطع یادگار مشغول لایی کشی و انجام حرکات مخاطره آمیز بود توسط تیم راهور تهران بزرگ در طرح مهار متوقف و طبق قانون به پارکینگ منتقل شد .

سرهنگ همه خانی افزود: از ابتدا، با توقیف این موتورسیکلت سنگین ۱۳۰۰ سی سی در این محور ، جمع توقیفیهای موتورسیکلت سنگین از ابتدای این طرح (سال ۱۴۰۰) به عدد ۱۸ دستگاه رسید.

بنابراعلام مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، به‌گفته این مقام انتظامی،طرح توقیف موتورسیکلتهای سنگین بدون پلاک و بدون مجوز در سطح شهر تهران ادامه دارد و پلیس راهور تهران بزرگ با ناقضین قانون، هنجارشکنان و راکبان موتورسیکلتهای سنگین که باعث ایجاد مزاحمت و سروصدا می‌شوند و با حرکات نمایشی جان خود و دیگران را به خطر می‌اندازند برخورد قانونی کرده و موتورسیکلت آنها نیز توقیف می‌شود.

وی اشاره داشت: همچنین در این طرح و در ساعت ۱۳:۳۰ روز گذشته یکدستگاه موتورسنگین ۳۰۰ سی سی دیگر نیز در مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید همت، جوانمردان توسط تیم راهور تهران بزرگ در طرح مهار توقیف و به پارکینگ منتقل شده بود.

 ایلنا

نظرات بینندگان