arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۲۰۷۱
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۰۳ - ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۱

مرد جوان به اتهام قتل همسرش روانه زندان شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مردي به اتهام قتل همسر ۲۶ ساله اش در مشهد دستگير و روانه زندان شد.به گزارش خراسان، ساعت ۲۰ شب دوشنبه گذشته هنگامي که قاضي ويژه قتل عمد در بيمارستان شهيد هاشمي نژاد مشهد در حال انجام تحقيق روي يک پرونده جنايي بود ماموران کلانتري شهيد هاشمي نژاد با تلفن همراه وي تماس گرفتند و از مرگ مشکوک زن جواني در خيابان آيت ا... عبادي خبر دادند. در پي دريافت اين خبر بلافاصله قاضي اسماعيل شاکر عازم منزلي شد که در آن جسد زن جوان کشف شده بود.

همسر متوفي که در محل حضور داشت و ماجرا را به پليس گزارش کرده بود به قاضي ويژه قتل عمد گفت: من بيرون از منزل بودم وقتي برگشتم متوجه شدم که پيکر بي جان همسرم داخل اتاق افتاده است. وي افزود: بلافاصله با اورژانس تماس گرفتم و آن ها مرگ همسرم را تاييد کردند اين در حالي بود که ماموران اورژانس مرگ اين زن را مشکوک مي دانستند.اين گزارش حاکي است: دکتر غروبي (پزشک قانوني) که همراه مقام قضايي بود پس از معاينه اوليه جسد اعلام کرد با توجه به وجود آثار کبودي روي دهان و اطراف بيني و برخي قسمت هاي ديگر بدن متوفي، مرگ وي مشکوک است و اين احتمال وجود دارد که زن جوان خفه شده باشد.

با قوت گرفتن اين احتمال، قاضي شاکر دستور بازداشت همسر متوفي را صادر کرد و بدين ترتيب بازجويي هاي پليسي از وي آغاز شد اما متهم همچنان قتل همسرش را انکار کرد و گفت: من يک دختر خردسال دارم و از چند ماه قبل در منزل پدرم زندگي مي کنم گرچه اختلافاتي با همسرم داشتيم و در محاکم قضايي هم پرونده داريم اما من او را نکشتم!بنابراين گزارش، در بازرسي از منزل متهم همچنين يک دستگاه رسيور و تجهيزات ماهواره نيز کشف و او به اتهام ارتکاب قتل عمدي، نگهداري تجهيزات دريافت از ماهواره و استعمال موادمخدر روانه زندان شد تا تحقيقات تکميلي دراين باره انجام شود.

نظرات بینندگان