arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۲۱۰۵۰
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۱۱ - ۱۲ خرداد ۱۴۰۰

صرافی "اِکسکوینو" / خدماتی که آن را از دیگر صرافی­ها متمایز می­کند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 صرافی

موفقیت در بازارِ ارزهای دیجیتال که این روزها تب و تابِ بالایی گرفته­اند، مستلزم معامله در یک بستر امن و مناسب است؛ پلتفرمی (صرافی) که خیال شما را از بابت هرگونه نگرانی در سرمایه­گذاری­ها، راحت کند. در این مطلب می­خواهیم به معرفیِ صرافیِ "اِکسکوینو" و خدمات منحصر به فرد آن بپردازیم تا انتخاب صرافیِ مناسب برای شما از همیشه راحت­تر شود.

اِکسکوینو، اولین و قدیمی­ترین پلتفرم جامع رمزارزها است که به عنوان نخستین شرکت دانش‌بنیان ارائه‌دهنده کیف پول رمزارز در ایران از سال ۱۳۹۶ تا کنون در حال فعالیت است که زمینه­ی انجام تراکنش‌های نامحدود ارزی را فراهم می‌کند. و در این  مدت کاربران چند هزار نفری این وب سایت را در فضایی دوستانه، حرفه‌ای و قابل اعتماد در عرصه خرید و فروش ارزهای دیجیتال همراهی کرده است .

وجه تمایز اِکسکوینو با سایر سامانه­ها در دانش بنیان بودن آن است که در تعریف ساده یعنی سرویس­دهی از طریق متخصصینی با پشتوانه­ی فنی و علمی. سامانه­ی اِکسکوینو به بلاک­چین­های اصلی وصل شده و با ظرفیتی که ایجاد کرده از دارایی­های مردم محافظت می­کند.

از دیگر نکات قابل اشاره در مورد اِکسکوینو این است که زیر مجموعه­ی هولدینگ "ارنیکا"ست که صاحب چندین استارتاپ از جمله فلایتیو، بیت راه، هومسا، کانکتا و کاوان می باشد.

کیفِ پول اکسکوینو با سه کاربرد اصلی مجزا، موفق شده است گوی سبقت را از رقبای خود برباید و با تکیه بر این خدمات سه‌گانه، برآورده کننده تمام نیازهای رمز ارزی هموطنان چه هودلرها (HODLERS) و چه تریدرها باشد. این سه مزیت عبارتند از:

  • سرویسِ کیفِ پول :

اِکسکوینو بیش از 70 رمزارزِ محبوب و متنوع را در خود جای داده و امکان نگهداری آن‌ها را در کیف پولی امن بر روی بلاک‌چین‌های جهانی، به همراه سیستم استیکینگ خودکار می­دهد.

همچنین ریسکِ تحریم ِکیف پول­های خارجی مانند بایننس و مسدود شدن دارایی در اِکسکوینو به صفر می­رسد. درواقع این سامانه به دلیل داخلی بودن، مستقل از تحریم عمل می­کند و از این رو امن­ترین گزینه برای نگهداری ارزهای دیجیتال است.

  • سرویسِ ترید:

در اکسکوینو امکانِ خرید و فروشِ نامحدودِ رمزارزها، به صورت آنی وجود دارد. یعنی شما بدون از دست رفتنِ فرصتِ ترید در لحظه و بی معطلی در صف‌های خرید و فروش، با کمترین کارمزد، امکانِ سفارش‌گذاری و معامله در قیمت دلخواه را دارید. مثلاً در زمانی که شاهد ریزش در بیت کوین بودیم، امکان معامله در اِکسکوینو بدون ماندن در صف و با قیمت دلخواه وجود داشت.

  • سرویسِ کارمزد هوشمند:

یکی از ویژگی­های مهم اِکسکوینو، داشتن یک توکن داخلی به نام اکسکوین است که با توجه به عملکرد کاربران (میزان معاملات) کارمزدها را به صورت هوشمندانه کاهش می­دهد و سپس در قالب پاداش این توکن را در اختیار کاربران قرار می­دهد تا بتوانند از  آن­ استفاده کنند. طبیعی است که این توکن(پاداش) تنها قابل استفاده در داخل پلتفرم اکسکوینو می باشد.

لازم به ذکر است که تمامی خدمات مذکور بر اساس نظرات خود کاربران فراهم گردیده است و خود شما نیز می‌توانید مستقیماً بر افزایش وسعت روزافزون خدمات اکسکوینو تأثیرگذار باشید. هم اکنون می­توانید از طریق ثبت‌نام در سایت یا اپلیکیشن اِکسکوینو به خانواده بزرگ اِکسکوینو بپیوندید و در آینده زندگی کنید.

 

 

نظرات بینندگان