arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۲۱۳۰۳
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۲۱ - ۱۳ خرداد ۱۴۰۰

فرمانده ناجا: انتخابات پیش‌رو را برای کشور و نسل آینده، "آبروساز" است / سال گذشته نیروی انتظامی رُتبه نخست را از نظر رضایتمندی مردم کسب کرد

 فرمانده نیروی انتظامی کشور انتخابات پیش‌رو را برای کشور و نسل آینده، "آبروساز" توصیف کرد و گفت: ان‌شاءالله همه ما در انتخابات شرکت و دیگران را نیز به شرکت در آن ترغیب کنیم تا در مقابل شهدا، روح بلند ملکوتی امام و رهبر معظم انقلاب شرمنده نباشیم و بتوانیم بگوییم که وظیفه ما این بود که پای صندوق‌های رای حاضر شویم و به حفظ نظام و انقلاب کمک کنیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: مدافعان امنیت در کنار مدافعان سلامت هستند و بیش از ۸۰ درصد از مصوبه‌های ستاد ملی کرونا را همکاران ما در ناجا انجام داده یا می‌دهند.

پایگاه خبری پلیس پنجشنبه به نقل از سردار حسین اشتری افزود: وظیفه ناجا در مدیریت ویروس کرونا سنگین‌تر از دیگر نهادهاست.

سردار اشتری در گردهمایی پیشکسوتان نیروی انتظامی استان اصفهان اضافه کرد: توجیه واحدهای صنفی، اعمال محدودیت‌های ترافیکی و مبارزه با احتکار کالاهای بهداشتی، حجم بزرگی از کارهایی است که همکاران ما انجام می‌دهند و کارهای خوبی هم در این زمینه صورت گرفته است.

وی گفت: بر اساس نظرسنجی انجام شده در اسفند سال گذشته و فروردین امسال، نیروی انتظامی رُتبه نخست را بین دستگاه‌های کشور از نظر رضایتمندی مردم کسب کرد و این نشان می‌دهد که اعتماد مردم سال به سال افزایش پیدا کرده است زیرا به چشم خود مشاهده می‌کنند که نیروهای ناجا با تمام وجود و با دادن شهدا، آرامش و امنیت کشور را تامین می‌کنند.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه امروز در فضای مجازی شاهد بمباران رسانه‌ای دشمن برای ناامیدکردن مردم و تحریم انتخابات هستیم، تاکید کرد: انتخابات، جبهه مهم مقابله با دشمن است و همه ما مُکلف‌ایم که برای مشارکت پرشور در انتخابات تلاش کنیم.

فرمانده ناجا تصریح کرد: بر اساس معیارهای ارائه شده از سوی رهبری معظم انقلاب، رییس جمهوری مُنتخب مردم باید ظلم‌ستیز، دلسوز مردم و عدالتخواه باشد، اعتماد به مردم و نسل جوان داشته باشد و از این سرمایه بزرگ کشور خوب استفاده کند و نگاهش به بیرون از کشور نباشد.

وی انتخابات پیش‌رو را برای کشور و نسل آینده، "آبروساز" توصیف کرد و گفت: ان‌شاءالله همه ما در انتخابات شرکت و دیگران را نیز به شرکت در آن ترغیب کنیم تا در مقابل شهدا، روح بلند ملکوتی امام و رهبر معظم انقلاب شرمنده نباشیم و بتوانیم بگوییم که وظیفه ما این بود که پای صندوق‌های رای حاضر شویم و به حفظ نظام و انقلاب کمک کنیم.

سردار اشتری با بیان اینکه پلیس، نیرویی فراجناحی و متعلق به همه مردم است، اضافه کرد: ناجا بدون در نظر گرفتن هیچ‌گونه جناح‌بندی، امنیت و آرامش همه آحاد مردم را در جای جای ایران اسلامی تامین می‌کند.

فرمانده ناجا اظهار داشت: امروز ماموریت‌های ناجا، گسترده‌تر و تهدیدات و آسیب‌ها بیشتر شده است بنابراین باید به این نیرو کمک افزونتری شود.

سردار اشتری با بیان‌اینکه از سال ۹۸ معاونت امور بازنشستگان و دستیار فرماندهی در امور بازنشستگان ناجا راه‌اندازی شده و کارهای خوبی هم در ارائه خدمات بیشتر به آنها صورت گرفته است، افزود: در باره رفع بیکاری فرزندان بازنشستگان قرار شد تا اولویت جذب و استخدام در ناجا با فرزندان آنها باشد.

وی همچنین در باره راه‌اندازی بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی نیروی انتظامی در اصفهان نیز خاطرنشان کرد: با توجه به حجم زیاد نیروی شاغل و بازنشسته در اصفهان و استان‌های همجوار و مُعین بودن این دیار، یک بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی در آن نیاز است و پیگیری لازم در این زمینه صورت گرفته و اجازه آن نیز از ستاد کل نیروهای مسلح گرفته شده است.

سردار اشتری ادامه داد: مُصوب کردیم تا زمان احداث بیمارستان مزبور در زمین متعلق به آن(در اصفهان) یک کلینیک دندانپزشکی مجهز ساخته شود و به بازنشستگان و نیروهای شاغل ناجا خدمت‌رسانی کند.

وی به اقدامات صورت گرفته برای افزایش بودجه نیروی انتظامی نیز اشاره کرد و اظهار داشت: امروز اعتبارات ناجا نسبت به هفت سال پیش چهار برابر شده است اما بیش از ۸۰ درصد آن صرف پرداخت حقوق کارکنان می‌شود اما پیگیر هستیم که آن را افزایش دهیم.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه حقوق کارکنان ناجا در هفت مرحله در سال‌های گذشته افزایش پیدا کرده است، افزود: قرار بود حقوق نیروهای لشکری ۲۰ درصد بالاتر از نیروهای کشوری باشد و در حالی‌ که قبلاً ۴۰ درصد بین آنها فاصله بود، هم‌اینک ۲۰ درصد پایین‌تر است که می‌کوشیم این فاصله را به ۱۰ درصد تقلیل دهیم.

سردار اشتری همچنین با تسلیت سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) و رحلت امام خمینی(ره) و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قیام ۱۵ خرداد گفت: امروز در آستانه سی و دومین سالروز ارتحال امام خمینی(ره) هستیم، امامی که باعث عزت و سربلندی و پیشرفت کشور ایران بود، در برابر ظلم و طاغوت زمان ایستاد و ما آزادی و استقلال خود را مدیون آن بزرگوار هستیم.

نظرات بینندگان