arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۲۱۳۰۵
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۲۱ - ۱۳ خرداد ۱۴۰۰

ظریف: نتانیاهو هم به زباله‌دان تاریخ پیوست؛ ایران سرافراز ایستاده است / وقت تغییر مسیر فرا رسیده است

ظریف در توییتی در واکنش به پایان نخست‌وزیری «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر اسرائیل نوشت: «نتانیاهو در سفر ننگین همدست‌های ضد ایرانی‌اش-یعنی بولتون، ترامپ و پومپئو- به سوی زباله‌دان تاریخ، با آنها هم‌سفر شده است. ایران، همچنان سرافراز ایستاده است. این سرنوشت، طی چندین هزاره برای همه آنهایی که قصد آسیب زدن به ایرانی‌ها را داشته‌اند تکرار شده است. وقت تغییر مسیر فرا رسیده است.»
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

«محمد جواد ظریف»، وزیر امور خارجه ایران در حساب کاربری‌اش در توییتر به پایان نخست‌وزیری «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر اسرائیل واکنش نشان داد.

وزیر امور خارجه ایران در این پیام توییتری از «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور سابق آمریکا و دو نفر از ضدایرانی‌ترین مشاوران او («جان بولتون»، مشاور امنیت ملی اسبق کاخ سفید و «مایک پومپئو»، وزیر خارجه سابق آمریکا) نیز به عنوان همدستان سیاست‌های ضد ایرانی نتانیاهو برای پیگیری سیاست‌های ضد ایرانی نام برده است.

ظریف در توییتر نوشت: «نتانیاهو در سفر ننگین همدست‌های ضد ایرانی‌اش-یعنی بولتون، ترامپ و پومپئو- به سوی زباله‌دان تاریخ، با آنها هم‌سفر شده است. ایران، همچنان سرافراز ایستاده است. این سرنوشت، طی چندین هزاره برای همه آنهایی که قصد آسیب زدن به ایرانی‌ها را داشته‌اند تکرار شده است. وقت تغییر مسیر فرا رسیده است.»

بامداد امروز، ساعاتی مانده به پایان‌ مهلت رئیس‌ اسرائیل برای تشکیل دولت، رسانه‌ها گزارش دادند که با موافقت یائیر لاپید رئیس حزب «یش عتید» با پیوستن لیست مشترک عربی به ائتلاف تشکیل کابینه در اسرائیل، وی شرایط لازم برای تشکیل کابینه را به دست آورده و قرار است لیست کابینه را به رئیس اسرائیل تحویل دهد.

نظرات بینندگان