arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۲۲۱۵۲
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۱۶ - ۱۹ خرداد ۱۴۰۰

۲ فوتی و ۲مصدوم در سانحه واژگونی خودرو در بیارجمند شاهرود

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شاهرود گفت: واژگونی یک دستگاه خودرو پژو پارس در بیارجمند این شهرستان ۲ فوتی و ۲ مصدوم برجاگذاشت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شاهرود گفت: واژگونی یک دستگاه خودرو پژو پارس در بیارجمند این شهرستان ۲ فوتی و ۲ مصدوم برجاگذاشت.

فرحناز جان محمدی  با بیان اینکه این حادثه ساعت ۱۳ و ۵۶ دقیقه و پنج کیلومتر پس از بیارجمند به سمت خارتوران رخ داده افزود: پس از اعلام حادثه ۲ دستگاه آمبولانس به محل اعزام و اقدام های نخست توسط کارشناسان فوریت‌های پزشکی انجام شد.

وی ادامه داد: با وجود تلاش این کارشناسان یکی از مصدومان بر اثر شدت جراحت در صحنه حادثه و دیگری در حال انتقال به مرکز درمانی فوت شدند.

رئیس اورژانس شاهرود با بیان اینکه فوتی های این حادثه یک خانم ۵۰ و یک آقای ۶۴ ساله بودند، افزود: مصدومان ابتدا به مرکز خدمات جامع سلامت بیارجمند و سپس توسط بالگرد به بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود منتقل شدند.

مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شاهرود با ۱۴۰ کارشناس در ۱۵پایگاه جاده‌ای ، چهار پایگاه شهری، یک پایگاه اورژانس هوایی با یک فروند بالگرد و ۳۰ دستگاه آمبولانس به هموطنان خدمات‌رسانی می کند.

همچنین یک دستگاه اتوبوس آمبولانس هم با ۱۳ تخت و تجهیزات مناسب برای پوشش حوادث احتمالی پر تلفات و خدمات دهی به بیماران سر پایی در این مرکز آماده است.


ایرنا

نظرات بینندگان