arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۲۳۱۷
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۰۳ - ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۱

تعویق کنسرت خواننده ترکیه‌ای در تهران/ فرزاد حسنی: حدس می زدم!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

کنسرت مشترک کامران رسول زاده و مورات ککیلی ـ خواننده مسلمان ترکیه‌ای ـ که قرار بود، در شب میلاد حضرت فاطمه (س) و روز مادر، با اجرای قطعاتی درباره پیامبر گرامی اسلام، در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران اجرا شود، به تعویق افتاد.

به گزارش (ایسنا)، فرزاد حسنی ـ مدیر برنامه های کامران رسول زاده و مسوول روابط عمومی و تبلیغات این کنسرت ـ گفت: همانطور که پیش بینی می‌کردیم کنسرت با استقبال بالای مخاطبان داخلی و خارجی مواجه شد و حتی این استقبال فراتر از پیش بینی‌های ما بود؛ به همین دلیل بر اساس خرد جمعی به این نتیجه رسیدیم، با ادامه تمرین‌های گروه و خوانندگان این کنسرت، اجرای برنامه به آینده‌ای نزدیک موکول شود .

او با اشاره به اینکه هر دو خواننده این کنسرت برای برگزاری یک اجرای با کیفیت بالا و رعایت استانداردهای بین المللی تاکید دارند، گفت: به خاطر پیش‌بینی همه جوانب اجرایی این کنسرت، این گروه هنری ترجیح دادند، بعد از رفع برخی مشکلات موجود، برگزاری این کنسرت به تاریخ دیگری موکول شود .

حسنی از کلیه مخاطبین و علاقمندان برای حضور در این کنسرت که با پیام‌ها و تماس‌های خود باعث تشویق و دلگرمی گروه برگزار کننده شده بودند، تشکر و قدردانی کرد و اظهار امیدواری کرد تا با مساعدت بیشتر مسوولین و دست اندرکاران موسیقی به زودی شاهد اجرای این کنسرت باشیم .

وی در پایان از رونمایی اولین مجموعه شعر کامران رسول زاده با عنوان «فکر کنم باران دیشب مرا شسته...» توسط نشر «مروارید» در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خبر داد و افزود: خوشبختانه دوستدارن شعر از این کتاب، در روز اول رونمایی در نمایشگاه بین المللی، استقبال خوبی کردند و پیش بینی می‌کنیم چاپ اول این کتاب تا پایان نمایشگاه به اتمام برسد .

نظرات بینندگان