arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۲۳۸۵۸
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۱۴ - ۳۰ خرداد ۱۴۰۰

اسامی نهایی اعضای شورای شهر یزد اعلام شد / ۱۰ نفر از لیست شورای ائتلاف اصولگرایان وارد شورا شدند

اعضای شورای اسلامی شهر یزد از سوی فرماندار شهرستان یزد معرفی شدند که ۱۰ نفر از ۱۱ عضو شورا را اعضای لیست شانا تشکیل می‌دهند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تسنیم: اعضای شورای اسلامی شهر یزد از سوی فرماندار شهرستان یزد معرفی شدند که ۱۰ نفر از ۱۱ عضو شورا را اعضای لیست شانا تشکیل می‌دهند.

با اعلام نتایج شمارش آرای شورای اسلامی شهر یزد، اسامی اعضای راه یافته به ششمین دوره این شورا در مرکز استان یزد معرفی شدند.

بر این اساس و به گفته سیدمحمود رستگاری فرماندار یزد، در شهر یزد محسن ابوترابی با ۲۹۶۳۰ رأی، مرتضی شایق با ۲۸۳۵۱ رأی، غلامحسین دشتی رحمت آبادی با ۲۷۴۰۷ رأی، سیدمحمدناصر حیدری با ۲۴۱۵۵ رأی، بی بی فاطمه حقیرالسادات با ۲۳۹۹۱ رأی، عزیزاله سیفی اشکذری با ۲۲۳۷۴ رأی، محمدباقر پارسائیان با ۲۱۱۶۶ رأی، فاطمه زارع بیدکی با ۱۹۷۸۳ رأی، محمدمهدی نیکونژاد با ۱۹۳۹۲ رأی، مجید تجملیان با ۱۸۶۱۲ رأی و فخرالسادات خامسی هامانه با ۱۷۵۰۰ رأی به عنوان اعضای اصلی شورای اسلامی شهر یزد انتخاب شدند.

وی تصریح کرد: محمدعلی اعتباری با ۱۷۱۹۵ رأی، احمد ترکمانی با ۱۲۹۳۳ رأی، مهدی کاشفی زاده ۱۱۵۶۴ و سیدمحمدعلی پاک نژاد با ۸۴۷۷ رأی هم به عنوان اعضای علی البدل معرفی و انتخاب شدند.

نکته قابل توجه در ارتباط با لیست افراد راه یافته به ششمین دوره شورای اسلامی شهر یزد این است که نفرات اول تا دهم این لیست و نفر اول لیست اعضای علی البدل از لیست ارائه شده توسط شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب استان ملقب به شانا بوده که نشان از اعتماد حداکثری مردم یزد به این لیست دارد.

نظرات بینندگان