arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۲۵۴۹
تاریخ انتشار: ۴۴ : ۱۰ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۱

حواشی آزمون ارشد واحد علوم تحقیقات:رونمایی از توالت 2012!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : بعد از پایان آزمون کارشناسی ارشد 90 دانشگاه آزاد اسلامی در واحد نمونه علوم تحقیقات تهران که به داوطلبین آقا اختصاص یافته بود شرکت کنندگان در آزمون برای استفاده از سرویس های بهداشتی هر کدام از طبقات با ممانعت برگزارکنندگان آزمون مواجه شدند و آنها به بهانه خرابی و یا قفل بودن درب دستشویی ها داوطلبین بیچاره را که اکثر آنها پدر یک خانواده و جزء کارمندان و کارشناسان ادارات دولتی بودند و برای خود اسم و رسمی داشتند را بدون ملاحظه به سمت  2 دستگاه توالت صحرایی (کانکس) مستقر در حیاط و محوطه دانشکده علوم انسانی هدایت می کردند .

که همین امر موجب نارضایتی و رنجش خاطر داوطلبین امسال شد . و این سئوال که چطور امکان دارد که باوجود واریز حداقل 35هزار تومان به حساب دانشگاه آزاد برای شرکت در آزمون ارشد این داشگاه آنهم در تهران و واحد علوم تحقیقاتش از فراهم کردن حداقل امکانات برای رفاه داوطلبان عاجز بماند و مانند جنگ زدگان و یا زلزله زدگان با دانشجویان برخورد نماید .

- نکته بعدی اینکه دسترسی از نقاط مختلف شهر تهران به واحد علوم تحقیقات بجز ساکنین غرب تهران بسیار مشکل است . برخی دانشجویان که از شرق تهران و یا استان های شمالی عازم این واحد شدند اذعان کردن علیرغم اینکه با برنامه ریزی های خود به موقع از منزل حرکت کردند اما گرفتار ترافیک سنگین عصر پنجشنبه بزرگراه همت و اطراف میدان پونک شدند همین امر منجر به وارد آمدن استرس و تاخیر ورود آنان سر جلسه آزمون شده است. بهتر است برای سال های آینده و کاهش مسافت با هماهنگی های بهتر حتی از مدارس وسط شهر و نقاط مرکزی تهران برای برگزاری آزمون بهره برد .

- نبود تابلوهای اطلاع رسانی و پارچه نوشته های راهنما،  منجر به سردرگمی بسیاری در اطراف میدان دانشگاه شده بود . همچنین پراکندگی دانشکده های واحد هلوم تحقیقات با سطوح شیب دار تند منجر به تحلیل فکری و روحی حتی جسمی داوطلبان خواهد شد .


نظرات بینندگان