arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۲۶۲۳
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۰ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۱

خداحافظی مهاجم افسانه ای تیم فوتبال آ ث میلان

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فیلیپو اینزاگی مهاجم افسانه ای تیم فوتبال آ ث میلان اعلام کرد پس از دیدار روز یکشنبه تیمش مقابل نوارا در چارچوب رقابت های فوتبال قهرمانی سری آ ایتالیا با دنیای حرفه ای فوتبال خداحافظی خواهد کرد.

به گزارش انتخاب، وی روز جمعه در یاداشتی خطاب به هواداران روی پایگاه اینترنتی این باشگاه تصریح کرد:«میلان عزیز، تو را رها می کنم زیرا زمان آن فرا رسیده است و خود نیز می دانی.»

این بازیکن سی و هشت ساله در حالی با فوتبال خداحافظی خواهد کرد که فصل دوهزار و یازده-دوهزار و دوازده را به دلیل مصدومیت های پیاپی با مشکلات فراوان به پایان می رساند. وی در این فصل تنها در شش دیدار در رقابت های فوتبال قهرمانی باشگاه های سری آ ایتالیا حضور داشت و نتوانست گلی برای تیمش به ثمر برساند. این درحالی است که وی در زمان حضورش در رقابت های سری آ یکصد و چهل گل و در رقابت های اروپایی هفتاد گل به ثمر رسانده است.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از رم، گنارو گتوسو بازیکن سی و چهار ساله خط میانی تیم فوتبال آ ث میلان نیز اعلام کرد قراردادش را با این تیم تمدید نمی کند.وی تصریح کرد:«زمان کنار رفتن و فرصت دادن به دیگران فرا رسیده است و این به معنی خداحافظی است. یک سال در تیم دیگری خواهم بود و پس از آن باید دید چه پیش خواهد آمد.»
نظرات بینندگان