arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۲۸۰۴
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۰۳ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۱

اخبار مهم "انتخاب" در 60 ثانیه/شنبه 23 اردیبهشت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
"60 ثانیه" عنوان خبری است که روزانه مهمترین اخبار منتشره در "انتخاب" را در یک خبر جمع آوری کند که در طی "60 ثانیه" امکان ملاحظه همه اخبار وجود دارد. این بخش، در ستون "مهمترین عناوین روز" منتشر می شود:

اخبار شنبه 23 اردیبهشت  :

در برنامه مرگبار "خاله شادونه" چه گذشت؟
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۲۱:۰۷

بدون نزاع و درگيري، بستر اصلاح معضلات و مشكلات را فراهم كنید؛
وی گفت: به نظر مي‌رسد كه علما و روحانيون تا حد ممكن مسائل را به مسئولين گوشزد مي‌كنند، البته مانند همه دلسوزان كشور بنا ندارند با درگيري و جنجال و ايجاد اختلافات جديد پيگير مسائل باشند.
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۲۰:۲۸
وی در پاسخ به سوالی در مورد انتشار خبری درباره جزئیات توطئه ترور رییس جمهور در جریان سفر چند سال قبل به ایرانشهر افزود: تمام این سفرها خاطره است و هیچ نکته منفی ای در آن وجود ندارد و من نمی توانم هیچ وصفی از حضور در مراسم استقبال سفرهای استانی داشته باشم.
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۹:۳۸
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۹:۳۶
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۷:۴۳
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۷:۳۴
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۹
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۸
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۷
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۲
نماینده جمهوریخواه و رئیس کمیته نیروهای استراتژیک کنگره آمریکا گفت: هر روزنامه ای را که باز می کنید و هر تلویزیونی را که روشن می کنید، در آن صحبت از تهدیدات ایران و کره شماللی در خاک امریکا وجود دارد.
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۶
احمدی نژاد می ترسید که از زبان من موضوع تخلف را بشنود؛
جهرمی گفت: روزنامه دولت مدعی شده كه من با وی ملاقات داشته‎ام و حتی وقتی جوابیه دادم آن‎را چاپ نکردند. من هم مجبور شدم موضوع را رسانه‎ای کنم. دولت نمی‎خواهد متهم باشد و طبیعی است که اتهام بزند اما ملاقات‎‎های خصوصی بسیاری...
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۴:۰۰
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۱:۵۸
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۳
به گفته ی مقامات ترکیه، اغلو به صالحی گفته است: اگر بر روی سوری ها نفوذ دارید، پس زمان آن رسیده است که آن را نشان دهید.... بهتر است که شما در این خصوص گام هایی بردارید.
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۷:۰۰
انسان در معرض آسیب قرار دارد و همه باید مراقب رفتار خود باشیم و بدانیم برخی مظاهرِ خودنمایی، بی تقوایی و رعایت نکردن حجاب و عفاف آثار مخرب و ماندگاری بر اخلاق و سیاست جامعه دارد و در این زمینه باید خود زنان، بیشتر مواظبت کنند.
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۹
اینترنشنال بیزنس تایمز نوشت: یک رهگیر موشکی جدید که در جهت حفاظت از امریکا و متحدانش در مقابل حملات! ایران و کره شمالی طراحی شده، در اخرین تست خود موفقیت امیز عمل کرده است.
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۹:۰۰
نظرات بینندگان