arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۲۸۹۳۴
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۱۱ - ۳۰ تير ۱۴۰۰

فیلم محافظ همسر هیتمن در فیلیمو

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

«محافظ همسر هیتمن»، فیلمی در ژانر اکشن-پلیسی، معمایی و محصول کشور امریکا در سال ۲۰۲۱ است. داستان این فیلم درباره بادی گاردی به نام مایکل برایس است که با آدمکشی به اسم داریوس کینسد همکاری می‌کند تا همسر او به نام سونیا را نجات دهند. آن‌ها پس از آن که دیوانه‌ای تهدید می‌کند که اروپا به جهنم تبدیل کند، در شرایطی پیچیده و سخت گیر می‌کنند.

فیلم محافظ همسر هیتمن در فیلیمو

فیلم محافظ همسر هیتمن به کارگردانی پاتریک هیوز در سال ۲۰۲۱ ساخته شده است. این فیلم محصول کشور آمریکا و انگلیس و در ژانر اکشن و پلیسی معمایی است. در این فیلم رایان رینولدز، فرانک گریلو، سلما هایک، ساموئل ال جکسون، گری الدمن، مورگان فریمن، ریچارد‌ای گرانت، تام هاپر، آنتونیو باندراس، کارولین گودال به هنرمندی پرداخته‌اند.

پاتریک هیوز زاده سال ۱۹۷۸، کارگردان استرالیایی است. او کارگردانی فیلم‌های سینمایی بی‌مصرف‌ها ۳، محافظ همسر هیتمن و محافظ مزدور را برعهده داشته است.

در فیلیمو تماشا کنید: تماشای آنلاین فیلم و سریال

فرانک آنتونی گریلو بازیگر آمریکایی می‌باشد که به خاطر بازی در نقش نیک ساروین در سریال فرار از زندان شناخته می‌شود او همچنین در فیلم‌های پارک باتری و عدالت کور بازی کرده است. از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته است می‌توان به ذخیره مورد علاقه، فکر شیرین و پاکسازی: سال انتخابات اشاره کرد.

سلما هایک متولد ۱۹۶۶ بازیگر، مدل و تهیه کننده مکزیکی-امریکایی است. او فعالیت هنری‌اش را از مکزیک و با بازی در در مجموعه‌ای از تله نوولا به نام ترسا آغاز کرد. و بعد از آن با بازی در فیلم کوچه معجزه اولین تجربه سینمایی‌اش را پشت سر گذاشت و برای آن نامزد جایزه آریل شد. در سال ۱۹۹۱ به هالیوود نقل مکان کرد و با بازی‌های درخشانی که در فیلم‌های دسپرادو (۱۹۹۵)، تعصب (۱۹۹۹)، و غرب وحشی وحشی (۱۹۹۹) داشت به شهرت رسید.

ساموئل لیروی جکسون بازیگر آمریکایی و نامزد جایزه‌های اسکار، گلدن گلوب و بفتا است. جکسون در اوایل دهه نود میلادی و با ارائه عملکرد فوق العاده‌ای که از خود به نمایش گذاشت تبدیل به یک ستاره تمام عیار هالیوود گشت و از آن زمان در بسیاری از فیلم هیی که فروش بالایی داشتند حضور داشته است. از فیلم‌های معروف وی می‌توان به قصه عامه پسند، زمانی برای کشتن، پارک ژوراسیک، دریای عشق، رومنس واقعی و کونگ جزیره گمشده اشاره نمود. گری الدمن متولد ۱۹۵۷ بازیگر مشهور سینما و تئاتر انگلیسی است. گری الدمن فعالیت هنری‌اش را از ۱۹۸۰ در تئاتر شروع کرد. پس از اجرای چند نمایش در تئاتر وست راند لندن به شهرت رسید. بازی در تئاتر عروسی پاپ (۱۹۸۵) برای او جایزه بهترین بازیگر تازه کار را به ارمغان آورد. بازی در فیلم سید و نانسی (۱۹۸۶) که اولین فعالیت سینمایی‌اش بود، باعث شد روزنامه ایونینگ استاندارد جایزه بهترین بازیگر تازه کار را به او اعطا کند. در ۱۹۸۸ عازم آمریکا شد و با بازی در چند اثر ارزنده خود را بازیگری صاحب سبک معرفی کرد. اولین فیلمش در آمریکا فیلم حقوق جنایی (۱۹۸۹) است. وی پس از سال‌ها نقش آفرینی در سال ۲۰۱۱ برای فیلم تعمیرکار خیاط سرباز جاسوس در بخش بهترین بازیگر نقش اول مرد نامزد جایزه اسکار شد.

داغ ترین ها: سریال زخم کاری محمدحسین مهدویان و جواد عزتی را اینجا ببینید

مورگان فریمن بازیگر و کارگردان آمریکایی صاحب جایزه اسکار است. وی در فیلم‌های مشهور و پرفروش بسیار بازی کرده که از ان جمله می‌توان به رستگاری در شاوشنک، دختر میلیون دلاری، نابخشوده، زندگی ناتمام، بروس قدرتمند و سری‌های جدید مجموعه فیلم‌های بتمن اشاره نمود. فریمن بخاطر بازی در فیلم دختر میلیون دلاری موفق به کسب جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد بوده و همچنین وی برنده جایزه یک عمر فعالیت هنری گلدن گلوب ۲۰۱۲ است.

فیلم محافظ همسر هیتمن در فیلیمو

ریچارد‌ای گرانت هنرپیشه و سیاح اهل بریتانیا است. وی از سال ۱۹۸۷ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده است. او در فیلم‌های بسیاری از جمله هادسون هاوک، عصر معصومیت، تصویر یک بانو، شب دوازدهم، عشق لطمه می‌زند، بانوی آهنی و محافظ مزدور نقش آفرینی داشته است.

کارولین گودال یک هنرپیشه اهل استرالیا است. از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته است می‌توان به فهرست شیندلر، قلاب، دفتر خاطرات شاهزاده خانم ۲: تعهد سلطنتی، دوریان گری، دفتر خاطرات شاهزاده خانم، افشاگری، گل‌های هریسون، در جستجوی آزادی، نور سرد روز اشاره کرد.

خوزه آنتونیو دومینگوئز باندراس که بیشتر با نام آنتونیو باندراس شناخته می‌شود، بازیگر اسپانیایی می‌باشد. او یکی از معروفترین بازیگران اسپانیایی در آمریکا به شمار می‌آید. مراحل رشد در سال ۱۹۸۲ در فیلمی نقش کوتاهی اجرا کرد و مورد تشویق همه قرار گرفت. در سال ۱۹۸۵ در فیلم ماتادور به کارگردانی «آلمودوار» ایفای نقش کرد. در سال ۱۹۹۲ در فیلم پادشاهان مامبو خوش درخشید و راه برای وی به سوی هالیوود باز شد، البته آنتونیو در آن زمان هنوز انگلیسی را به خوبی نیاموخته بود، لذا در آن فیلم دیالوگ‌ها را به زبان انگلیسی حفظ کرد و با لهجه اسپانیایی به بیان جملات پرداخت. گام بعدی او بازی با تام هنکس در فیلم فیلادلفیا بود. چندی بعد در برابر تام کروز و برد پیت قرار گرفت و در در فیلم مصاحبه با دراکولا ایفای نقش کرد و سپس با بازی در فیلم خانه اشباح به شهرت رسید. باندراس با ایفای نقش در فیلم نقاب زورو در سال ۱۹۹۸ به همراه آنتونی هاپکینز و کاترین زتا جونز در سطح فیلم‌های برتر مطرح شد. از دیگر فیلم‌های سینمایی که باندراس در آن‌ها نقش آفرینی داشته میتوان به بی‌مصرف‌ها، پوستی که در آن زندگی می‌کنم، گربه چکمه پوش، غریبه‌ای دراز و سیاه را ملاقات خواهی کرد و شرک برای همیشه اشاره کرد.

تام هاپر بازیگر اهل انگلیس است. از فیلم‌های سینمایی و مجموعه‌های تلویزیونی که وی در آن‌ها حضور داشته است، می‌توان به نیروی هوایی ویژه: وضعیت قرمز، مرلین، آکادمی آمبرلا و دکتر هو اشاره کرد.

 

نظرات بینندگان