arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۲۹۶۰۶
تاریخ انتشار: ۴۴ : ۱۵ - ۰۳ مرداد ۱۴۰۰

بهترین کالاها برای فروش اینترنتی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

بهترین کالاها برای فروش اینترنتی

درگذشته افراد اعتماد بسیار کمی به خرید و فروش به صورت اینترنتی داشتند. در معاملات اینترنتی شما فرد فروشنده یا خریدار را نمی‌بینید. صرفا برای خرید محصول باید وجه آن را پرداخت کنید و آن را در اسرع زمان درب منزل‌تان تحویل بگیرید. بسیاری از فروشگاه‌ها قبل از اینکه اقدام به فروش کنند، مجبور می‌شوند که کسب‌وکار خود را تعطیل کنند. نوع کالای ارائه شده در فروشگاه آنلاین و زمان ورود کالا به بازار از اهمیت بالایی برخوردار است. اگر در این دو مورد دقت و توجه لازم را به خرج ندهید، کسب‎وکارتان با رشد همراه نمی‌شود و در همان ابتدای راه شکست می‌خورید. حال در ادامه با پرفروش‌ترین محصولاتی که در فروشگاه‌های اینترنتی به فروش می‌رسد آشنا می‌شوید.

چگونه باید بهترین و پرفروش‌ترین محصولات را برای فروش اینترنتی انتخاب کنیم؟

برای شروع یک تجارت آنلاین، مهم‌ترین مرحله انتخاب یک محصول برای ارائه در فروشگاه آنلاین است. برخی از محصولات با توجه به فصل تقاضا دارند. به عنوان مثال؛ لباس‌های گرم مخصوص فصل زمستان است و لوازم‌التحریر مخصوص به فصل بازگشایی مدارس است.
بعضی دیگر از محصولات هستند که فروش آن‌ها مستلزم وقوع شرایطی خاص است. به عنوان مثال در زمان بحران سیل و زلزله فروش اقلام ضروری چون چادر مسافرتی، کیسه خواب و... افزایش پیدا می‌کند. فروش اینگونه محصولات کاملا دوره‌ای هستند و بعد از گذر از بحران تمام می‌شوند.

محصول عرضه شده باید مشکل‌گشا و مورد نیاز باشد

اگر به دنبال کسب درآمد هستید بهترین راه این است که محصولاتی را انتخاب کنید که ضروری باشند و مشکلات روزمره شما را برطرف کنند. اما تنها این موضوع نمی‌تواند منجر به موفقیت و حل مشکل شما شود. محصولات شما در فضای مجازی و کسب‌وکار رقیب‌های بسیاری دارد، برای پیشی گرفتن از این رقبا باید قیمت فروش شما از آن‌ها کمتر باشد از طرفی؛ برای معرفی شدن فروشگاه آنلاین خود باید تبلیغات گسترده‌ای داشته باشید.

بستر خوبی برای عرضه انتخاب کنید

برای فروش در فضای مجازی سه بستر سایت، فضای مجازی و مارکت پلیس‌ها وجود دارد. با توجه به پرسونای مخاطبان خود باید از یک یا چند بستر استفاده کنید. در مقاله آموزش اینستاگرام از اینفوگرام می‌خوانیم: اینستاگرام با بیش از یک میلیارد کاربر در سراسر جهان و ۳۰ میلیون کاربر در ایران، یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی محسوب می‌شود. محبوبیت و موفقیت این شبکه اجتماعی باعث می‌شود که به بستر مناسبی تبدیل شود که در آن نه‌تنها می‌توان تولید محتوا کرد، بلکه می‌توان به کسب درآمد هم پرداخت.

اصول فروش در فضای مجازی را یاد بگیرید

برای فروش در اینترنتی باید با دیجیتال مارکتینگ آشنا باشید. در مقاله آموزش بازاریابی دیجیتال از اینفوگرام می‌خوانیم: دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال، شامل هرگونه تکنیک، استراتژی و روش بازاریابی می‌شود که در آن برای رسیدن به مشتری بالقوه و جذب او، احتیاج به یک دستگاه دیجیتال مثل موبایل و کامپیوتر باشد. بسیاری شرط وجود اینترنت را هم برای دیجیتال مارکتینگ ضروری می‌دانند، اما بازاریابی دیجیتال، در موارد محدودی بدون اینترنت هم می‌تواند کار خود را انجام بدهد، هرچند تعداد این روش‌ها بسیار کم است و اکثر استراتژی‌ها و زیرشاخه‌های دیجیتال مارکتینگ وابسته به اینترنت هستند.

بهترین محصولات برای عرضه در فروشگاه‌های اینترنتی چه محصولاتی هستند؟

محصولاتی برای عرضه مناسب هستند که در وهله اول دارای متقاضی باشند. تقاضا برای یک محصول با میزان فروش آن و میزان درآمد شما رابطه مستقیمی دارد. به همین دلیل بهتر است محصولی را انتخاب کنید که باعث از دست رفتن سرمایه شما نشود، در مقابل سرمایه‌ شما را بیش از پیش افزایش دهد.

بهترین کالاها برای فروش اینترنتی

پوشاک زنانه

یکی از پرفروش‌ترین محصولات در فروشگاه‌های اینترنتی و آنلاین، پوشاک است. افراد با هر سن ‌و سالی که باشند می‌توانند پوشاک خود را به صورت اینترنتی سفارش دهند. امکان خرید پوشاک برای آقایان، خانم‌ها، کودک، نوزاد، جوان و... از جمله دلایلی است که باعث شده تا در فروشگاه‌های اینترنتی بالاترین رتبه فروش را داشته باشد.
همیشه خرید لباس برای خانم‌ها جذابیت زیادی دارد، از این رو فروش اینترنتی پوشاک خانم‌ها به مراتب بیش از هرنوع پوشاکی است.

محصولات آرایشی و بهداشتی

یکی دیگر از پرفروش‌ترین کالاها در فروشگاه اینترنتی، محصولات آرایشی و بهداشتی هستند. فروش محصولات آرایشی و بهداشتی هم‌اکنون یکی از پرفروش‌ترین و پرطرفدارترین صنعت در جهان است. همیشه مراقبت از پوست و مو یکی از دغدغه‌های افراد علی‌الخصوص خانم‌ها و دختران جوان بوده است. در حال حاضر به دلیل فروش بالای این محصولات، فروشگاه‌های اینترنتی بسیاری در این زمینه فعالیت می‌کنند.

موضوعی که باعث ثبات خریدتان از یک برند آرایشی و بهداشتی می‌شود، کیفیت کالا و اورجینال بودن آن است.

کالاهای ورزشی و بدنسازی

یکی دیگر از محصولاتی که در فروشگاه‌های اینترنتی فروش بسیار بالایی دارند وسایل ورزشی، دستگاه‌های ورزشی و مکمل‌ها و لباس‌های ورزشی هستند. امروزه داشتن اندامی زیبا و تناسب اندام اهمیت زیادی پیدا کرده است. در حال حاضر بسیاری از فروشگاه‌های اینترنتی در حال ارائه لوازم ورزشی از برندهای خارجی و داخلی هستند.

اسباب بازی و سرگرمی

در حال حاضر نسل جوان بیشتر به سمت بازی‌های کامپیوتری، پلی‌استیشن و کنسول‌های بازی روی آورده‌اند. در حال حاضر پرفروش‌ترین و پرطرفدارترین اسباب‌بازی‌ها و وسایل سرگرم‌کننده مربوط به بازی‌های فکری گروهی و بازی‌های کامپیوتری آنلاین است. بسیاری از سایت‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی در حال عرضه اسباب‌بازی‌های فکری و بازی‌های کامپیوتری هستند، به راحتی می‌توانید کالای مورد نظر خود را به صورت اینترنتی و آنلاین از فروشگاه‌های بزرگ یا تخفیف دار سفارش دهید.

جواهرات و زیورآلات

در ابتدای فعالیت فروشگاه‌های خرید و فروش اینترنتی طلا و جواهر، تنها عده بسیار کمی اعتماد می‌کردند و طلا و جواهر خود را به صورت آنلاین خریداری می‌کردند. اکنون با توجه به افزایش تقاضا مردم در خرید و فروش آنلاین، اعطای نماد اطمینان(اینماد) خرید اینترنتی طلا با رشد بسیار بالایی همراه شد.

لوازم جانبی اتومبیل

با توجه به گسترش و تنوع مدل‌های خودرو که روزانه وارد بازار می‌شوند، پیدا کردن لوازم جانبی آن‌ها با توجه به جدید بودن مدل‌شان کمی سخت و دشوار است. بهترین راه استفاده از فروشگاه‌های آنلاین است. تنها با یک ساعت جستجو و سرچ کردن می‌توانید تمام قطعات مورد نیاز خود را تهیه کنید. دیگر لازم نیست برای تهیه هر قطعه به مناطق مختلف شهر بروید. با خرید از فروشگاه‌های آنلاین می‌توانید به راحتی همه را درب منزل خود دریافت کنید.

ارائه خدمات
یکی دیگر از بهترین و پرفروش‌ترین کالاهای اینترنتی، بخش ارائه خدمات است. خرید و فروش سهام، ملک، بیمه و بانکداری الکترونیکی از دیگر خدماتی هستند که در بسیاری از فروشگاه‌های اینترنتی عرضه می‌شود.  

بهترین کالاها برای فروش اینترنتی

دوره آموزشی

یکی از بهترین روش‌های کسب درآمد، ارائه خدمات دوره‌های آموزشی است. اگر مهارت و هنر خاصی دارید که می‌توان از طریق آموزش آن درآمد کسب کنید، بهتر است وقت را هدر ندهید. افراد بسیاری هستند که با ارائه خدمات آموزشی خود توانسته‌اند درآمد بالایی کسب کنند. برای این‌کار نیاز به سایت‌های آموزشی دارید تا بتوانید دوره‌های آموزشی خود را ارائه کنید. از طرفی؛ می‌توانید با ایجاد یک وب‌سایت اختصاصی اقدام به فروش دوره‌های آموزشی خود کنید.

جمع‌بندی بهترین کالاها برای فروش اینترنتی

به نقل از آکادمی اینفوگرام از مقاله آموزش فروش اینترنتی :<< در فضای آنلاین با اینکه رقابت زیاد است اما با کمی زیرکی می‌توانید مخاطبان زیادی را به خود جذب کنید و فروش بی‌نظیری را تجربه کنید. اما در فضای خرید و فروش اینترنتی بیش از هرچیزی اعتمادسازی است که ارزش دارد و شما باید با استفاده از روش‌های گوناگونی که گفته شد و روش‌هایی مثل گذاشتن اسکرین شات رضایت مشتریان در جلوی دید بقیه‌ی مخاطبان این کار را انجام دهید.>>

در صنعت تجارت الکترونیک پتانسیل بسیار بالایی وجود دارد. تنها قرار دادن محصولات در وب‌سایت نمی‌تواند منجر به درآمدزایی شود. در کنار عرضه محصولات در وب‌سایت‌ها و فروشگاه‌های آنلاین، بالا بودن تقاضا محصول و جلب رضایت مشتری می‌تواند منجر به موفقیت و کسب درآمد شود.

 

نظرات بینندگان