arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۳۰۵۴
تاریخ انتشار: ۳۴ : ۰۲ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۱

احمدی نژاد: همه باید دست به دست هم دهیم و کار احمدی‌نژادی کنیم!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
حمدی نژاد گفت: در طول تاریخ همه تبعیضات، تهدیدها، جنگ‌ها و کینه‌ورزی‌ها ناشی از فاصله گرفتن انسان‌ها از حقیقت و توحید است.

به گزارش ایسنا، محمود احمدی‌نژاد در ادامه سفرهای پنجمین روز از سفر استانی هیات دولت به خراسان رضوی،‌ با حضور در جمع مردم درگز با بیان این‌که «اینجا سرزمین سردار شهید صیاد شیرازی است» اظهار کرد: دشمنان ایران از نام صیاد شیرازی وحشت داشتند و در نهایت نیز مانند شیاطین آمده و با استفاده از روحیه بلند او، فریب‌کاری کردند تا توانستند به وی صدمه بزنند. حتی اگر یک لشکر در مقابل شهید صیاد شیرازی قرار می‌گرفت قادر نبود او را یک گام به عقب‌نشینی وادار کند.

رییس‌جمهور رمز پیروزی و عزت انسان‌ها را، ایمان به وحدانیت خد او پرستش یگانه مطلق عنوان کرد و گفت: خداوند نظیری ندارد و هر آنچه در عالم از قدرت، زیبایی و حکمت مشاهده می‌کنیم همه و همه از ناحیه خداوند است، در عالم هیچ حرکتی بدون اراده الهی اتفاق نمی‌افتد.

وی رمز رستگاری را، ایمان به خدای یگانه و پرستش او ذکر کرد و افزود: همه قدرتمندان عالم در برابر خداوند معدومند و هیچ عاملی در عالم منهای خدا، صاحب اثر و اراده نیست و در نهایت این‌که موجودیت و آینده همه در دست خداست.

رییس قوه مجریه گفت‌:‌ در طول تاریخ همه تبعیضات، تهدیدها، جنگ‌ها و کینه‌ورزی‌ها ناشی از فاصله گرفتن انسان‌ها از حقیقت و توحید است. اگر روسای قدرت و ثروت جهانی به توحید ایمان داشتند، باید عادل می‌بودند و از تجاوز، اشغال و چپاول خودداری می‌کردند و همه شقاوت‌ها به علت دوری از این حقیقت است.

احمدی‌نژاد، مستکبران و زورگویان عالم را مورد خطاب قرار داد و گفت: ما با شما دشمنی و کینه نداریم. توحید به نفع خود شماست برای این‌که از حیوانیت جدا شده و وارد دایره انسانیت شوید. در دیار توحید، دشمنی و مزاحمت وجود ندارد، اما اگر خیال می‌کنید با بی‌ادبی و سر و صدا می‌توانید آنچه شایسته خود شماست را نثار ملت ایران کنید سخت در اشتباهید و بدانید که ملت ایران شما را به رسمیت نمی‌شناسد و داخل انسان محسوب نمی‌کند. وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این‌که «سازندگی و آبادانی، به کار و تلاش بستگی دارد» گفت: اگر در منطقه‌ای همه چیز وجود داشته باشد اما کار و تولید نباشد بی‌نتیجه است، زیرا اصل آبادانی، به کار و تلاش است. ماموریت من و شما این است که دست به دست هم داده و تولیدات صنعتی و کشاورزی را افزایش دهیم.

رییس‌جمهور پس از این‌که خواسته‌های مردم در مورد ذخایر آبی، اراضی و جاده را شنید، گفت: باید دست به دست هم دهیم و کار احمدی‌نژادی (انقلابی و ضربتی) بکنیم و من تا جان و نفس دارم، پای این حرف می‌مانم تا جوانان دارای شغل شده و بیکاری ریشه‌کن شود.
نظرات بینندگان