arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۳۵۵۶
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۱۰ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۱

تلاش بي فايده براي بازگرداندن ويسي

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : مديران باشگاه صبا که سال گذشته توانستند با عبدالله ويسي به عنوان چهارمي مسابقات ليگ برتر برسند تلاش زيادي را براي بازگرداندن اين مربي انجام دادند، اما اين تلاش ها در نهايت پاسخ منفي ويسي را به دنبال داشت.


باشگاه صبا از هفته گذشته تلاش خود را براي پيدا کردن سرمربي جديد تيم آغاز کرد. مديران اين باشگاه با يکي دو مربي ديگر ليگ براي هدايت تيمشان در فصل دوازدهم مذاکراتي هم انجام دادند، اما نکته جالب توجه اينکه يکي از اين مربيان به مسئولان صبا تاکيد کرد تنها کسي که مي تواند موفقيت هاي صبا را ادامه بدهد عبدالله ويسي است. او از مديران باشگاه صبا خواست تا تحت هر شرايطي ويسي را به صبا برگردانند تا او کارش را با اين تيم ادامه بدهد.

ويسي هفته گذشته مذاکراتش را با باشگاه پيکان نهايي و جدايي اش از تيم صبا را قطعي کرده بود. با اين حال مديران باشگاه صبا چند بار با اين مربي تماس مي گيرند تا قيد حضور در پيکان را بزند و مجددا به قم برگردد. درخواستي که به گفته ويسي و به خاطر "تعهد به باشگاه پيکان" رد شد. او در اين خصوص به خبرنگار مهر گفت: « صبايي ها خيلي اصرار داشتند دوباره به اين تيم برگردم. حتي پنجشنبه شب تا ساعت 2 بامداد مذاکرات آنها ادامه داشت، اما به آنها گفتم که آدمي نيستم که زير قولم با باشگاه پيکان بزنم. من از اين اتفاق خيلي ناراحتم، اما به پيکاني‌ها تعهد داده ام.»

همچنين پيش از اين قرار بود ويسي چهار بازيکن صبا يعني رضا عنايتي، مرتضي کاشي، مجيد حيدري و ميلاد نوري را با خود به پيکان ببرد که اين مسئله با توافق او با مديران صبا منتفي شد. البته ممکن است ميلاد نوري در نهايت راهي پيکان شود، اما سه بازيکن ديگر قطعا به تيم جديد ويسي نخواهند رفت.

نظرات بینندگان