arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۳۵۵۸
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۱۰ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۱

بکام دو سال ديگر نيز در ميادين خواهد ماند

ديويد بکام با اعلام اينکه مي خواهد دو سال ديگر به فوتبال حرفه اي ادامه دهد، از تمايل خود به حضور در المپيک 2012 لندن خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ديويد بکام با اعلام اينکه مي خواهد دو سال ديگر به فوتبال حرفه اي ادامه دهد، از تمايل خود به حضور در المپيک 2012 لندن خبر داد.


کاپيتان سابق تيم ملي فوتبال انگليس که به عنوان نماينده کشورش براي تحويل مشعل المپيک به يونان سفر کرده بود گفت: مي خواهم تا جايي که مي توانم به فوتبال ادامه دهم، شايد تا دو سال ديگر بازي کنم. پس از آن، به هر طريقي در ورزش و فوتبال خواهم ماند. از دستاوردهايي که در دوران بازي‌ام داشته‌ام خيلي خوشنودم.

بکام گفت: روياي دوران کودکي من به حقيقت پيوسته است. هميشه دوست داشتم براي منچستر يونايتد و تيم ملي انگليس بازي کنم و به اين هدف رسيدم. اين بازيکن 37 ساله با اشاره به ميزباني کشورش از بازي‌هاي المپيک 2012 گفت: از اينکه مي‌توانيم المپيک را در انگليس برگزار کنيم خيلي خوشحال و هيجان زده هستيم. خيلي دوست دارم که بتوانم در المپيک حضور داشته باشم.

بکام درباره انتخاب گري نويل به عنوان يکي از اعضاي کادر فني تيم ملي انگليس براي رقابت هاي يورو 2012 گفت: به اعتقاد من اين موضوع خيلي خوب است. گري اطلاعات زيادي درباره بازي‌هاي يورو دارد. او در تورنمنت‌هاي بزرگي حضور داشته و سال‌ها براي انگليس بازي کرده است. اضافه شدن او به کادر فني تيم ملي، يک انتخاب هوشمندانه بود.

وي همچنين اعلام کرد که قصد دارد همراه فرزندانش برخي از رقابت‌هاي المپيک را از نزديک تماشا کند. بکام گفت: وقتي توانستم بليت پيدا کنم، فرزندانم خيلي خوشحال شدند. من چهار کودک دارم که سه نفرشان پسر هستند و اين موضوع باعث شده که سرم حسابي شلوغ باشد. هميشه با آن ها توپ بازي مي‌کنم يا همراهشان در پارک مي‌دوم.

نظرات بینندگان