arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۳۶۱۵۵
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۱۴ - ۱۴ شهريور ۱۴۰۰

تراکتور 338 میلیارد تومان بدهی دارد

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به مشکلات تیم تراکتور گفت: تراکتور ۳۸۸ میلیارد تومان بدهی دارد که ما نیز در جلسه‌ای با مسئولان این موضوع را پیگیری کردیم که باید این موضوع پیگیری شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فارس: رسول برگی امروز در در جلسه علنی شورای اسلامی شهر تبریز اظهار داشت: متاسفیم که فردی می آید و با احساسات مردم ما بازی می کند و بعد از مدتی می‌گوید تراکتور را تحویل می دهم.

وی افزود: بازیکن مطرح انگلیسی از تیم های ایرانی فقط تراکتور را می شناسد و این نشان دهنده پر طرفداری تراکتور است، اما قرار نیست عدم مدیریت و اشتباه یک فرد را یک شهر جبران کند خود آن فرد باید این خسارات را حل کند.

برگی با اشاره به فوت یکی از مدیران سابق شهرداری مرحوم علی کاشتکار فوت این ‌مدیر شهرداری را نیز تسلیت گفت.

وی با اشاره به سالروز شهادت شهید سرتیپ دستجردی و آیت الله قدوسی این‌ ایام ‌را گرامی داشت.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز اضافه کرد: در زمینه ایجاد کمیسیون ویژه برای حاشیه نشینی و پیگیری مشکلات شرکت اتوبوسرانی در اولویت ما است، که یکی از آن ها منفک شدن ۱۶۰ دستگاه اتوبوس بخش خصوصی به این بهانه که به دلیل شیوع کرونا مسافر نداریم است که۶۰۰ میلیارد تومان به شهر خسارت می‌زند.

وی تاکید کرد: در مورد کمیسیون ویژه ورزش موافقیم و باید توجه ویژه‌ای به آن شود اما باید در زمینه ورزش بومی تمرکز شود و به جوانان تبریز توجه کنیم.
برگی گفت: در زمینه سرمایه گذاری باید اقدامات را افزایش دهیم و جلوی شانتاژ ها برای فراری دادن سرمایه گذار را بگیریم.

برگی افزود: درمورد گزارش کمیسیون ها نیز موافق هستیم، مناطق را باید تقسیم بندی کنیم و با حضور شهرداران مناطق و اعضای شورا مشکلات مناطق را پیگیری کنیم.

نظرات بینندگان