arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۳۶۶۸۲
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۱۷ - ۱۷ شهريور ۱۴۰۰

بهترین ادکلن برای سیگاری ها

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 بهترین ادکلن برای سیگاری ها

در رابطه با افراد سیگاری اولین مسئله این است که غالبا علاقه دارند که بوی سیگار خود را به هر نحوی که شده است محو کرده و از بین ببرند. ممکن است این کار دلایل متفاوتی داشته باشد. مثلا اینکه نمی خواهند اطرافیان متوجه شوند که از سیگار استفاده کرده اند. یا اینکه علاقه مند باشند به جای بوی سیگار رایحه بهتری به اطرافیان خود هدیه دهند.

 بوی سیگار برای خیلی از افراد ناخوشایند است و حتی برخی به این بو حساسیت شدید دارند. همچنین کودکان از افرادی که بوی سیگار می دهند دوری می کنند. در هر صورت برای رفع کامل بوی سیگار راهکار های خوبی وجود دارد که علاوه بر محو کردن بوی سیگار، آن را به عطری بسیار خوش بو و دوست داشتنی تبدیل می کند!!!

افراد سیگاری دقت کنند از هر عطری استفاده نکنند!!

به طور طبیعی مولکول های ریز عطر در ترکیب با پوست بدن، دچار تغییراتی می شوند. این امر به دلایل مختلفی رخ می دهد. از جمله دمای بدن و بوی خاصی که بدن هر فرد مختص به خود دارد. این ویژگی ها تا حدودی باعث تغییر رایحه عطرها پس از ترکیب با پوست بدن می شوند. افردی که از  سیگار استفاده می کنند این تغییر رایحه را بیشتر احساس می کنند. زیرا بوی سیگار به دلیل ترکیباتی که دارد به شکلی بسیار قوی و ماندگار بر روی لباس و بدن باقی می ماند و به راحتی نمی توان از دست آن خلاص شد.

زمانی که افراد پس از استعمال سیگار، از عطر یا ادکلنی استفاده می کنند تغییر رایحه اتفاق می افتد. بوی جدیدی که بوجود می آید شبیه به این است که به نت های عطر، رایحه دودی هم افزوده شده باشد. البته رایحه هر عطری خوش شانس نبوده و گاها ترکیب مولکول های عطر با بوی سیگار باعث بوجود آمدن بویی ناخوشایند و غیر قابل تحمل می شود! اما محصولاتی از عطر مردانه در بازار وجود دارد که در ترکیب با بوی سیگار رایحه جذابی را خلق می کند.

بهترین ادکلن برای سیگاری ها

تجربه رایحه ای دل نشین از ترکیب بوی سیگار و نت عطرها

در رابطه با استفاده عطر و ادکلن برای افراد سیگاری موضوع جالبی وجود دارد. ترکیب نت های بعضی از عطرها با بوی سیگار رایحه بسیار خوبی را بوجود می آورد! درست است، همچنین کمپانی های مشهور عطر سازی در دنیا تلاش می کنند رایحه های عطر بخصوصی را تنها برای افراد سیگاری تولید کنند. در تبلیغات این شرکت ها دیده می شود که ترکیب رایحه عطر آن ها با بوی سیگار، بسیار دل نشین تر می شود.

تحقیق وسیع بر روی مولکول عطرها باعث شد شرکت های عطرسازی ترکیبات خاصی را به دست بیاورند. این نوع عطرها زمانی که با بوی تند و آزار دهنده سیگار ترکیب می شوند، عطری با پخش بوی عالی و رایحه ای دوست داشتنی را بوجود می آورند. این نوع رایحه ها به افراد کمک می کند که پس از استفاده سیگار با خیالی آسوده و به راحتی بتوانند بوی سیگار خود را پوشش دهند. همچنین بتوانند با اعتماد بنفس کامل رایحه جذاب تر و دلپذیری را به خود و اطرافیانشان هدیه کنند.

بهترین ادکلن برای سیگاری ها

بهترین نت عطر برای ترکیب با بوی سیگار

بوی سیگار طبعی سرد و افسرده دارد. تصور بر این است که استفاده از عطرهایی با رایحه گرم می توانند بوی آن را از بین ببرد، در صورتی که تفکر اشتباهی است. استفاده بی رویه از عطرهایی با رایحه گرم و قوی ممکن است سریع بوی بد سیگار را از بین ببرد ولی در نهایت نتیجه ای جز سردرد و تهوع ندارند. تنباکو و توتون از مواد اصلی تشکیل دهنده سیگار هستند. اما امروزه شرکت های عطر سازی از این دو ماده برای تولید عطر استفاده می کنند. زمانی که نت های تنباکو با بوی سیگار تلفیق می شوند، رایحه ای اغوا کننده برجای می گذارد. اینگونه عطرها هم برای افرادی که به نیکوتین علاقه دارند و هم افراد معمولی دل نشین است. برای مثال ادکلن کرید اونتوس مردانه با رایحه ای کلاسیک از نت چرم و مرکباتی چون پرتقال و لیموشیرین از پرطرفدار ترین محصولات در بین افراد سیگاری است. بوی انگور سیاه این عطر در نت آغازین، ترکیب نعناع هندی در نت میانی و مشک در نت پایانی رایحه ای خارق العاده برای مردان جوان و میانسال خلق می کند.

بهترین ادکلن برای سیگاری ها
تلفیقی بی نظیر از چرم که آقایان را عاشق خود کرده است.

 انتخاب عطر مناسب برای افراد سیگاری

در هنگام خرید عطر مناسب برای خانم ها و آقایان سیگاری علاوه بر توجه به نکات فنی عطرها مانند اورجینال بودن و تهیه کردن از مراکز معتبر، به چند ویژگی دیگر که بیشتر مربوط به رایحه عطر می شود نیز بایستی دقت کرد. افرادی که از سیگار استفاده می کنند بهتر است دست به هر رایحه عطری نزنند. در عین حال با انتخابی هوشمندانه می توانند همه چیز را به نفع خود به پایان برسانند.

از ترکیب مولکول های بوی سیگار با رایحه هایی چون تنباکو، مشک، چرم، تلخ، دود، انگور سیاه، چوب، وانیل، شکلات و مرکبات عطری بی نظیر متولد می شود. این رایحه جدید برای خانم ها و آقایان قابل استفاده بوده و محدودیت ندارد. هر چند مشام افراد سیگاری با بوی دود اشباع شده و بیشتر اطرافیان هستند که می توانند از این ترکیب جدید لذت ببرند.

در بین عطرهای زنانه ادکلن گود گرل بنفش با شروعی نیمه شیرین و کمی گرم، برای پوشش بوی سیگار و ایجاد حس شادابی فوق العاده است. هرچند که این عطر شیک برای سایر افراد هم جذابیت های خود را دارد. نت ابتدایی که رایحه ای از کاکائو و وانیل است، سبک خاصی از دلربایی را خلق می کند. نت میانی این عطر با رایحه کمی تلخ و دل پذیر لطافتی زنانه و گیرا به آن اضافه می کند. این تلفیق ماهرانه از نت عطرها یکی از دلایل جلب توجه طرفداران گود گرل بنفش است.

 

 

 

نظرات بینندگان