arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۴۰۸۵۹
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۱۲ - ۱۲ مهر ۱۴۰۰

وزیر کشور: رزمایش فاتحان خیبر بر اساس یک سلسله کارهای طراحی از پیش تعیین شده بود / استفاده از نیروهای ستادی انتخابات؟ بر اساس شاخص‌ها ممکن است به روسای ستادها برسیم یا نرسیم

وزیر کشور گفت: ملاک ما برای انتخاب استاندار لرستان شایسته سالاری بود و در خیلی جاها ممکن است به روسای ستادها برسیم یا نرسیم اساسا این به هیچ وجه ملاک ما نبوده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تسنیم: وزیر کشور گفت: ملاک ما برای انتخاب استاندار لرستان شایسته سالاری بود و در خیلی جاها ممکن است به روسای ستادها برسیم یا نرسیم اساسا این به هیچ وجه ملاک ما نبوده است.

احمد وحیدی در جمع خبرنگاران ‌در ارتباط با برخی اظهارات مقامات کشورهای همسایه اظهار داشت: ما همواره اعلام کرده‌ایم سیاست‌مان سیاست همسایگی است، ما با همسایگان بهترین روابط را می‌خواهیم، ما آغوشمان برای همه همسایگان باز است ضمنا هم می‌دانیم این رابطه خوب ما و همسایگان را دشمنان نمی‌خواهند به ویژه رژیم صهیونیستی و آمریکا که در منطقه فعال هستند و می‌خواهند بین ملت‌ها تفرقه بیندازند لذا باید خیلی عاقلانه به صحنه‌ها نگاه کرد و روابط دیرینه و تاریخی دو ملت بسیار مهم است باید این را ارج نهاد و ما همواره دست دوستی به سوی همه همسایگان دراز کرده‌ایم.

وی در رابطه با رزمایش فاتحان خیبر نیروهای مسلح افزود: این رزمایش بر اساس یک سلسله کارهای طراحی از پیش تعیین شده بوده و نیروهای مسلح همواره توان خودشان را به آزمایش می‌گذراند و ضمنا پیام این رزمایش‌های ما اضافه بر آمادگی خودمان پیام برای دشمنان ماست، رزمایش‌های ما برای دوستانمان پیام دوستی و امنیت است و برای دشمنان ما پیام آمادگی، قدرت و دوری آنها از هر‌گونه ماجراجویی است.

وزیر کشور در مورد استفاده از نیروهای ستادی انتخابات عنوان کرد: انتخاب ما و وزارت کشور اصولا خارج از این مسائل است انتخاب ما بر اساس شایسته سالاری است، لیست بلندبالایی ما برای استانداری لرستان داشتیم که می‌توانستند باشند که ما همه این گزینه‌ها را بررسی کرده و با توجه به شاخص‌هایی که قبلا اعلام کردیم بر اساس شاخص‌ها به آقای زیویار رسیدیم، خیلی جاها ممکن است به روسای ستادها برسیم یا نرسیم اساسا این به هیج وجه ملاک ما نبوده است.

نظرات بینندگان