arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۴۱۸۲۹
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۰۸ - ۱۹ مهر ۱۴۰۰

صبحانه خبری / اول صبح این خبر‌ها را از دست ندهید / احتمال برداشته شدن محدودیت‌های کرونایی از اول آبان / فوتی های کرونا دوباره ۲۰۰ تایی شد / واکنش وزیر ارتباطات به احتمال قطع دسترسی به اینستاگرام

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

در بسته خبری پیش رو، مهم‌ترین اخبار ۲۴ ساعت گذشته را با هم مرور می‌کنیم. این صبحانه خبری مفید و مختصر را بخوانید.

کارت واکسن دیجیتال الزامی شد
روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: مسافران پروازهای خارجی موظف به ارائه کارت واکسیناسیون دیجیتال صادرشده از سوی وزارت بهداشت هستند.

هیات رییسه کمیسیون طرح صیانت مشخص شد
اعضای هیات رییسه کمیسیون مشترک طرح صیانت مشخص شدند که بر این اساس رضا تقی پورانوری نماینده تهران به عنوان رییس، سیدعلی یزدی خواه دیگر نماینده تهران به عنوان نایب رییس اول و حسن نوروزی نماینده رباط کریم و بهارستان به عنوان نایب رییس دوم انتخاب شدند.

واکنش وزیر ارتباطات به احتمال قطع دسترسی به اینستاگرام
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به احتمال قطع دسترسی به اینستاگرام گفت که این جزو تصمیماتی نیست که در اختیار این وزارتخانه باشد. عیسی زارع پور گفت: ما حتما باید در فضای مجازی شرایطی را فراهم کنیم که از حقوق مردم در این فضا حمایت کنیم.

فوتی های کرونا دوباره ۲۰۰ تایی شد
بنابر اعلام ۱۸ مهر وزارت بهداشت، طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۱هزار و ۲۵۶ بیمار جدید کووید-۱۹ شناسایی شدند و متاسفانه ۲۲۲ بیمار نیز به دلیل این بیماری جان خود را از دست دادند.دو روز پیش پس از ۸۲ روز، برای اولین بار آمار روزانه فوتی‌ها به کمتر از ۲۰۰ نفر رسیده بود.

احتمال برداشته شدن محدودیت‌های کرونایی از اول آبان
معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: در صورت تایید بسته پیشنهادی معاونت بهداشت به ستاد ملی مقابله با کرونا، محدودیت‌های کرونایی از اول آبان برداشته می‌شود.

وزیر نفت: خبرهای خوبی در زمینه تهاتر نفت در راه است
وزیر نفت با بیان اینکه به‌زودی خبرهای خوبی در زمینه تنوع قراردادهای نفتی و میعانات گازی و تهاتر نفتی اعلام می‌شود، گفت: با توجه به نیاز دنیا به انرژی و با استفاده از توان و ظرفیت دستگاه سیاست خارجی، فروش نفت به‌صورت تهاتری در دستور کار ما قرار گرفته است، در این زمینه تهاتر نفت با کالا و سرمایه‌گذاری از روش‌هایی است که انجام می‌شود.

کشتی‌ فرنگی‌ ایران ۴ طلا گرفت
میثم دلخانی نماینده وزن ۶۳ کیلوگرم و محمدرضا گرایی، کشتی‌گیر وزن ۶۷ کیلوگرم ایران توانستند سومین و چهارمین مدال طلای کاروان ایران در رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان را کسب کنند. کاروان کشتی فرنگی ایران در نهایت ۴ طلا توسط محمدهادی ساروی، علی‌اکبر یوسفی،میثم دلخانی و محمدرضا گرایی، دو برنز توسط محمدعلی گرایی و پژمان پشتام کسب کرد اما پس از روسیه دوم شد.

نظرات بینندگان