arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۴۲۰۳۳
تاریخ انتشار: ۳۴ : ۱۱ - ۲۰ مهر ۱۴۰۰

کاژه ; بازسازی ساختمان ، روف گاردن و نمای شیشه ای

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

کاژه ; بازسازی ساختمان ، روف گاردن و نمای شیشه ای

از سکونت در خانه فعلی‌تان خسته شده‌اید؟ در و دیوار خانه برایتان تکراری و یکنواخت شده؟ به دنبال ایجاد یک تحول اساسی در ظاهر یا ساختار ساختمان هستید؟ اگر پاسخ این سؤالات مثبت است، احتمالاً باید خودتان را برای فرایند بازسازی ساختمان آماده کنید. بازسازی لزوماً به معنای ایجاد تغییرات زیربنایی مثل دیوارکشی، برداشتن ستون، تغییر کاربری و ... نیست. گاهی تغییرات محدودی مثل اجرای روف گاردن یا نصب شیشه استین گلس نیز شکلی از بازسازی ساختمان محسوب می‌شوند. آیا در تصمیمتان برای ایجاد یک تغییر ملموس جدی هستید؟ اگر این‌طور است، پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این گفتار با ما همراه باشید.

بازسازی ساختمان؛ دیر و زود شاید اما سوخت و سوز ندارد!

تقریباً هر خانه یا ساختمانی بعد از گذشت مدتی به نقطه‌ای می‌رسد که باید تحت عملیات بازسازی قرار بگیرد. بازسازی ساختمان بی‌آنکه دردسر یا هزینه ساخت خانه از صفر یا خرید و فروش را در پی داشته باشد، نتایج رضایت‌بخشی را برایتان به ارمغان می‌آورد. در حالت ایده‌آل باید بتوانید با کمترین زحمت و هزینه و همین‌طور در سریع‌ترین زمان ممکن، تغییرات مدنظرتان را اِعمال کنید.

نکته بسیار مهم در بحث بازسازی ساختمان، انجام اصولی این کار است. هر کاری اصول خاص خودش را دارد و نوسازی ساختمان نیز از این قاعده مستثنا نیست. اینکه از دانش و مهارت عمومی بالایی در زمینه‌های فنی برخوردار هستید، خیلی هم خوب است. ولی لزوماً به این معنا نیست که بتوانید فرایند بازسازی را خودتان و بدون مشورت متخصصان امر انجام دهید. باور کنید گاهی حتی یک ضربه‌ی نادرست به اسکلت خانه هم ممکن است خسارات زیادی را به بار بیاورد. از آن بدتر اینکه بازسازی غیراصولی بعضاً می‌تواند برای ساکنین ساختمان، خطرات جدی داشته باشد. به همین دلیل، «ایمنی» از مهم‌ترین موضوعاتی است که در بحث نوسازی ساختمان مورد تأکید قرار می‌گیرد.

با سپردن عملیات بازسازی ساختمان به متخصصان، علاوه بر اینکه خیالتان از بابت بُعد ایمنی راحت می‌شود، به نتایج دلخواهتان هم دست پیدا می‌کنید. یک بازسازی اصولی علاوه بر تغییر نما و ارضای نیاز زیبایی‌شناسی ساکنان، استحکام بنا را بهبود بخشیده و ارزش آن را نیز به شکلی چشمگیر افزایش می‌دهد. اگر ترجیح می‌دهید نوسازی منزلتان مقیاس محدودی داشته باشد، می‌توانید به اجرای پروژه‌هایی مانند روف گاردن و استین گلس فکر کنید.

کاژه ; بازسازی ساختمان ، روف گاردن و نمای شیشه ای

اجرای روف گاردن؛ پیوند شهرنشینی با طبیعت!

اینکه هم‌زمان با سکونت در شهر و زندگی آپارتمانی، بتوانید از مزایای پیوند با طبیعت بهره‌مند شوید، رؤیایی به نظر می‌رسد؛ این‌طور نیست؟ خبر خوب این است که اگر آپارتمانتان یک فضای باز بیرونی مثل پشت‌بام یا تراس داشته باشد، می‌توانید به این رؤیا رنگ واقعیت بزنید.

اجرای روف گاردن یا بام سبز، پروژه‌ای جذاب و پرطرفدار نزد عاشقان طبیعت و دوستداران فضای سبز در بحث بازسازی ساختمان است. درحالی‌که عده‌ای به چیدن چند گلدان کوچک در فضای باز آپارتمان اکتفا می‌کنند، برخی دیگر مایل به داشتن یک فضای سبز گسترده‌تر هستند. فضای سبزی که حس و حال حضور در یک باغ کوچک یا حیاط سرسبز با تنوع گیاهی بالا را به آن‌ها القا کند. اگر از مرحله ایده تا طراحی و اجرای روف گاردن به‌درستی پیاده شود، نتیجه کار واقعاً شگفت‌انگیز است. آن‌قدر شگفت‌انگیز که انگار تکه‌ای از باغ‌های بهشت را با خودتان به دل شهر آورده‌اید!

اجرای روف گاردن درعین‌حال که خرج سنگینی برایتان نمی‌تراشد، نمای درونی و بیرونی واحد آپارتمانی‌تان را زیر و رو می‌کند. افزایش ارزش مِلک و بهبود روحیه ساکنین از دیگر مزایای ارزشمند ایجاد بام سبز است.

کاژه ; بازسازی ساختمان ، روف گاردن و نمای شیشه ای

شیشه استین گلاس؛ متریالی باشکوه برای درب و پنجره‌های شما!

تعویض شیشه‌های درب و پنجره یک ایده مقرون‌به‌صرفه دیگر برای بازسازی ساختمان است. ایده‌ای که شاید ظاهراً مقیاس بسیار محدودی داشته باشد اما نمای کل خانه را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

استین گلاس نوعی شیشه است که نقوش کارشده روی آن از نه از رنگ و برچسب بلکه از جنس شیشه‌های ظریفی هستند که به شکلی ماهرانه با یکدیگر تلفیق شده‌اند. استین گلس برای مبادی ورودی و خروجی خاص خانه مثل درب اصلی و همین‌طور پنجره‌ها، انتخابی بی‌نظیر است که نمای باشکوهی به دکوراسیون داخلی خانه می‌دهد. ضمناً اگر اجرای سقف یا پارتیشن شیشه‌ای را هم در فرایند نوسازی خانه در نظر دارید، می‌توانید از استین گلس استفاده کنید. به‌طور کلی، موارد کاربرد متنوعی را برای این متریال می‌توان یافت که این امر بیش از هر چیز به ذوق و خلاقیت شما بستگی دارد. بنابراین اگر خواهان حصول بهترین نتیجه ممکن به‌واسطه استفاده از شیشه استین گلس هستید، حتماً از نظرات و تجربیات افراد یا شرکت‌های متخصص بهره بگیرید.

بازسازی سریع، آسان و بی‌عیب و نقص را با کاژه تجربه کنید

اولین گام در فرایند بازسازی ساختمان، مشورت با یک مجموعه متخصص در این زمینه است. دریافت مشاوره علاوه بر تسهیل فرایند ایده یابی، به شما در برآورد زمان و هزینه انجام کار کمک می‌کند. بعد از مرحله مشاوره نوبت به فاز طراحی و بعد هم اجرا می‌رسد. اینکه از انجام کار توسط یک فرد یا گروه متخصص اطمینان حاصل کنید، اهمیت بسیار زیادی دارد. شرکت کاژه، نامی درخشان در حوزه معماری و دکوراسیون است که برای هر ایده شما، راهکار مؤثری ارائه می‌دهد. بنابراین اگر خواستار ایجاد یک تحول اساسی و تماماً مثبت در ساختمان محل سکونتتان هستید، می‌توانید به کاژه اعتماد کنید. با کاژه شیرینی یک تحول آسان، سریع و مقرون‌به‌صرفه را خواهید چشید.

برای مشاوره و سفارش با اطلاعات تماس زیر ارتباط برقرار کنید.

88492314 – 09121509516 – www.kajeh.com    

 

نظرات بینندگان