arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۴۲۰۳۵
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۱۱ - ۲۰ مهر ۱۴۰۰

خرید بلیط هواپیما استانبول از ارزان بلیط

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

خرید بلیط هواپیما استانبول از ارزان بلیط این فرصت را به شما می‌دهد که بتوانید خریدی بی‌واسطه و مطمئن را تجربه کنید.

استانبول شهری پربازدید و شلوغ است که بزرگترین شهر اروپا نیز به شمار می‌آید بسیاری از مردم آن را محل ملاقات شرق با غرب توصیف می‌کنند.

این شهر تاریخی فرهنگ‌های متفاوتی را در خود جای داده است و برای مسافران جاذبه‌های  بسیاری را ارائه می‌دهد که در هیجان انگیز بودن سفر تاثیر بسیاری دارد.

با وجود اینکه امروزه استانبول شهری مدرن به شمار می‌رود اما همچنان به تاریخ و آثار باستانی خود وفادار است. جاذبه‌های دیدنی این شهر اعم از کاخ توپکاپی، ایاصوفیه و مسجد آبی شامل بازارهای شلوغ، محل‌های قدیمی پر رونق و رستوران‌های سنتی و لوکس می‌باشد.

قیمت بلیط هواپیما استانبول

قیمت بلیط هواپیما به عوامل مختلفی بستگی دارد که بسیاری از آن‌ها ثابت هستند. مناسبت‌ها و تعطیلات‌ رسمی، روز و ساعت پرواز هواپیما، شرکت‌ هواپیمایی و کلاس پروازی و سیستمی یا چارتری بودن بلیط هواپیما از تأثیرگذارترین عوامل بر قیمت بلیط هواپیما استانبول هستند.

با توجه به اینکه ترکیه از مقاصد پرطرفدار می‌باشد و سالیانه مسافران زیادی به آنجا با هواپیما سفر می‌کنند قیمت بلیط هواپیمای‌ ترکیه به خصوص در فصل بهار و تابستان گران می‌باشد.

برای خرید ارزان‌ترین بلیط هواپیمای استانبول بهتر است در فصل پاییز یا زمستان و در ایام غیر تعطیل سفر کنید. همچنین قیمت بلیط هواپیما استانبول رفت و برگشت، مناسب‌تر از خرید بلیط  یکطرفه می‌باشد و قیمت بلیط ایرلاین‌های آسمان و معراج مناسب‌تر از سایر ایرلاین‌های دیگر است.

  اگر در ایام بهار و تابستان یا ایام تعطیلی قصد خرید بلیط هواپیما استانبول را دارید بهتر است از یک ماه تا حداقل دو هفته قبل از تاریخ سفر اقدام به خرید بلیط کنید. چون قیمت‌های بلیط در ایام پر رفت و آمد، هر چه نزدیکتر به پرواز شوید گرانتر می‌شود.

بهترین زمان خرید بلیط هواپیما ترکیه

فصل بهار و شهریور بهترین زمان خرید بلیط هواپیما ترکیه می‌باشد و تابستان به دلیل هوای گرم و شرجی و زمستان به دلیل هوای نسبتاً سرد مناسب برای سفر نمی‌باشد.

فصل تابستان بهترین زمان سفر به شهرهای ساحلی ترکیه برای لذت بردن از تفریحات آبی در شهر‌های ساحلی ترکیه نظیر آنتالیا، کوش آداسی، بدروم، ازمیر، گازیانتپ و ... است.

انواع بلیط هواپیما استانبول

برای سفر به استانبول می‌توانید از انواع بلیط هواپیما سیستمی و بلیط هواپیما چارتری و بلیط هواپیما لحظه آخری استفاده کنید.

 بلیط هواپیما سیستمی استانبول مستقیماً توسط شرکت‌ هواپیمایی عرضه می‌شود و بیشتر اوقات قیمت ثابتی دارد؛ اما در بازه‌های کم‌سفر امکان‌ دارد قیمتش کاهش پیدا کند.

 از طرفی قیمت بلیط چارتری استانبول که توسط چارترکننده عرضه‌ می‌شود، با نزدیک‌ترشدن به زمان سفر کاهش می‌یابد؛ اما در بازه‌های پرسفر قیمتش تا حد مجاز افزایش پیدا می‌کند.

همچنین بلیط هواپیما لحظه آخری استانبول که می‌تواند سیستمی یا چارتر باشد، قیمتش در بازه‌های کم‌سفر ارزان‌تر و در بازه‌های پرسفر گران‌تر است.

بلیط هواپیما استانبول یکی از مسیرهای پرطرفدار در پروازهای خارجی ایران است که روزانه پروازهای متعددی توسط ایرلاین‌های ترکیش، پگاسوس، الامارات، قطر ایرویز، ماهان ایر، آسمان، معراج، قشم ایر و ایران ایرتور صورت می‌گیرد.

خرید بلیط آنلاین هواپیما با ارزان بلیط

برای خرید بلیط هواپیما استانبول می‌توانید به صورت حضوری و آنلاین اقدام کنید و در خرید حضوری بلیط هواپیما باید به آژانس هواپیمایی مراجعه کنید.

برای خرید آنلاین بلیط هواپیما فقط کافی است به سایت ارزان بلیط مراجعه کنید و با امکان مقایسه قیمت‌ بلیط‌های نزدیک به تاریخ سفرتان، بهترین انتخاب را داشته باشید.

ارزان بلیط یک سایت فروش آنلاین معتبر است که از سال 1387 سابقه فروش آنلاین بلیط هواپیما دارد و با پشتیبانی ۲۴ساعته، امکان کنسلی بلیط هواپیما، استرداد آنلاین بلیط هواپیما، امکان رزرو هتل در کنار رزرو بلیط هواپیما، خرید بلیط از مبدا خارجی و از تمامی ایرلاین‌ها را فراهم کرده ‌است.

 شما می‌توانید در هر ساعتی از شبانه روز و حتی روزهای تعطیل بلیط هواپیما استانبول را به راحتی خریداری کنید.

فرودگاه‌های استانبول

استانبول دارای سه فرودگاه صبیحا گوکچن، آتاتورک و فرودگاه بین‌المللی استانبول است. در این فرودگاه‌ها امکانات زیادی نظیر کافی‌شاپ و رستوران، فروشگاه و مراکز خرید، صرافی و... چندین امکانات دیگر وجود دارد.

فرودگاه بین‌لمللی صبیحا گوکچن استانبول در ساحل آناتولی استانبول واقع شده است و این فرودگاه حدود 12 کیلومتر با پندیک در سمت آسیا و حدود 40 کیلومتر با تکسیم فاصله دارد.

این فرودگاه از طریق 40 شرکت هواپیمایی که 68 مقصد را پوشش می‌دهند خدمات خود را به 28 کشور ارائه می‌دهد. ظرفیت داخلی فرودگاه 1.5 میلیون مسافر در سال و ظرفیت بین‌المللی 3 میلیون مسافر در سال است.

فرودگاه آتاتورک استانبول از اولین پروژه‌های موفق BOT فرودگاه در سطح جهانی بود در حالی که ترکیش ایرلاینز رشد استثنایی کرده بود و در عملیات فرودگاه به یک مارک جهانی تبدیل شده بود.

امروزه فرودگاه آتاتورک استانبول سالانه به 64 میلیون مسافر سرویس می‌دهد و به یکی از شلوغ‌ترین قطب‌های اروپا تبدیل شده است.

فرودگاه بین‌المللی استانبول به عنوان اصلی‌ترین فرودگاه ترکیه شناخته می‌شود که در محله‌ی آرناووت‌کوی قرار دارد. در 6 آوریل 2019، فرودگاه آتاتورک استانبول کلیه‌ی پروازهای مسافربری‌‌اش را به فرودگاه بین‌المللی استانبول منتقل کرد.

خرید بلیط هواپیما استانبول از ارزان بلیط

خرید بلیط هواپیما استانبول از ارزان بلیط

 

 

نظرات بینندگان