arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۴۴۷۸۷
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۱۳ - ۰۶ آبان ۱۴۰۰

خرید آیفون تصویری سیماران و معرفی مدل های محبوب

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 سیماران یکی از موفق ترین و برترین برند های ایرانی در زمینه آیفون های تصویری می باشد. آیفون تصویری سیماران از قابلیت و امکانات زیادی برخوردار می باشد . در این مقاله قصد داریم تا درباره خرید آیفون تصویری سیماران صحبت کنیم و شما را با این برند محبوب آشنا کنیم و همچنین چند مدل آیفون تصویری سیماران که پرفروش هستند را مورد بررسی قرار دهیم.

همانطور که می دانیم به دلیل پیشرفت تکنولوژی و اهمیت فراوان امنیت ، آیفون های تصویری جز وسایل کاربردی و ضروری هر خانه ایی محسوب می شود . آیفون های تصویری جز تجهیزات و فناوری هایی است که برای راحت کردن هرچه بیشتر زندگی می باشد . در ادامه مطلب همراه ما باشید تا با برند محبوب سیماران آشنا شوید.

خرید آیفون تصویری سیماران و معرفی مدل های محبوب

آشنایی با کمپانی سیماران

شرکت سیماران در سال 1350 آغاز به کار کرد . در واقع این کمپانی اولین تولید کننده لوازم آنتن مرکزی، دزدگیر اماکن، درب بازکن صوتی و تصویری، یو پی اس، درب‌های اتوماتیک، سیستم‌های اعلام حریق، روشنایی و دوربین‌های مدار بسته در ایران می باشد .

شرکت سیماران جز شرکت های بزرگ و موفق در زمینه تولید سیستم های حفاظتی و امنیتی می باشد . از جمله محصولات تولیدی محبوب این کمپانی، آیفون تصویری سیماران می باشد که از قابلیت و امکانات ویژه ای ساخته شده است . درب بازکن های سیماران جز محصولات پر طرفدار و با کیفیت می باشد و شرکت سیماران علاوه بر تولید آیفون های تصویری در زمینه جک های پارکینگی ، دوربین های مدار بسته و دزدگیر های اماکن هم به خوبی عمل کرده است و توانسته در بازار جایگاه ویژه ای بدست آورد .

درب بازکن های تولیدی کمپانی سیماران از ظاهر زیبایی برخوردار هستند و پاسخگوی تمام نیاز های کاربران می باشند . محصولات تولیدی شرکت سیماران از کیفیت قابل قبولی برخوردار است و توانسته رقیب جدی برای آیفون های تصویری خارجی شود . محصولات این کمپانی دارای گارانتی می باشد و به طور معمول آیفون های تصویری سیماران دارای سی ماه گارانتی می باشد . برای مشاهده قیمت آیفون تصویری سیماران می توانید به سایت سها ای شاپ مراجعه کنید .

اجزا آیفون تصویری سیماران

مانیتور یا نمایشگر

پنل زنگ

منبع تغذیه

سوئیچر

سیم ها و سوکت ها

قابلیت های آیفون تصویری سیماران

خرید آیفون تصویری سیماران و معرفی مدل های محبوب

برای خرید آیفون تصویری سیماران لازم است که با امکانات و قابلیت های درب بازکن تصویری این برند آشنا شوید . یکی از امکانات آیفون تصویری سیماران ، برخورداری از صفحه کلید لمسی و دکمه های لمسی می باشد که از کیفیت بالایی برخوردار است . همچنین درب بازکن تصویری سیماران دارای مدل های صفحه نمایش با دکمه های فشاری و غیر لمسی هم می باشد .

با پیشرفت تکنولوژی حافظه دار شدن آیفون های تصویری هم به امکانات آن ها اضافه شد . برند سیماران هم از این قابلیت برخوردار می باشد . برند سیماران چندین مدل مانند Hs-43/m200، Hs43-m100T، hs-43FL-m100 و Hs-43-m100/Wifi تولید کرده است که همه ی آنها دارای حافظه جهت عکسبرداری هستند ولی تعدادی از آنها به قابلیت اضافه کردن کارت حافظه جهت اضافه کردن فضای عکس و فیلمبردار و همچنین ارتباط داخلی و در نهایت وای فای مجهز شده اند.

یکی دیگر از امکانات ویژه آیفون تصویری سیماران می باشد که شما با استفاده از این ویژگی با واحد های دیگر ارتباط صوتی برقرار کنید . همچنین یکی از دیگر قابلیت های مدرن درب بازکن های تصویری سیماران ، انتقال زنگ می باشد . به این معنی که شما زمانی که در خانه حضور ندارید با فعال کردن این ویژگی ، شخصی که زنگ واحد شما را زد هم زنگ واحد خودتان هم زنگ واحدی که انتخاب کرده ایید به صدا در می آید .

آیفون تصویری سیماران مدل 73M200

این محصول یکی از جدیدترین محصولات سیماران می باشد که دارای بدنه با ابعاد 270 میلی متر طول و 132 میلی متر عرض می باشد و ضخامت آن 40 میلی متر است و دارای ظاهری کشیده و زیبا می باشد . این محصول دارای رزولوشن بالایی است و تصاویر با کیفیتی در اختیار شما قرار می دهد . با لمس lcd آن می توانید به منو تنظیمات آن دسترسی داشته باشید . این محصول دارای قابلیت تماس داخلی نیز می باشد مانیتور سیماران  دارای قابلیت با دو زبان فارسی و انگلیسی و همچنین تقویم شمسی و میلادی است . به علاوه قابلیت تنظیم صدای زنگ ملودی آن ممکن است . دارای حافظه داخلی هم می باشد و می توانید درون آن یک کارت حافظه هم قرار دهید . همچنین مانیتور این مدل آیفون تصویری قابلیت اتصال به دو پنل و یک دوربین مدار بسته هم دارد .

معرفی آیفون تصویری سیماران مدلHS78/M100 WIFI

این مدل آیفون تصویری سیماران دارای ابعاد 3×17×31 می باشد و از یک مانیتور 7 اینچ برخوردار است که صفحه نمایش با کیفیت و شفاف و رنگی است . این مدل درب بازکن تصویری قابلیت اتصال به WIFI را دارد و امکان برقراری آیفون تصویری با موبایل را برای شما ممکن می سازد . از دیگر قابلیت های آن برخورداری از حافظه داخلی و حافظه خارجی تا 16 گیگا بایت است که امکان ذخیره عکس و فیلم و ویدئو را برای شما امکان پذیر می کند . قابلیت ارتباط داخلی و ارتباط با واحد نگهبانی ، تقویم شمسی و میلادی و دو زبانه بودن آن از دیگر قابلیت های این مدل آیفون تصویری می باشد .

معرفی آیفون تصویری سیماران مدلHS43TK/M100 I

خرید آیفون تصویری سیماران و معرفی مدل های محبوب

این مدل از دیگر مدل های محبوب آیفون تصویری سیماران می باشد که دارای ابعاد 4×13×22 می باشد و یک صفحه نمایش با کیفیت 4.3 اینچی دارد که از تکنولوژی LCD TFT برخوردار است و این امر باعث شده است تا تصاویر رنگی با کیفیتی را در اختیار شما قرار دهد. این مدل از درب بازکن تصویری سیماران هم دارای WIFI است و امکان برقراری با موبایل را دارد . این مدل آیفون تصویری دارای 13 ملودی مختلف برای زنگ می باشد و به مانند مدل قبل دارای قابلیت حافظه داخلی و خارجی تا 16 گیگابایت را دارد . این محصول دارای سوییچر داخلی است که نصب آن را راحت تر می کند . از دیگر قابلیت های این محصول می توانیم به برخورداری منو رنگی ، ارتباط داخلی و ارتباط با واحد نگهبانی و اتصال به دو پنل تصویری و امکان انتخاب توسط مانیتور اشاره کنیم.

کلام آخر

سیماران از برند های محبوب می باشد که در تولید محصولات و سیستم های امنیتی موفق عمل کرده است . در این مقاله چند مدل محبوب و پرفروش آیفون تصویری سیماران را معرفی کردیم و لازم است این نکته را بدانید که قیمت آیفون تصویری سیماران مناسب می باشد و برای همه خریداران با هر بودجه ای مناسب خواهد بود . برای خرید انواع مدل آیفون تصویری و دستگیره دیجیتال می توانید به سایت سها ای شاپ مراجعه کنید.

نظرات بینندگان