arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۴۶۵۲۷
تاریخ انتشار: ۳۴ : ۱۹ - ۱۷ آبان ۱۴۰۰

کشف جسد یک نوزادی که توسط مادرش در دیوار پنهان شده بود

یک مادر  پنسیلوانیایی اعتراف کرده که جسد نوزاد مرده خود را داخل دیوار پنهان کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

یک مادر  پنسیلوانیایی اعتراف کرده که جسد نوزاد مرده خود را داخل دیوار پنهان کرده است.

به گزارش سرویس خواندنی‌های انتخاب به نقل از نیویورک پست، یک مادر از پنسیلوانیا اعتراف کرد که جسد پسرش را در دیوار‌های خانه خود پنهان کرده است.

گزارش‌ها حاکی از آن است که کایلی ویلت ۲۵ ساله به مقامات گفته است که نوزاد یک ساله اش از فوریه ۲۰۲۱ مرده و در دیوار  مخفی شده است.

ویلت، ۲۵ ساله، به پلیس گفت که جسد نوزاد  را در یک جعبه گذاشته و دیوار خانه اش در شارلوا را قبل از تعمیر دیوار و نقاشی روی آن، سوراخ کرده است. مقامات به WPXI گفتند که ماموران اداره خدمات کودک و نوجوان ایالت هفته گذشته به خانه او آمدند تا بپرسند نوزادش کجاست. طبق گزارشات، او به آن‌ها گفت که او در کارولینای شمالی و توسط شخص دیگری تحت نظر است.

کشف جسد یک نوزادی که توسط مادرش در دیوار پنهان شده بود

این مادر، سپس داستان خود را تغییر داد و گفت که نوزاد ۵ ماهه اش در فوریه به دلیل سندرم مرگ ناگهانی نوزاد [SIDS]در محل سکونت قبلی این زوج فوت کرده است.


نهاد‌های مدنی، ماه‌ها پس از تولد نوزاد ویلت، درباره THC - ماده فعال ماری‌جوانا - در سیستم بدنش تحقیق کرده بودند.

ویلت به پلیس گفت که او نوزاد را پنهان کرده است، زیرا پول کافی برای مراسم تدفین نداشت. اما علت مرگ نوزاد در دست بررسی است. همسایه سابق وی در این خصوص گفت که قبل از نقل مکان خانواده "همیشه" صدای گریه کودک را شنیده است.

ویلت با اتهامات پنهان کردن مرگ کودک، سوء استفاده از جسد، ممانعت از اجرای عدالت، کلاهبرداری رفاهی و دستکاری مدارک روبروست. پدر این نوزاد، آلن هالیس، نیز با اتهام ممانعت از اجرای قانون یا سایر وظایف دولتی مواجه است.

نظرات بینندگان