arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۴۶۸۳۸
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۱۵ - ۱۹ آبان ۱۴۰۰

جهانبخش: به لبنان احترام می‌گذاریم؛ آنها در خانه خوب بازی می‌کنند

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: همانطور که دراگان اسکوچیچ گفت به لبنان احترام می‌گذاریم و می‌دانیم که آنها فوق‌العاده هستند و در خانه خوب بازی می‌کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایرنا: بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: همانطور که دراگان اسکوچیچ گفت به لبنان احترام می‌گذاریم و می‌دانیم که آنها فوق‌العاده هستند و در خانه خوب بازی می‌کنند.

علیرضا جهانبخش امروز(چهارشنبه) در نشست خبری پیش از بازی با لبنان در چارچوب هفته پنجم دور نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ اظهار داشت: قطعا در مسیری که برای مقدماتی جام جهانی داریم می‌دانیم که این بازی اهمیت بالایی دارد و قطعا بازی سختی در پیش داریم.

وی در ادامه افزود به لبنان احترام می‌گذاریم و می‌دانیم که در خانه خوب بازی می‌کنند و از موقعیت‌هایی که نصیبشان می‌شوند بهره می‌برند. با تمام تمرکز و آمادگی کامل به مصاف این تیم می‌رویم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم.

بهترین گلزن تیم ملی فوتبال ایران در این مرحله اضافه کرد: بودن در صدر جدول باعث نمی‌شود تا ساده به این دیدار نگاه کنیم چون می‌دانیم بازی سختی خواهد بود. قبلا اینجا بازی کردم و می‌دانم که بازی سختی خواهد شد. اما آماده‌ایم و با امید به خدا به‌دنبال نتیجه‌ خوب هستیم.

نظرات بینندگان