arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۴۷۰۷۱
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۲۰ - ۲۰ آبان ۱۴۰۰

اوقاف: لوله ساختمان ترکیده، اما ربطی به محل نگهداری اسناد موقوفات ندارد

مدیرکل روابط عمومی و روابط بین‌الملل سازمان اوقاف و امورخیریه با رد خبر از بین رفتن بخشی از اسناد موقوفات در پی ترکیدگی لوله آب یکی از ساختمان‌های این سازمان گفت: خبر ترکیدگی لوله صحت دارد، اما ربطی به محل نگهداری اسناد ندارد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فارس: مدیرکل روابط عمومی و روابط بین‌الملل سازمان اوقاف و امورخیریه با رد خبر از بین رفتن بخشی از اسناد موقوفات در پی ترکیدگی لوله آب یکی از ساختمان‌های این سازمان گفت: خبر ترکیدگی لوله صحت دارد، اما ربطی به محل نگهداری اسناد ندارد.

عباس لهراسبی، مدیرکل روابط عمومی و روابط بین‌الملل سازمان اوقاف و امورخیریه در پی اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر ترکیدگی لوله‌ای در ساختمان مرکز اسناد این سازمان و از بین رفتن برخی از اسناد اظهار داشت: ساختمان مرکز اسناد سازمان اوقاف و امورخیریه یک سازمان جدیدالاحداث است و اسناد نیز در طبقه منفی ۳ این ساختمان نگهداری می‌شود.

لوله ترکیده اما ربطی به محل نگهداری اسناد ندارد

وی افزود: ترکیدگی لوله‌ای در این ساختمان صحت دارد، اما به هیچ وجه ارتباطی با بخش نگهداری اسناد ندارد. در این ساختمان تمام تمهیدات لازم امنیتی و ... برای نگهداری این اسناد اندیشیده شده است.

لهراسبی افزود: لوله در یکی از اتاق‌های انباری این ساختمان دچار مشکل شده است و ربطی به بخش نگهداری اسناد ندارد.

اسناد موقوفات، الکترونیکی شده است

مدیرکل روابط عمومی و روابط بین الملل سازمان اوقاف و امورخیریه با رد خبر از بین رفتن بخشی از اسناد گفت: اسناد موقوفه‌ای در مخزن اسناد سازمان اوقاف نگهداری می‌شود، جدای از این سندهای فیزیکی نیز در چندسال اخیر سامانه جامع موقوفات کشور راه‌اندازی شده و تمام اسناد به صورت

نظرات بینندگان