arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۴۷۲۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۱۸ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۱

جلسه‌ محرمانه قلعه‌نویی با استقلال

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سرمربی فصل گذشته تراکتورسازی تبریز در جلسه محرمانه با اعضای هیئت مدیره استقلال شرکت کرد.

به گزارش انتخاب به نقل از فارس، درحالی که روز گذشته جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال در غیاب علی فتح‌الله‌‌زاده که به همراه عباسی به کشور ترکیه سفر کرده بود، برگزار شد، اعضای هیئت مدیره این باشگاه مجدداً امروز جلسه‌ای را این بار با حضور امیر قلعه‌نویی برگزار کردند.

درحالی که احمد رسولی‌نژاد رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال روز گذشته عنوان کرده بود که تکلیف سرمربی و مدیرعامل استقلال تا پایان هفته مشخص می‌شود، اعضای هیئت مدیره این باشگاه این‌بار با حضور علی فتح‌الله‌زاده جلسه‌ای را امروز در حضور قلعه‌نویی برگزار کردند.

در این جلسه احمد رسولی‌نژاد،‌ عبدالرضا ساور،‌ غلامحسین فرزامی، مقداد نجف‌نژاد و امیدوار رضایی حضور دارند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
یک استقلالی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۸
2
21
آقا من به هیچ وجه خواستار حضور قلعه نوعی در استقلال نیستم. ایشان هیچ تعصبی نسب به تیم ندارد و ........... امیدوارم بیشتر به نظرات هواداران توجه شود.
(البته از مردم ایران عذر خواهی می کنم که در این وانفسا مشکلات بزرگ اقتصادی و ... کامنت بی ارزش ورزشی می گذارم، انتخاب هیچ کدام از نظرات سیاسی و اجتماعی من را منتشر نمی کند شاید این یکی را برای دلخوشی من چاپ کرد.)
پاسخ ها
mehran1
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۸
آخی
بمیرم
منصور
|
TURKEY
|
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۸
3
10
غم قفس به کنار ، آنچه عقاب را پیر میکند پرواز زاغهای بی سر و پاست ........ روحت شا ناصر حجازی ، خوش به احوالت که نیستی تا این روزا را بازم ببینی .
نظرات بینندگان