arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۴۷۵۰۳
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۱۹ - ۲۳ آبان ۱۴۰۰

مدیرعامل توانیر: برق کمتر از یک درصد مشترکان در مناطق زلزله زده قطع است

مدیرعامل شرکت مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران گفت: هم اکنون برق کمتر از یک درصد مشترکان هرمزگانی به دلیل ملاحظات ایمنی، قطع است.  "محمدحسن متولی زاده"افزود: این قطعی به دلیل پارگی سیم است که پس از کسب از طمینان از ایمنی مردم و رفع سیم پارگی ها، شبکه برقدار خواهد شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایرنا: مدیرعامل شرکت مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران گفت: هم اکنون برق کمتر از یک درصد مشترکان هرمزگانی به دلیل ملاحظات ایمنی، قطع است.

 "محمدحسن متولی زاده"افزود: این قطعی به دلیل پارگی سیم است که پس از کسب از طمینان از ایمنی مردم و رفع سیم پارگی ها، شبکه برقدار خواهد شد.

وی ادامه داد: تا زمان رفع مشکلات جزیی باقی مانده همه گروه های عملیاتی در آماده باش کامل باقی خواهند ماند و پس از آن نیز با توجه به احتمال بروز پس لرزه، این آماده باش حفظ خواهد شد.

مدیرعامل توانیر گفت: به دنبال وقوع زمین لرزه ای به بزرگی ۶.۴ ریشتر در هرمزگان و با تلاش های صورت گرفته، شبکه برق این استان اکنون در حال پایدار قرار دارد.

براساس اعلام موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، این زمین لرزه امروز (یکشنبه) ساعت ۱۵ و ۳۶ دقیقه و ۵۶ ثانیه و در عمق ۱۸ کیلومتری از زمین به وقوع پیوسته است.

موقعیت و مرکز زلزله ۲۶.۸۰ شمالی و ۵۵.۸۷ شرقی است که در استان هرمزگان احساس شده است.

این زلزله در ۱۵ کیلومتری لافت هرمزگان، ۲۰ کیلومتری سوزا هرمزگان و ۲۷ کیلومتری درگهان، هرمزگان احساس شده است



نظرات بینندگان