arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۴۸۴۷۶
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۰۸ - ۳۰ آبان ۱۴۰۰

صبحانه خبری / اول صبح این خبر‌ها را از دست ندهید / بیانیه‌ حزب‌الله درباره خبر کمک ۲ میلیون دلاری زینب سلیمانی به ازدواج‌ها در لبنان / تابلوی دفتر نماینده مجلس به آتش کشیده شد / واکنش یک نماینده به خبر واگذاری سهم اصلی توسعه میدان گازی چالوس به روسیه و چین / منع تردد شبانه بالاخره لغو شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

در بسته خبری پیش رو، مهم‌ترین اخبار ۲۴ ساعت گذشته را با هم مرور می‌کنیم. این صبحانه خبری مفید و مختصر را بخوانید.

منع تردد شبانه بالاخره لغو شد
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا اظهار کرد: با توجه به کاهش روند ابتلا به کرونا و واکسیناسیون عمومی در برابر کرونا اجرای طرح منع تردد شبانه از دیشب در سراسر کشور لغو شد.

بیانیه‌ حزب‌الله درباره خبر کمک ۲ میلیون دلاری زینب سلیمانی به ازدواج‌ها در لبنان
بنا بر ادعای این افراد و رسانه‌ها، روز جمعه تصویری از یک مدرک شورای اجرایی حزب‌الله منتشر شده است که نشان می‌دهد زینب، دختر قاسم سلیمانی، مبلغ دو میلیون دلار برای کمک به ازدواج دختران لبنانی اختصاص داده است. اما شورای اجرایی حزب‌الله در بیانیه‌ای ضمن رد شدید این ادعاها، نوشت که این اقدام از سوی اتاق‌های سیاهی صورت گرفته که جایگاه مشخصی دارند.

تابلوی دفتر نماینده مجلس به آتش کشیده شد
شب گذشته توسط افراد ناشناس تابلوی دفتر حجت‌الاسلام حسن نوروزی نماینده رباط‌کریم و بهارستان به آتش کشیده شد. حسن نوروزی گفت: یک فرد با پرتاب کوکتل مولوتف تابلوی دفتر ارتباط مردمی اینجانب در شهر رباط کریم را آتش زده و فیلم‌برداری کرده است. نائب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس افزود: بر اساس شنیده‌ها فردی که فیلم مذکور را امروز در فضای مجازی منتشر کرده، ۲ روز قبل از کشور خارج شده است. 

واکنش یک نماینده به خبر واگذاری سهم اصلی توسعه میدان گازی چالوس به روسیه و چین
نماینده ورامین با اشاره به قراردادهای محتمل بین دولت ایران و روسیه می گوید هر توافقی باید در مجلس در مجلس به تصویب برسد. حسین نوش‌آبادی درباره ادعای منتشر شده مبنی بر اینکه شرکت‌های روسی و چینی سهم اصلی از توسعه میدان گازی چالوس را از آن خود کردند، گفت: «در رژیم حقوقی دریای خزر، توافقاتی بر اساس وضعیت حادی که در آن دریا حاکم است صورت گرفته است و سهمی که هر کشور می‌تواند در بحث کشتیرانی، بهره برداری از منابع در بستر دریا و سایر فعالیت‌های اقتصادی و تجاری داشته باشد، در آن تعریف شده است.»

آخرین آمار کرونا در ایران
بنابر اعلام وزارت بهداشت ۳هزار و ۵۳۹ بیمار مبتلا به کرونا در کشور شناسایی شدند؛ کاهش آمار مبتلایان شناسایی شده درحالیست که متاسفانه آمار فوتیهای ناشی از این بیماری در کشور همچنان سه رقمی است. ۱۱۸ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۲۸ هزار و ۸۵۲ نفر رسید.

نظرات بینندگان