arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۴۸۸۸۸
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۱۳ - ۰۲ آذر ۱۴۰۰

بهترین روش برای رسیدن به آیلتس

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

بهترین روش برای رسیدن به آیلتس

سیستم بین المللی آزمون زبان انگلیسی (IELTS) یک آزمون معتبر و مهم است. این آزمون مورد قبول بسیاری از کشورهای انگلیسی زبان دنیا است و بصورت آکادمیک و جنرال برگزار می شود و سیستم نمره دهی آن سطح دانش زبان انگلیسی شما را مشخص می کند. آماده شدن برای آزمون آیلتس برای بسیاری می تواند دلهره آور باشد و شما را در مورد اینکه از کجا شروع کنید سردرگم کند، به همین دلیل است که ما مجموعه ای از مراحل مفید را برای شروع شما جمع آوری کرده ایم.

آموزشگاه و استاد مناسب را انتخاب کنید

انتخاب بهترین استاد و آموزشگاه زبان انگلیسی برای آمادگی و شرکت در کلاس حضوری و آنلاین آیلتس IELTS اولین و مهم ترین قدم برای این آزمون است. بنابراین حتما سراغ موسساتی با سابقه درخشان بروید که در سال های قبل در نمرات آیلتس عملکرد قابل قبولی داشته و از اساتید مجرب بهره می برد. در مورد انتخاب آموزشگاه مناسب می توانیم به آموزشگاه زبان دهخدا اشاره کنیم که علاوه بر برگزاری کلاس های حضوری و آنلاین آیلتس ، اقدام به برگزاری آزمون ماک نیز می کند.

ساختار آزمون آیلتس را درک کنید

درک کامل ساختار آزمون آیلتس قبل از شروع آمادگی بسیار مهم است. اساساً یک آزمون آیلتس از چهار بخش تشکیل شده است: انگلیسی Writing، English Reading، English Listening و English Speaking.انجام تمام این چهار تست به یک اندازه مهم است. این بدان معناست که شما به دایره لغات خوب و همچنین مهارت های گرامر و نقطه گذاری عالی نیاز دارید. علاوه بر این، شما باید انگلیسی را همانطور که یک فرد نیتیو صحبت می‌کند، درک کنید. با این حال، برای آزمون انگلیسی گفتاری، لهجه شما تا زمانی که توسط مدیر آزمون قابل درک باشد، قابل قبول است.

در آزمون آزمایشی شرکت کنید

شما می توانید بسیاری از آزمون های آزمایشی آیلتس را به صورت آنلاین دریافت کنید. بهترین راه برای آماده شدن برای کرک کردن آزمون اصلی آیلتس، شرکت در این آزمون های آزمایشی بدون آمادگی قبلی است. این به شما این امکان را می دهد که با مهارت های موجود خود به طور کامل درک کنید که در چه موقعیتی قرار دارید. بدیهی است که در اینجا، نتایج از فردی به فرد دیگر متفاوت است، زیرا برخی از ما می‌توانیم در خواندن و نوشتن تیز باشیم در حالی که در صحبت کردن و گوش دادن به زبان انگلیسی بومی تاخیر داریم. به یاد داشته باشید، شما باید برای هر چهار مهارت آزمون آماده شوید.

توانایی های انگلیسی و استراتژی های آیلتس خود را توسعه دهید

یکی از بزرگترین اشتباهات دانش آموزان این است که فقط روی آیلتس تمرکز می کنند. آنها تست های تمرینی آیلتس زیادی را انجام می دهند اما فراموش می کنند زبان انگلیسی خود را تقویت کنند. بیشتر زبان آموزان آیلتس اندونزیایی از سطح فعلی زبان انگلیسی خود که اغلب متوسط ​​یا پایین تر است، بی اطلاع هستند و فراموش نمی کنند که آیلتس یک آزمون مهارت انگلیسی است. به این ترتیب، انتظار می رود انگلیسی شما در سطح بالایی باشد.به خاطر داشته باشید که یادگیری آیلتس یک فرآیند است. به طور متوسط ​​12 هفته طول می کشد تا یک امتیاز به امتیاز بالاتری تبدیل شود. حداقل 3 تا 6 ماه قبل آماده شدن برای آزمون خود را شروع کنید.به شدت توصیه می کنیم موسسه ای را پیدا کنید که به شما در توسعه زبان انگلیسی و استراتژی های آیلتس کمک کند.

در زبان انگلیسی غرق شوید

در کنار آمادگی آزمون، خود را تا جایی که می توانید در معرض زبان قرار دهید. خواندن مطالبی که به زبان انگلیسی به شما علاقه مند است، مجلات آنلاین یا وبلاگ ها می تواند گزینه های خوبی برای شروع باشد.

هر روز مقداری انگلیسی بنویسید، با نوشتن یک دفتر خاطرات، داشتن یک وبلاگ یا برقراری ارتباط با یک جامعه آنلاین مانند افرادی در یک گروه فیس بوک که علایق مشترکی با شما دارند.به سخنرانان بومی که با یکدیگر صحبت می کنند گوش دهید و در صورت امکان به آن بپیوندید. تکنیک "سایه زدن" را امتحان کنید. این شامل تکرار آن چیزی است که کسی به زبان انگلیسی گفته است. این به تلفظ، لحن و استرس کمک می کند.به خاطر داشته باشید که خودآموزی تا زمانی امکان پذیر است که متعهد باشید و کسی را پیدا کنید که بتواند به شما بازخورد بدهد.اگر نمی توانید متعهد شوید یا نمی توانید یک شریک مناسب پیدا کنید، موسسه ای را پیدا کنید که بتواند شما را راهنمایی کند و به شما بازخورد بدهد.

آمادگی برای آزمون آیلتس IELTS در موسسه زبان دهخدا

شما می توانید نسبت به وقت و هدف خود در دوره های متنوع تخصصی آیلتس IELTS در موسسه زبان دهخدا شرکت کنید که به صورت گروهی (ترمیک عادی، نیمه فشرده و فشرده) و یا خصوصی با اساتید مجرب آیلتس تشکیل می شوند. در کلاس های گروهی که بین 3 تا 6 نفره می باشند، افرادی که در یک سطح هستند به تقویت هر چهار مهارت مورد نیاز آزمون می پردازند. و در کلاس های خصوصی که 1 یا 2 نفره هستند، شما میتوانید همان دوره را با صرف وقت کمتر و تمرکز بیشتر بگذرانید. اما در هر صورت مطمئن باشید که با هدف و برنامه ریزی، جدیت در مطالعه و انجام آزمون های ماک می توانید به نمره مورد نظر برسید و موسسه قدم به قدم شما را در این مسیر همراهی می کند تا نتیجه مطلوب را به دست بیاورید. حتی اگر قبلا به صورت جدی بر مهارت زبان انگلیسی خود کار نکرده باشید هم میتوانید خود را برای این آزمون آماده کنید. در آموزشگاه زبان دهخدا، ابتدا تعیین سطح می شوید تا در سطح درست خود قرار گیرید و اگر نیاز باشد دوره های پیش نیاز که pre-IELTS نامیده می شوند را می گذرانید تا به سطح مورد نیاز برای فراگیری و تقویت مهارت های چهارگانه آیلتس برسید.

نظرات بینندگان