arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۴۹۱۹۳
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۰ - ۰۴ آذر ۱۴۰۰

وزیر کشور: رفع مشکلات بیکاری و آب چهارمحال و بختیاری با اولویت انجام می‌شود

وزیر کشور با اشاره به وجود وحدت و انسجام بین نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مدیران و مردم چهارمحال و بختیاری گفت: رفع مشکلات این استان به‌خصوص در حوزه بیکاری و آب با اولویت در دستور کار قرار می‌گیرد و انجام خواهد شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایرنا: وزیر کشور با اشاره به وجود وحدت و انسجام بین نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مدیران و مردم چهارمحال و بختیاری گفت: رفع مشکلات این استان به‌خصوص در حوزه بیکاری و آب با اولویت در دستور کار قرار می‌گیرد و انجام خواهد شد.

احمد وحیدی روز پنجشنبه در نشست با نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد تاکید کرد: رفع مشکلات این استان مانند بیکاری و آب، سرعت رسیدن به رونق اقتصادی را افزایش می‌دهد.

وی با اشاره به روند انتخاب استاندار در چهارمحال و بختیاری افزود: در این روند بین نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مدیران و مردم این استان وحدت و انسجام وجود داشت.

وحیدی از نمایندگان انقلابی، جهادی و پُرتلاش مردم چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی قدردانی و تصریح کرد: مردم غیور و پُرافتخار این استان به روحانیت ارادت دارند و مدیون وجود روحانیت مدبّر و باتقوایی مانند حجت‌الاسلام نکونام هستند.

وی یادآور شد: نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد نقطه ثبات، همگرایی و انسجام مردم در این استان است.

به گزارش ایرنا، شرکت در شورای اداری و برگزاری آیین تکریم و معارفه استاندار چهارمحال و بختیاری و حضور در یادواره شهدا و پنج شهید گمنام و گرامی‌داشت شهیدان تازه شناسایی شده شهرکیان، از برنامه‌های سفر وزیر کشور در چهارمحال و بختیاری است.

نظرات بینندگان