arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۵۰۰۴۱
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۱۳ - ۰۹ آذر ۱۴۰۰

تاثیر استفاده از دزدگیر و گیت فروشگاهی در امنیت فروشگاه ها

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

پارسا گیت ، تامین کننده و تولید کننده برتر سیستم های امنیتی و حفاظتی در ایران : یکی از مهمترین دغدغه هایی که برای واحدهای تجاری و فروشگاههای بزرگ به وجود می‌آید امنیت مرتبط است چرا که در چنین مکانهایی بسیاری از فروشندگان با این نگرانی روبرو هستند که چگونه می‌توانند از سرقت در فروشگاه جلوگیری کند. امروز خوشبختانه وسایل و تجهیزات مختلفی وجود دارد که همه آنها می توانند در افزایش امنیت در فروشگاه حائز اهمیت و تاثیر گذار باشد و گیت فروشگاهی که شامل انواع مختلفی می باشد نیز در تامین امنیت فروشگاه و پیشگیری از سرقت نقش مهمی داشته است البته اگر چندین سیستم امنیتی همانند دوربین مداربسته و گیت فروشگاهی در کنار یکدیگر قرار بگیرند قطعاً نتیجه‌ی بهتری را حاصل می کنند.

به صورت کلی گیت های فروشگاهی پارسا گیت که در بازار هستند از سه تکنولوژی معروف شاملEM  ، RF و AM بهره گرفتند که هر کدام از آنها دارای خصوصیت های خاص خود هستند و در مکان های متفاوتی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

در انتخاب گیت  فروشگاهی یا تگ دزدگیر دو عامل مهم نقش داشته اند که نوع کالای مورد حفاظت و عرض درب فروشگاه هستند.

تاثیر استفاده از دزدگیر و گیت فروشگاهی در امنیت فروشگاه ها

در چه فروشگاه های از گیت فروشگاهی RF استفاده کنیم؟

یکی از معروف ترین گیت های فروشگاهی به گیت rf اشاره دارد که برای خرید آن باید به عواملی همچون تنوع تگ فروشگاهی، تداخل فرکانسی، قیمت و نویز پذیری توجه ویژه ای داشت.

در خصوص موضوع تداخل فرکانسی در نظر داشته باشید که تولید گیت های rf در پنج رنج فرکانس هستند با این وجود این گیت ها بسیار کاربردی بوده و همین جهت در همه اصناف مورد استفاده قرار می گیرد و از جمله اصلی ترین مزیت که موجب می شود تا مشتریان زیادی به سراغ استفاده از این نوع گیت فروشگاهی بیایند تنوع مدل و رنگ آن و قیمت های مناسب گیت فروشگاهی rf میباشد.

در رابطه با تکنولوژی rf در مقابل با تکنولوژی Am بد نیست که بدانید اثرپذیری کم تر از آلودگی نویزی محیط به علت فرکانس کاری بالاتری داشته است. لیبل های امنیتی که با تکنولوژی آر اف مورد استفاده قرار می گیرند ابعاد کوچکی دارند و همچنین چسبندگی بالایی دارند به همین جهت در فروشگاههای کیف و کفش، سوپر مارکت های بزرگ، کتابفروشی ها و غیره مورد استفاده قرار می گیرند.

استفاده از گیت فروشگاهی AM برای چه مکان های توصیه می شود؟

این نمونه یک فروشگاهی در سه مدل تک، دو بسته آنتن در بازار وجود دارد که هر کدام از آنها خصوصیت های خاص خودشان را داشته اند؛ البته به نسبت گیت های فروشگاهی rf دارای قیمت بالاتری هستند و به تبع دقیق تر بوده اند و برای دربهای توصیه می‌شوند که عرض بالایی دارند چرا که می توانند در چنین شرایطی محیط را به خوبی پوشش بدهند.

البته آنچه که به عنوان عیب عمده گیت های فروشگاهی am محسوب می شود، این است که موضوع نویز پذیری در آنها مطرح است و البته در بازار کمتر می توان تگ مناسب این نوع تکنولوژی را خریداری کرد.

گیت فروشگاهی am در محدوده فرکانس صوتی ۵۸ کیلو هرتز عمل میکند و در نهایت از مدلهای تکنولوژی آر اف فرکانس کاری کمتری داشته است.

این تفاوت در فرکانس ها سبب گردیده تا از گیت فروشگاهی AM برای فروشگاه های موبایل یا به صورت کلی برای اجناس فلزی این نوع سیستم ایده آل تر به شمار بیاید و البته که قیمت بالاتری نیز داشته است.

درباره پارسا گیت

اگر تصمیم دارید برای خرید سیستم های حفاظتی و امنیتی نظیر گیت فروشگاهی، دزدگیر، دوربین مداربسته و غیره اقدام کنید به شما توصیه می شود به سراغ یکی از بهترین و معتبرترین شرکت های فعال در این حوزه به نام پارسا گیت بروید.

این شرکت توانسته است جدیدترین محصولات را با تکنولوژی های روز دنیا به مشتریان عزیز ارائه نماید و همچنین از کادری فعال و مجرب و با تجربه تشکیل شده است که می توانند بهترین خدمات را به مشتریان عزیز ارائه بدهند و تمامی خدمات پس از فروش این شرکت به مدت ۵ سال در سراسر کشور بوده و همچنین ۱۸ ماه گارانتی تعویض برای مشتریان در نظر گرفته شده است. پارسا گیت توانسته است با بهره گیری از برترین برندهای جهانی و معروف ترین آنها به عنوان یکی از شرکت‌های پیشتاز در بازار رقابتی به شمار بیاید. جهت مشاهده محصولات و ثبت سفارش به وب سایت https://parsagate.com مراجعه نمایید.

گیت فروشگاهی گاندو محصولی جدید از پارسا گیت

دزدگیر و گیت فروشگاهی گاندو برند ایرانی در صنعت امنیت می باشد. شرکت پارسا گیت با تکیه بر دانش و توان محققین داخلی ، توانسته است محصولی بی نظیر با کارکرد فوق العاده را تولید نماید. این محصول در دو فناوری EM و  RF وارد بازار ایران شده و به کشور های همسایه نیز صادر می گردد. قیمت بسیار مناسب ، کیفیت بالا ، دوام و عمر طولانی و همچنین پشتیبانی و گارانتی معتبر از مهمترین ویژگی های این محصول می باشد.

گیت فروشگاهی راهی برای افزایش امنیت در فروشگاه ها و مغازه ها

در آخر لازم است که بدانید اگر می خواهید برای لباس فروشی، فروشگاههای لوازم آرایش و داروخانه، بدلیجات فروشی ها گیت فروشگاهی خریداری کنید بهتر است بدانید که گیت فروشگاهی و دزدگیرam با میدان مغناطیسی کار می کند پس قطعا کارکرد بهتری داشته است و عملکرد بهتری از خود نشان می‌دهد.

گیت فروشگاهی بر پایه سیستم های مخابراتی کار می نمایند به همین جهت امواج الکترومغناطیسی به واسطه آنها دریافت و ارسال می شود و انواع دستگاه ها و سیستم هایی که در محدوده آنها هستند تاثیراتی را بر روی امواج آنها خواهند داشت و ایجاد نویز می کند. وسایلی مثل سیم‌های برق، لامپ های نئون و غیره جزء این گروه‌ها قرار دارند. به همین جهت گیت های فروشگاهی با توجه به این که به‌عنوان دزدگیر هستند حتماً باید از امنیت فوق‌العاده‌ای برخوردار باشند. در زمان نصب گیت فروشگاهی به خوبی شناسایی عوامل ایجاد نویز انجام شود و لازم است که این دزدگیرها در اطراف چنین دستگاه هایی قرار نگیرند.

نظرات بینندگان