arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۵۰۰۷۶
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۱۵ - ۰۹ آذر ۱۴۰۰

معرفی هتل ‌های ۵ ستاره‌ی کیش؛ هتل ‌های لوکس در شهر لوکس

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

معرفی هتل ‌های ۵ ستاره‌ی کیش؛ هتل ‌های لوکس در شهر لوکس

 هتل 5 ستاره لوکس داریوش کیش

نگین خلیج فارس یعنی همان جزیره زیبای کیش، سالیان سال است که جزو مهم‌ترین جزایر ایران شناخته می‌شود و از نظر تجاری و گردشگری رتبه بالایی دارد. جزیره‌ای که برای تفریح، کار و تجارت بسیار محبوب است. البته که این جزیره زیبا در صنعت گردشگری و هتلداری نقش پررنگی را ایفا می‌کند. هتل های کیش محل خوبی برای استراحت و تفریحات لاکچری است.

در واقع این هتل ها مسبب اصلی رفاه و آسایش در جزیره کیش هستند. فرقی ندارد برای چه سفری به کیش می‌روید؛ خانوادگی، کاری یا حتی ماه عسل، در هر صورت هتل های کیش انتخاب خوبی برای شما خواهد بود. برای رزرو بهترین هتل های ۵ ستاره کیش فقط کافی ست وارد وب سایت ایران هتل آنلاین شوید. با ورود به این وب سایت قادر خواهید بود به صورت آنلاین هتل های کیش را رزرو نمایید. در ادامه به برخی از بهترین هتل های کیش اشاره می‌کنیم که مهمانان ایران هتل آنلاین، امتیاز خوبی به این هتل ها داده‌اند. با ما همراه باشید.

هتل مارینا پارک کیش

معرفی هتل ‌های ۵ ستاره‌ی کیش؛ هتل ‌های لوکس در شهر لوکس

 فضای داخل اتاق 2 تخته دابل هتل مارینا پارک کیش

اگر به دنبال یک هتل نوساز و زیبا هستید، حتماً هتل مارینا پارک کیش را انتخاب کنید. این هتل در سال ۱۳۹۰ افتتاح گردید و دارای دو طبقه و ۱۹۰ واحد اقامتی شیک و مدرن است. هتل مارینا پارک کیش در زمینی به وسعت ۱۰ هکتار بنا گردیده و اتاق‌هایی بسیار زیبا دارد. از همه مهم‌تر اینکه هتل مارینا پارک دارای یک ساحل اختصاصی بوده که به راحتی می‌توانید از این ساحل بهره‌مند شوید.

حتماً معماری و ساختار این هتل زیبا نظرتان را جلب می‌کند! هتل مارینا پارک، چهار ضلعی ساخته شده که هر ضلع آن دارای دو طبقه است. در کل این هتل ۱۹۰ واحد اقامتی را شامل می‌شود. هتل مارینا پارک یک مجموعه تفریحی ایده‌آل برای وقت‌گذرانی دارد. در این مجموعه تفریحی ۳ کافی شاپ، دو رستوران، فروشگاه، سالن‌های همایش و کنفرانس، سالن ماساژ، مرکز اسپا، انواع ورزش‌های آبی و مرکز اجاره اتومبیل وجود دارد.

هتل بین ‌المللی کیش

یکی از هتل های لوکس کیش، هتل بین المللی است. این هتل معماری فوق لوکسی دارد و دارای اتاق‌های بزرگ و دل‌بازی است. هتلی که محوطه سرسبزش، هوش از سرتان می‌برد! درختان نخل این مجموعه بسیار زیبا و مرتب در کنار هم قرار گرفته‌اند که در بدو ورود به هتل به شما خوش‌آمد می‌گویند. لابی بزرگ هتل نیز با معماری فوق مدرنش، شما را متحیر می‌کند. حتما از دیدن این همه سرسبزی سر ذوق می‌آیید و دوست دارید ساعاتی را در این فضای زیبا قدم بزنید.

این هتل نوساز در سال ۱۳۹۶ افتتاح شد. هتلی که در ۱۴ طبقه ساخته شده و دارای ۳۳۶ واحد اقامتی است. هتل بین المللی کیش مساحتی قریب به ۱۶ هزار متر مربع داشته و یکی از بزرگ‌ترین هتل های این جزیره محسوب می‌شود. از همه مهم‌تر اینکه موقعیت هتل بین المللی بسیار عالی بوده و به مراکز تفریحی کیش اشراف دارد. چشم‌انداز اکثر اتاق‌های هتل بین المللی کیش رو به دریا و ساحل است.

متعجب می‌شوید وقتی بدانید برای رسیدن به مرکز شهر فقط ۵ دقیقه زمان نیاز دارید. همچنین اگر بلیط پرواز داشته باشید به راحتی و در کمتر از ۲۰ دقیقه می‌توانید خودتان را به فرودگاه برسانید. از امکانات و خدمات این هتل لوکس و زیبا می‌توان به روم سرویس ۲۴ ساعته، صندوق امانات، سیستم اعلام حریق، اینترنت پرسرعت رایگان، کافی شاپ، سالن همایش چندمنظوره و پارکینگ اختصاصی سرپوشیده اشاره نمود.

 علاوه بر این، سالن صبحانه‌ خوری، لاندری تمام اتوماتیک، زمین تنیس با ابعاد استاندارد و بین المللی، گشت دور جزیره، سافاری، فضای باز جانبی، کافی شاپ سرپوشیده، سالن رستوران با غذاهای فرنگی و ایرانی، مجموعه ورزشی آقایان و خانم‌ها، سیستم تهویه مرکزی و مجموعه بازی برای کودکان نیز از جمله امکانات و خدمات هتل بین المللی کیش است.

هتل کوروش کیش

یکی از بهترین گزینه‌ها برای رزرو هتل در کیش، هتل کوروش است. این هتل در واقع یکی از بهترین هتل های کیش به شمار می‌رود. هتلی که لابی بسیار مجللی دارد و حتماً از سبک مدرن و زیبای دکوراسیونش خوشتان می‌آید. هتل کوروش در سال ۱۳۹۷ و در میدان پردیس افتتاح گردید. این هتل در زمینی به مساحت ۱۰۰ هزار متر مربع قرار دارد و دقیقاً در مجموعه پارک دلفین‌های جزیره کیش واقع شده است. هتلی مجلل که طبق استانداردهای بین‌المللی ساخته شده و مجهز به تمامی امکانات روز دنیا است.

 این هتل دارای ۵۰۰ واحد اقامتی بوده که در ۲۳ طبقه پراکنده شده‌اند. از جمله امکاناتی که در اتاق‌های هتل کوروش کیش می‌بینید، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، تلفن، صندوق امانات، اینترنت، سشوار، استخر و حمام اختصاصی است. جالب اینجاست که هتل کوروش دارای ۹ رستوران با انواع غذاهای ایتالیایی، فرانسوی، دریایی و غیره است. این هتل دارای دو استخر نیز هست که بسیار تمیز و پیشرفته هستند.

هتل ویدا کیش

هتل ویدا در دسته هتل هایی قرار دارد که حتی از دور هم به شما چشمک می‌زند. هتلی با نورپردازی فوق‌العاده و معماری جذاب که از بدو ورود به هتل چشمان شما را به خود خیره می‌دارد. این هتل دارای اتاق‌های بسیار لوکس و مجهزی است. هتل ویدا کیش، یک هتل کاملاً نوساز بوده و در سال ۱۳۹۶ تأسیس شده است. هتل ویدا دارای ۹ طبقه و ۱۴۴ واحد اقامتی بسیار لوکس و زیباست.

 این هتل در قلب جزیره کیش واقع شده است. با اقامت در این هتل به مراکز تفریحی و ساحل اشراف خواهید داشت. از خدمات بی‌نظیر هتل ویدا کیش، استخرهای سرپوشیده است که خدمات رایگان به میهمانان هتل ارائه می‌دهد. حتماً غذاهای رستوران‌ هتل ویدا را امتحان کنید. این رستوران‌ها غذایی بسیار لذیذ و دلپذیر دارند. از امکانات ویژه هتل ویدا کیش می‌توان به تشریفات ویژه، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی، خدمات اینترنتی رایگان، سونا و جکوزی، استخر رایگان، سالن بدن‌سازی و ۵۰% تخفیف پارک دلفین‌ها اشاره نمود.

هتل ترنج کیش

معرفی هتل ‌های ۵ ستاره‌ی کیش؛ هتل ‌های لوکس در شهر لوکس

هتل ترنج کیش

از جمله بهترین هتل های کیش، هتل ترنج است. از معماری فوق‌العاده آن بر روی آب گرفته تا زیرساخت‌های خارق‌العاده‌اش که از هر گونه اتفاق ناخوشایندی جلوگیری می‌کند. اتاق‌های بی‌مانند هتل ترنج کیش، بسیار مجلل بوده و شاید احساس کنید در یکی از هتل های خارج از کشور اقامت دارید. حتماً شما هم از حرکت آبزیان زیر پایتان شگفت‌زده می‌شوید! بازی ماهی‌ها و لاکپشت‌ها را می‌توانید دقیقاً در زیر پای خود احساس کنید.

وان‌های لاکچری که در قسمت بالکن سوئیت‌های هتل ترنج قرار گرفته، یک بعدازظهر زیبا و رؤیایی را برای شما رقم می‌زند. همچنین تختخواب‌های نرمش خوابی دل‌چسب را به شما هدیه می‌دهد. برخی از سوئیت‌های هتل ترنج آن‌قدر لاکچری و زیبا هستند که دوست دارید چندین ماه در این سوئیت‌های زیبا و مجلل به استراحت بپردازید.

پروژه این هتل در سال ۱۳۹۴ به اتمام رسید. هتلی که نه‌تنها در ایران؛ بلکه در خاورمیانه هم نظیرش را نمی‌بینید. هتل ترنج کیش دارای ۱۰۰ سوئیت روی آب با متراژهای مختلف است که بنا به سلیقه و نیاز خود، یکی از آن‌ها را می‌توانید انتخاب کنید. تمام سوئیت‌های هتل ترنج دارای کف شیشه‌ای بوده که دریا را به نمایش می‌گذارد. رستوران‌های ساحلی هتل‌ ترنج هم مکان خوبی برای ریلکس کردن و صرف غذاهای خوشمزه است. اگر قیمت هتل های کیش برایتان مهم نیست، حتماً هتل‌ ترنج را انتخاب کنید.

هتل داریوش کیش

این هتل هم‌اندازه نامش، بزرگ و باشکوه است. هتلی که معماری آن الهام گرفته از تخت جمشید و بناهای دوره هخامنشیان است. این هتل جزو بهترین هتل های جزیره کیش محسوب می‌شود و موقعیت مکانی فوق‌العاده خوبی دارد. با اقامت در هتل داریوش کیش به ساحل و مراکز خرید نزدیک خواهید بود. هتلی سه طبقه که دارای ۱۶۰ اتاق و سوئیت بوده که تمامی این اتاق‌ها دارای امکانات روز دنیا هستند.

از امکانات تفریحی هتل داریوش می‌توان به استخر، پینگ‌پنگ، سالن بدن‌سازی، سالن بیلیارد و سالن ماساژ اشاره نمود. اگر به دوچرخه سواری علاقه‌مندید، حتماً هتل داریوش را رزرو نمایید. علاوه بر این باید بدانید هتل داریوش امکان غواصی را برای مهمانانش قرار داده است که می‌توانید از آن بهره‌مند شوید.

هتل ایران کیش

یکی از لوکس‌ترین هتل های جزیره کیش، هتل ایران است. این هتل یک لابی فوق‌العاده لاکچری با لوسترهای زیبا دارد که هر کسی را محو خود می‌کند. هتل ایران کیش اتاق‌های بسیار راحت و مبلمانی شیک دارد. هتلی زیبا که در سال ۱۳۹۳ بنا گردید و در لیست بهترین هتل های ۵ ستاره کیش به چشم می‌خورد. این هتل معماری خیره‌کننده و جذابی داشته و زیربنای آن قریب به ۱۲ هزار متر مربع است. هتل ایران کیش در هشت طبقه ساخته شده و ۱۰۶ اتاق و ۲۲ سوئیت را شامل می‌شود.

تمامی وسایلی که در واحدهای اقامتی هتل ایران خواهید دید، بسیار مدرن و شیک هستند. تعدادی از واحدهای اقامتی این هتل رو به دریا و برخی از آن‌ها مشرف پارک بزرگ شهر هستند. از دلایل محبوب بودن هتل ایران کیش نزدیک بودن به مراکز خرید و مراکز تفریحی است. این هتل زیبا امکانات فوق‌العاده‌ای دارد که نظیر آن سالن بدن‌سازی، استخر، جکوزی، سونا خشک و بخار، وای فای رایگان و رستوران‌هایی با غذاهای خوشمزه بین‌المللی و ایرانی است.

هتل شایان کیش

بسیاری از افراد هستند که به جای اطلاعات کسب کردن در مورد قیمت هتل در کیش، بیشتر به دنبال رفاه و آسایش هستند و دوست دارند در هتلی اقامت داشته باشند که با تجهیزات روز دنیا تکمیل شده باشد. به این افراد پیشنهاد می‌کنیم هتل شایان ‌کیش را برای اقامت انتخاب نمایند.

هتل شایان اتاق‌ها و سوئیت‌های لاکچری و زیبایی دارد که برخی از آن‌ها به صورت دوبلکس ساخته شده‌اند. این هتل اصیل و قدیمی در واقع در سال ۱۳۵۱ بنا گردیده و جزو قدیمی‌ترین هتل های کیش به شمار می‌رود. البته که هتل شایان به تازگی مورد مرمت و بازسازی قرار گرفته است. از ویژگی‌های خاص هتل شایان کیش، موقعیت مکانی فوق‌العاده خوب آن است.

 همچنین باید بدانید هتل شایان به مساحت ۵۰ هزار متر مربع بوده و دارای یک باغ بسیار سرسبز است. این هتل چهار طبقه بوده و ۱۹۳ واحد اقامتی دارد. ناگفته نماند هتل شایان دارای چندین رستوران مجلل و باشکوه است. این رستوران‌ها به نام رستوران سنتی باغ بهشت، رستوران فرانسوی و رستوران شمبلیر معروف هستند.

هتل پارمیس کیش

از جمله هتل های لوکس کیش می‌توان به هتل پارمیس اشاره کرد. این هتل در سال ۱۳۸۵ تأسیس گردید. هتل بین‌المللی پارمیس جزو یکی از مجهزترین و بزرگ‌ترین هتل های جزیره کیش محسوب می‌گردد. این هتل دارای ۱۱۰ اتاق و سوئیت بوده که سوئیت ویژه عروس داماد و پنت‌هاوس‌های این هتل بسیار محبوب است.

موقعیت مکانی هتل پارمیس کیش نیز سبب جلب رضایت میهمانان این جزیره شده است. این هتل دسترسی بسیار ساده‌ای به اماکن تفریحی و مراکز خرید دارد. همچنین باید بدانید هتل پارمیس کیش دارای ۴ رستوران با انواع غذاهای فرنگی، سنتی و ایرانی بوده و معماری فوق‌العاده‌ای از دوران صفویه را به نمایش می‌گذارد. از امکانات تفریحی هتل پارمیس نیز می‌توان به جکوزی، سونا، استخر، سالن بیلیارد، سالن بازی‌های کامپیوتری و سالن ماساژ اشاره نمود.

متا: هتل های کیش مجموعه‌ای کم‌نظیر از بهترین هتل های ایران هستند. هتل ترنج، هتل داریوش، هتل مارینا پارک، هتل کوروش و... جزو بهترین هتل های کیش هستند.

 

نظرات بینندگان