arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۵۰۷۴۴
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۱۰ - ۱۴ آذر ۱۴۰۰

نماینده اهواز در مجلس: هم با قرعه کشی خودرو مخالفم و هم با قیمت دستوری

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نماینده اهواز در مجلس: هم با قرعه کشی خودرو مخالفم و هم با قیمت دستوری

نائب رئیس دوم کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید مشکلات خودروسازان حل شود، گفت: هم با قرعه کشی خودرو و هم با قیمت دستوری مخالفم.

سید کریم حسینی نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار انتخاب با اشاره به نابسامانی بازار خودرو و مشکلات شرکت های خودروساز گفت: قطعا خودروسازان حق دارند تا مشکلاتشان حل و ایراد کار رفع شود.

وی با بیان اینکه باید همه جوانب تولید و عرضه خودرو را در نظر گرفت، افزود: اینکه خودرو تولید شود و در کف پارکینگ ها بماند، اینکه خودرو با قرعه کشی عرضه شود محل ایراد است.

نائب رئیس دوم کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عرضه خودرو با قرعه کشی عامل 2 نرخی شدن خودروها می شود، تصریح کرد: صنعت خودرو نیاز به یک اصلاحیه جامعی دارد تا همه این موارد را در بر بگیرد.

حسینی با تاکید بر تعیین یک ساز و کار جهت رفع مشکلات قرعه کشی و قیمت دستوری خودرو افزود: باید از درخواست هایی که باعث ایجاد یک رقابت کاذب در بازار خودرو می شود، جلوگیری کرد.

وی با بیان اینکه تعیین ساز وکار برای حل مشکل از سوی مسئولین وزارت صمت مقدور است، افزود: انتظار مردم از دولت سیزدهم این است که در دوره جدید این اقدام صورت گیرد تا مردم متضرر نشوند.

نائب رئیس دوم کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید مشکلات خودروسازان حل شود، گفت: اینجانب هم با قرعه کشی خودرو مخالفم و هم با قیمت دستوری .

حسینی افزود: قطعا ما به دنبال ضرر خودروسازان نیستیم.

نظرات بینندگان