arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۵۱۰۲۳
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۱۵ - ۱۵ آذر ۱۴۰۰
در بازدید مدیران ارشد هلدینگ بزرگ زر از یکتانت مطرح شد؛

گروه زر بعنوان یک هلدینگ پیشرو و آینده نگر، به دیجیتال مارکتینگ توجه ویژه‌ای دارد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

دکترعلیرضا ارجمند، مدیر شرکت زرنگار پخش پایتخت و رئیس‌کل سازمان فروش گروه زر به همراه نظری، رئیس کمیسیون نوآوری و اقتصاد دیجیتال کانون مشاورین مهندسی و مدیریت ایران، و نیز با حضور مهسا چکنی مسئول دیجیتال مارکتینگ هلدینگ زر در راستای آشنایی کارآفرینان با اقتصاد دیجیتال، ظهر روز چهارشنبه، 10 آذر 1400 به بازدید از یکتانت، بزرگ‌ترین پلتفرم تبلیغات آنلاین کشور پرداختند.

به گزارش روابط‌عمومی یکتانت، در این دیدار، مهسا چکنی مسئول دیجیتال مارکتینگ هلدینگ زر، و پریسا بوشهری مسئول روابط عمومی هلدینگ زر، نیز حضور داشتند. لازم به توضیح است که شرکت زرنگار پخش پایتخت یکی از شرکت‌های زیرمجموعه گروه زر بوده و در کنار دیگر شرکت‌های این مجموعه شامل زر ماکارون، زر اویل، زر گرین، زرکام، گلوکوزان، زر فروکتوز، نوشین ساز و آرد زر فعالیت دارند

گروه زر بعنوان یک هلدینگ پیشرو و آینده نگر، به دیجیتال مارکتینگ توجه ویژه‌ای دارد

در ابتدای این دیدار که به‌منظور آشنایی کسب‌وکارها با حوزه دیجیتال مارکتینگ و اهمیت اثرگذاری آن بر روی کسب‌وکارهای امروز و آینده بود، امیرحسین خرمی، مدیر فروش یکتانت، با اشاره به آغاز به کار این شرکت در سال 95 به توصیف کلی فعالیت‌های این شرکت، خدمات ارائه شده توسط آن و فعالیت شرکت‌های زیرمجموعه یکتانت پرداخت و اظهار داشت: «یکتانت هم اکنون به حدود 110 میلیون کاربر دسترسی داشته و تبلیغات مشتریان خود را بیش از 25 میلیارد بار در 1100 سایت معتبر فارسی‌زبان نمایش داده و با حدود 20 هزار برند در زمینه تبلیغات آنلاین همکاری داشته است. به طور میانگین، روزانه بیش از 600 برند از پلتفرم یکتانت برای اجرای کمپین‌های دیجیتال خود بهره‌مند می‌شوند.».

گروه زر بعنوان یک هلدینگ پیشرو و آینده نگر، به دیجیتال مارکتینگ توجه ویژه‌ای دارد

خرمی در ادامهٔ سخنان خود با تاکید بر رشد دیجیتال مارکتینگ در دنیا به ارائه آمارهایی در خصوص نفوذ این حوزه در جامعه پرداخت و گفت: «بر اساس آمار گزارش جهانی تبلیغات در پایان سال 2021 و بین 220 کشور دنیا، مردم روزانه 7 ساعت در اینترنت حضور دارند و 2 و نیم ساعت از روز خود را به حضور در شبکه‌های اجتماعی اختصاص می‌دهند. از دیگر آمارهای موجود در این گزارش می‌توان به اعدادی همچون 57درصد خرید آنلاین محصول، 27 درصد سفارش مواد غذایی از فروشگاه‌های آنلاین، 14 درصد خرید کالای دست دوم، 25 درصد استفاده از سرویس‌های مقایسه قیمت و 17 درصد استفاده از سرویس‌های خرید اعتباری آنلاین اشاره کرد.» وی در پایان، در خصوص اهمیت صنعت FMCG (کالاهای زود مصرف) سخن گفت.

نظری، رئیس کمیسیون نوآوری و اقتصاد دیجیتال کانون مشاورین مهندسی و مدیریت ایران نیز در بخش دیگری از این بازدید در خصوص اهمیت آشنایی فعالان اقتصادی، اتاق بازرگانی و صنوف مختلف با اقتصاد دیجیتال سخن گفت و به تشریح خدمات ارائه شده توسط یکتانت به کسب‌وکارهای بزرگ و کوچک اقتصادی پرداخت.

در این بازدید، مدیران بخش‌های پشتیبانی مشتری، پرفورمنس مارکتینگ، فروش، پابلیشرها، روابط‌عمومی و بخش فنی به همراه مدیران شرکت‌های یک لینک، نووا، ادیوری، نجوا، جریان و هارمونی، خدمات ارائه شده توسط آنها و محصولات مختلف خود را معرفی کردند.

گروه زر بعنوان یک هلدینگ پیشرو و آینده نگر، به دیجیتال مارکتینگ توجه ویژه‌ای دارد

نظرات بینندگان