arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۵۱۷۲۱
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۱۳ - ۲۰ آذر ۱۴۰۰

معرفی طراحان دوخت، سایت طراحی و دوخت لباس کار

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

یکی از مسائلی که نقش مهمی در برندسازی دارد، تهیه لباس کار یکدست و مناسب است. پرسنل یک سازمان، سفیران آن سازمان محسوب می‌شوند. خرید لباس کار مناسب و با کیفیت، علاوه بر اینکه در راستای برندسازی و برجسته کردن برند یک سازمان ضروری است؛ به نوعی احترام به پرسنل یک سازمان به شمار می‌آید.

مشتریان بعد از ورود به یک شرکت یا سازمان، در ابتدا تنها چیزی که می‌بینند لباس کار پرسنل آنجا است. اگر پرسنل لباس کار شیک به تن داشته باشند، ناخودآگاه این حس به مشتری دست می‌دهد که با یک سازمان برجسته و با اعتبار، طرف است.

خرید لباس فرم زنانه سازمانی و پرسنلی از سایت طراحان دوخت

از طرف دیگر لباس کار حرفه‌ای در کارخانجات تولیدی علاوه بر تمام این موارد، در نقش محافظ پرسنل ظاهر می‌شوند. آیا می‌دانید چند درصد از حوادث حین کار تنها به دلیل نامناسب بودن پوشش کارگران رخ می‌دهند. یکی از اصول مهم بهداشت کار خصوصاً در محیط‌های صنعتی، استفاده از لباس کار مناسب و متناسب است. لباس کار هر کدام از کارگران فعال در خطوط تولیدی، باید براساس ساختار بدنی آنها و اختصاصاً برای آنها ساخته شود. به علاوه تمام موارد کیفی مهم در لباس‌های کار صنعتی مانند نحوه طراحی، دوخت لباس کار و جنس پارچه لباس کار، حتماً باید در هنگام خرید لباس کار برای پرسنل مدنظر قرار بگیرند.

این اصول در مورد لباس کار مهندسی، پرسنل فنی پروژه‎های بزرگ مانند، پرسنل شاغل در میادین نفت و گاز و سکوهای نفتی هم صدق می‌کنند. لباس کار مهندسی باید دارای استانداردهای بالایی باشد، زیرا پرسنل این گونه صنایع ساعت‌های طولانی در شرایط بد آب و هوایی و سخت کاری باید مشغول به کار باشند و اگر لباس کار صنعتی آنها استاندارد نباشد، احتمال اینکه دچار حادثه شده و آسیب ببینند، به شدت افزایش می‌یابد.

معرفی طراحان دوخت، سایت طراحی و دوخت لباس کار

طراحان دوخت

همان گونه که گفتیم تمام انواع کار لباس کار اعم از لباس‌های فرم اداری، لباس‌های کار حرفه‌ای، لباس‌های کار صنعتی و لباس‌های کار مهندسی، باید هر کدام استانداردهای خاص خود را داشته باشند و به صورت سفارشی برای تمام پرسنل یک سازمان دوخته شوند. چنین چیزی بدان معنی است که نمی‌توان انواع لباس کار را به صورت عمده از بازار تهیه کرد و برای تهیه لباس کار باید به یک تولیدی لباس کار مراجعه کرد.

اما آیا هر تولیدی لباس کاری می‌تواند تمام الزامات مدنظر شما را فراهم کند؟ یک تولیدی لباس کار باید چه شرایطی داشته باشد؟

طراحان دوخت یکی از بهترین و با تجربه‌ترین تولیدی‌های لباس کار در ایران است. مجموعه طراحان دوخت از سال 1375 فعالیت خود را با هدف طراحی و دوخت لباس کار آغاز کرده است. طراحان دوخت طی تمام این سالها توانسته با بهره‌گیری از تجربه خود و پرسنل متخصص و آموزش دیده، به علاوه بهره‌گیری از فن‌آوری‌های مدرن و روز دنیا، در عرصه  تولید و فروش لباس کار حرفی برای گفتن داشته باشد.

تمامی محصولات گروه طراحان دوخت با بهترین پارچه‌‎های موجود و متناسب با نوع لباس کار و با بهترین شیوه‌های دوخت، تولید می‌شوند. طراحی لباس‌های کار در مجموعه طراحان دوخت، براساس استانداردهای لازم صورت می‌گیرد.

از دیگر مزایای همکاری با مجموعه طراحان دوخت، حذف واسطه‌ها و خرید لباس کار از تولیدی است. خرید لباس کار از مجموعه طراحان دوخت به شکل‌های آفلاین و آنلاین امکان‌پذیر است. لذا اگر کارفرمایان محترم فعال در سراسر کشور به دلیل دوری راه، امکان مراجعه حضوری و ثبت سفارش در دفتر طراحان دوخت را نداشته باشند، می‌توانند با مراجعه به وب سایت این مجموعه و ثبت سفارش به صورت آفلاین، لباس کار مورد نیاز پرسنل خود را با پایین‌ترین قیمت‌ها از این مجموعه خریداری کنند.

خرید از طراحان دوخت تجربه متفاوتی را برای شما فراهم می‌کند. چرا که مجموعه طراحان دوخت پس از فروش لباس کار شما را تنها نخواهد گذاشت و با ارائه خدمات پس از فروش و پشتیبانی مادام‌العمر، همواره در کنار شما خواهد بود.

پس اگر به برندسازی مجموعه خود اهمیت می‌دهید و به دنبال رضایت شغلی پرسنل و رعایت بهداشت و قوانین کار در محیط شرکت و سازمان خود هستید و از طرفی قصد دارید لباس کار پرسنل خود را با بهترین و مقرون به صرفه‌ترین قیمت‌ها تهیه کنید؛ مشاوره با مجموعه طراحان دوخت را فراموش نکنید.

 

نظرات بینندگان