arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۵۴۹۷۴
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۱۷ - ۱۱ دی ۱۴۰۰

چرا اجاره خودرو جایگزین خرید خودرو شد؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

امروزه با افزایش قیمت دلار قیمت ماشین هر روز رو به افزایش است، همچنین به دلیل عدم واردات خودرو در این بسیاری از خودرو ها در گمرگ ها مانده و اجازه ورود به ایران را ندارند. از طرفی دیگر با شیوع ویروس کرونا استفاده از وسیله های نقیله عمومی با استقبال کمتری نسبت به گذشته روبرو شد. با توجه به افزایش هر روزه قیمت خودرو و وارد نکردن خودروهای خارجی به ایران اجاره خودرو در ایران بسیار پر اهمیت تر از سابق شده و شرکت های زیادی در این زمینه شروع به فعالیت کردند.

چرا اجاره خودرو جایگزین خرید خودرو شد؟

شرکت های اجاره خودرو در ایران

همانطور که گفته شد شرکت های زیادی در زمینه اجاره خودرو فعالیت می کنند و اگر شما کلمه اجاره خودرو را در اینترنت جستجو کنید شرکت های بسیاری به شما پیشنهاد می شود. اما بهترین شرکت اجاره خودرو در ایران کدام است؟ یک شرکت اجاره خودرو خوب چه ویژگی هایی دارد؟  با ما همراه شوید تا ویژگی های بهترین شرکت اجاره خودرو را بدانید.

هشدار برای اجاره خودرو از دیوار !

در برنامه دیوار و سایر برنامه های مشابه اگر کلمه اجاره خودرو را سرچ کنید لیست بلندی از اجاره دهندگان خودرو به شما نمایش داده می شود. اما اجاره از این افراد به هیچ عنوان پیشنهاد نمیشود چون شما با یک شخص حقیقی در ارتباط هستید و ممکن است از مدارک شما سواستفاده شود. اگر شما از این افراد خودرو اجاره کنید بدلیل اینکه هیچ قرارداد رسمی در اختیار شما قرار نمیگیرد، ممکن است خودرو دارای نقص فنی باشد و یا با خودرویی که در تصویر دیده اید متفاوت باشد. در این صورت بدلیل نداشتن فاکتور رسمی شما حق هیچگونه شکایتی ندارید. پیشنهاد می شود از شرکت های اجاره خودرو رزرو را انجام دهید.

ویژگی های شرکت های برتر اجاره خودرو

دقت داشته باشید در زمان اجاره خودرو با توجه به اینکه مدارک هویتی و... شما در به شرکت سپرده می شود باید حتما شرکت معتبری را برای اجاره خودرو انتخاب کنید. برخی از ویژگی های شرکت های اجاره خودرو خوب را بیان میکنیم:

  داشتن مجوز رسمی

شرکتی که شما اجاره خودرو را آن انجام می دهید حتما باید مجوز رسمی از سازمان مربوطه داشته باشد. بسیاری از شرکت های امروزی بدون مجوز به فعالیت خود ادامه می دهند. مجوز رسمی شرکت های اجاره خودرو باعث می شود شما اطمینان خاطر داشته باشید که مدارک شما در امان است. شرکت اجاره خودرو پرارین با بیش از 10 سال سابقه دارای مجوز رسمی است.

  حذف واسطه و مقرون به صرفه بودن قیمت های اجاره

بعضی از شرکت های اجاره دهنده خودرو به صورت واسطه عمل می کنند؛ بدین صورت که مالک خودروها در این مجموعه ها اعلام آمادگی میکنند و زمانی که مشتری درخواست اجاره خودرو داشته باشد شرکت خودرو را از مالک گرفته و به مشتری میدهد. این پروسه یک مشکل بزرگ دارد؛ چون شرکت به عنوان واسطه عمل می کند و سود خود را هم در نظر میگیرد، خودرو را با قیمت بسیار بالایی به مشتری اجاره می دهد. لازم است بدانید شرکت اجاره خودرو پرارین با حذف واسطه ها ارزان ترین و مقرون به صرفه ترین قیمت اجاره خودرو را به صورت تضمینی به مشتری ارائه می دهد.

چرا اجاره خودرو جایگزین خرید خودرو شد؟

رضایتمندی مشتری های قبلی

یکی از مواردی که می تواند شما را در شناخت بهترین شرکت اجاره خودرو کمک کند این مورد است. اگر میخواهید عملکرد یک مجموعه را متوجه شوید حتما نظرات کاربران و مشتریان آن را جویا شوید. پرارین خودرو با رضایت 99% مشتریان، در صدر جدول بهترین شرکت های اجاره خودرو قرار دارد.

اجاره خودرو به سبک جهانی

اجاره خودرو به سبک جهانی بر پایه «اعتماد به مشتری» بنا شده است. شرکتی که این اصل را الگوی خود قرار می دهد مدارک و اطلاعات کمتری از مشتری خود درخواست می کند. شرکت اجاره خودرو پرارین با توجه به ارتباط مستقیم با بیمه، کمترین مدارک هویتی نسبت به سایر شرکت های اجاره دهنده خودرو از متقاضی دریافت می کند و اصول این شرکت همانطور که گفته شد بر پایه اعتماد به مشتری شکل گرفته است.

اجاره خودرو بدون محدودیت زمانی

بعضی از شرکت های اجاره خودرو مدودیت زمانی برای اجاره خودرو های خود در نظر می گیرند، مثلا خودرو های بدون راننده خود را برای حداقل 3 روز اجاره می دهند و مشتری امکان اجاره برای 1 یا 2 روز را ندارد. این قانون باعث محدویت مشتری در اجاره می شود. شرکت اجاره خودرو پرارین با توجه به مشتری محور بودن مجموعه و برای راحتی حال متقاضیان اجاره خودرو از این قانون پیروی نمی کند و امکان اجاره خودرو برای زیر 3 روز در این شرکت فراهم است.

لغو رزرو و عودت پول بدون کسری

در بعضی مواقع ممکن است شما خودرویی رزرو کنید و مبلغ اجاره را پرداخت نمایید، سپس باتوجه به تغییر برنامه ریزی درخواست لغو اجاره خودرو را داشته باشید . اکثر شرکت های اجاره خودرو در این صورت مبلغ را بلافاصله بهه مشتری بر نمیگردانند و همچنین درصدی را از مبلغ واریزی کسر خواهند کرد. اما پرارین خودرو در این شرایط بلافاصله و بدون هیچگونه کسری مبلغ را به مشتری بر می گرداند.

پشتیبانی 24 ساعته و مشاوره رایگان

یکی از آپشن های مثبت بهترین شرکت های اجاره خودرو پشتیبانی آنهاست. برخی شرکت ها پشتیبانی 24 ساعته را ساپورت نمی کنند و فقط در زمان های اداری که شرکت برپاست این خدمات را ارئه می دهند. ممکن است شما با خودرو اجاره شده در زمانی خارج از زمان تایم اداری شرکت (مثلا شب) به بیرون رفته اید و خودرو شما با مشکل فنی روبرو می شود. چه کاری باید انجام دهید؟ باید منتظر شوید روز کاری بعدی این مطلب را با شرکت در میان بگذارید؟ یا خودتان هزینه تعمیر را پرداخت کنید؟ پرارین خودرو به صورت 24 ساعته آماده پشتیبانی است و به صورت رایگان به مشتریان ارجمند مشاوره می دهد.

چرا اجاره خودرو جایگزین خرید خودرو شد؟

نتیجه گیری

همانطور که گفته شد امروزه با افزایش روزافزون قیمت دلار و ماشین ، اجاره خودرو رونق پیدا کرده و شرکت های بسیاری در این زمینه فعالیت می کنند.لازم به ذکر است اجاره خودرو از پرارین خودرو شامل اجاره خودرو با راننده ، اجاره خودرو بدون راننده ، اجاره ماشین عروس، اجاره ماشین تشریفات با راننده مسلط به زبان خارجی و آداب تشریفات، اجاره انواع ماشین ایرانی و خارجی می باشد . همچنین شرکت پرارین خودرو با توجه به داشتن مجوز رسمی و حذف وسطه ها، بهترین و ارزانترین قیمت های اجاره و در عین حال کمترین مدارک مورد نیاز برای اجاره را در نظر گرفته است. این شرکت بر مبنای مشتری مداری بیش از 10 سال فعالیت می کند. برای اجاره خودرو و کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر با پرارین خودرو در تماس باشید.

آدرس: تهران، تهرانپارس، خیابان شهید برادران صادقی (113)، خیابان شهید برادارن شهید امیری طائمه (142 غربی)، پلاک 137، طبقه پنجم، واحد 13

تلفن: 02176701060-09121008035

آدرس سایت: www.Perarinkhodro.com

نظرات بینندگان