arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۵۶۹۸۵
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۱۰ - ۲۳ دی ۱۴۰۰

رییس جمهور به بندرعباس سفر کرد / رئیسی: با این ظرفیت های ارزشمند، فقر و بیکاری در هرمزگان معنا ندارد

رییس جمهور گفت: هرمزگان استانی تجاری، صنعتی، کشاورزی و گردشگری است و زمینه ها و ظرفیت های بسیار خوبی در این استان و شهر بندرعباس داریم که با وجود این ظرفیت های ارزشمند امروز برخی از نارسایی ها مثل فقر و بیکاری در این منطقه معنا ندارد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایرنا: رییس جمهور گفت: هرمزگان استانی تجاری، صنعتی، کشاورزی و گردشگری است و زمینه ها و ظرفیت های بسیار خوبی در این استان و شهر بندرعباس داریم که با وجود این ظرفیت های ارزشمند امروز برخی از نارسایی ها مثل فقر و بیکاری در این منطقه معنا ندارد.

سید ابراهیم رییسی روز پنجشنبه در بدو ورود به هرمزگان در فرودگاه بین المللی شهدای پرواز۶۵۵ در گفت وگوی کوتاه با خبرنگاران افزود: این ظرفیت ها می تواند در حوزه های مختلف اقتصادی استان از جمله گردشگری، صنعت و معدن فعال شود تا در هرمزگان شاهد فقر و بیکاری نباشیم.

وی بیان داشت: امروز توفیقی است برای بنده و همکارانم که در استان هرمزگان و شهر بندرعباس هستیم . این منطقه همراه با مقاومت و ایستادگی مردم آن در مقابل متجاوزان بوده و تاریخ، این استان را همراه با ایستادگی، مقاومت، شجاعت و شهامت این مردم، ثبت کرده است.

رییس جمهور اظهارداشت: بنده برای استان هرمزگان گفته بودم که برای آن یک بررسی های مقدماتی انجام شود و در این راستا هیات هایی اعزام شدند و وضعیت این منطقه مرزی را بررسی کردند . همچنین با مشورت نماینده ولی فقیه در هرمزگان، استاندار و مدیران استان و همچنین فعالان اقتصادی، اجتماعی و سیاسی در استان نیازهای استان شناسایی شد.
رییسی ادامه داد: امنیت بسیار خوبی که در هرمزگان وجود دارد ،خلیج فارس را هم امن کرده است که باید از نیروهای مسلح این استان صمیمانه تشکر کرد که حفظ امنیت دریا و زمین و هوا را همواره تضمین کردند و حضور آگاهانه و با بصیرت شان در عرصه های مختلف توانسته است این استان و منطقه را و خلیج فارس را امن کند.

وی ابرازداشت: در پرتوی این امنیت می شود هر نوع سرمایه گذاری در این استان را برای همه سرمایه گذاران تضمین کرد و با سرمایه گذاری ارزشمندی که ان شاء الله در این استان شکل بگیرد خیلی از توسعه یافتگی ها اتفاق می افتد. این استان انشاء الله با برنامه ریزی های صورت گرفته و طرح هایی که وجود دارد بتواند گام های موثری را بردارد و مردم عزیزمان به‌ویژه فعالان اقتصادی و اجتماعی احساس کنند که تفاوتی در این رابطه صورت گرفته است.

نظرات بینندگان