arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۵۸۲۰۵
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۰۰ - ۳۰ دی ۱۴۰۰
تورق خاطرات چهره‌ها در «انتخاب»؛

خاطرات آیت الله هاشمی رفسنجانی، ۲۹ دی ۱۳۷۷: به دفتر روزنامه قدس، نارنجک صوتى پرتاب شده / یلتسین رئیس جمهور روسیه در بیمارستان بستری شده

خاطرات آیت الله هاشمی: خونریزى معده آقاى [بوریس]یلتسین، [رییس‌جمهور روسیه]و بسترى شدن او در بیمارستان و لغو سفر تنظیم شده‌اش به پاریس و نیز انتقال آقاى حیدر علی‌اُف، رییس‌جمهور آذربایجان به ترکیه و بسترى شدن در بیمارستان و خطرناک توصیف شدن مرض و نیز ادامه محاکمه [آقای بیل کلینتون]، رییس‌جمهور آمریکا در مجلس سنا و پیشرفت‌هاى نیروهاى احمدشاه مسعود در جنگ با طالبان، مورد توجه محافل خبرى است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

خاطرات روزنوشت مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی در سال ۱۳۷۷، هرشب در «انتخاب» منتشر می‌‌شود. پیشتر، خاطرات ایشان از سال ۵۸ تا ۷۶ در سرویس تاریخ «انتخاب» به صورت روزانه پوشش داده شده است.

 

تا ساعت سه بعد از ظهر، در لتيان بوديم. وقت عمدتاً با مطالعه‌گذشت. ساعت چهار به خانه رسيديم. كارها را از دفتر آوردند، انجام دادم و دو روز اخبار را در صفحه كامپيوترم ديدم. خونريزى معده آقاى [بوریس] يلتسين، [رییس‌جمهور روسیه] و بسترى شدن او در بيمارستان و لغو سفر تنظيم شده‌اش به پاريس و نيز انتقال آقاى حيدر علي‌اُف، ریيس‌جمهور آذربايجان به تركيه و بسترى شدن در بيمارستان و خطرناك توصيف شدن مرض و نيز ادامه محاكمه [آقای بیل کلینتون]، ریيس‌جمهور آمريكا در مجلس سنا و پيشرفت‌هاى نيروهاى احمدشاه مسعود در جنگ با طالبان، مورد توجه محافل خبرى است.

در داخل هنوز پخش شبنامه‌ها و بيانیه‌هاى رسمى دعوایى از جناح‌ها، در رابطه با مسایل اختلافى ادامه دارد و در مواردى به اهانت به ریيس‌جمهور و رهبرى مى‌كشد. به دفتر روزنامه قدس هم نارنجك صوتى پرتاب شده كه پس از ترور آقاى [علی] رازينى،[رییس‌کل دادگستری استان تهران] و تحرك‌هاى ديگر، قابل توجه است.

نظرات بینندگان