arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۶۰۷۲۵
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۰۸ - ۱۵ بهمن ۱۴۰۰

رابرت مالی: گفتگو‌های خوبی با مصر، اردن و شورای همکاری خلیج فارس در مورد برجام داشتیم / مذاکرات در هفته‌های آینده به نتیجه می‌رسد

نماینده ویژه وزارت خارجه آمریکا در امور ایران در پیامی توئیتری نوشت: «گفت‌وگوهای خوبی با نمایندگان کشورهای شورای همکاری خلیج فارس، مصر و اردن درباره رایزنی‌های پیوسته برای بازگشت متقابل به برجام داشتم. در حالی که مذاکرات در هفته‌های آینده به نتیجه می‌رسد، به مشورت نزدیک با شرکای منطقه‌ای خود ادامه خواهیم داد».
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایلنا: نماینده ویژه وزارت خارجه آمریکا در امور ایران اعلام کرد که «گفت‌وگوهایی خوب» با مقام های مصر، اردن و کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس درباره برجام داشته است.

«رابرت مالی» نماینده ویژه وزارت خارجه آمریکا در امور ایران اعلام کرد که «گفت‌وگوهایی خوب» با مقام های مصر، اردن و کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس درباره برجام داشته است.

وی در پیامی توئیتری نوشت: «گفت‌وگوهای خوبی با نمایندگان کشورهای شورای همکاری خلیج فارس، مصر و اردن درباره رایزنی‌های پیوسته برای بازگشت متقابل به برجام داشتم. در حالی که مذاکرات در هفته‌های آینده به نتیجه می‌رسد، به مشورت نزدیک با شرکای منطقه‌ای خود ادامه خواهیم داد».

نظرات بینندگان