arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۶۴۳۶۲
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۲۲ - ۰۵ اسفند ۱۴۰۰

بهترین ایرلاین پرواز نجف

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

بهترین ایرلاین پرواز نجف

وقتی که قصد خرید بلیط پرواز تهران نجف یا بلیط هواپیما نجف تهران را داشته باشید، حتماً با قیمت‌های متفاوتی رو‌به‌رو خواهید شد. این تفاوت قیمت‌ها بیشتر به نوع ایرلاین بستگی دارد. به نظرتان کدام ایرلاین برای سفر به نجف بهترین گزینه محسوب می‌شد؟ در این مقاله با ما همراه باشید تا بهترین ایرلاین پرواز نجف را بشناسید.

معرفی ایرلاین‌هایی که پرواز تهران نجف را ارائه می‌دهند

اگر سری به وبسایت‌های فروش بلیط همانند علی‌بابا بزنید، متوجه می‌شوید که ایرلاین‌های مختلفی برای خرید بلیط تهران به مقصد نجف وجود دارند. همچنین برای پرواز برگشت نیز می‌توانید ایرلاین‌های مختلفی را انتخاب کنید. در این مقاله قصد داریم تا اکثر شرکت‌های هواپیمایی که این پرواز را انجام می‌دهند را به شما معرفی کنیم و در نهایت بهترین گزینه را معرفی نماییم. پس با ما همراه باشید تا اطلاعات کاملی در خصوص تمامی ایرلاین‌ها به دست بیاورید.

معراج ایر

معراج ایر از جمله شرکت‌های هوایی تازه نفس در ایران است که در سال 1389 شروع به کار کرد. این شرکت هوایی در حال حاضر با 16 فروند هواپیما، به 30 مقصد سفر می‌کند. معراج ایر از جمله ارزان‌ترین پروازهای تهران به نجف به حساب می‌آید.

کاسپین

ایرلاین کاسپین از جمله ایرلاین‌هایی است که پرواز نجف را ارائه می‌دهد. این پرواز به‌صورت مستقیم و بدون توقف انجام می‌شود و کیفیت مطلوب و در حد متوسط دارد. ناوگان هوایی کاسپین نیز در حد معمولی قرار دارد. نه می‌توان این نواگان را عالی و نه ضعیف دانست.

قشم ایرلاین

بهترین ایرلاین پرواز نجف

قشم ایر از جمله ایرلاین‌های معروف در ایران به حساب می‌آید. این ایرلاین جزو ایرلاین‌هایی با ناوگان هوایی تازه‌نفس و نسبتاً جوان به حساب می‌آید. قشم ایرلاین نیز از نظر قیمتی تقریباً با هواپیمایی کاسپین یکسان است و تفاوت چندانی اصلاً ندارد. از نظر خدمات و ناوگان هوایی نیز تقریباً با ایرلاین کاسپین یکسان است.

تابان

هواپیمایی تابان در سال 1384 افتتاح شده است و از سال 1385 اولین پرواز خود را آغاز کرد. دفتر مرکزی این ایرلاین در شهر مشهد قرار دارد. تابان 9 فروند هواپیما در ناوگان هوایی خود دارد و تا کنون سوانح بسیار محدودی را تجربه کرده است.

هواپیمایی آتا

 هواپیمایی آتا نیز از جمله ایرلاین‌های بزرگ ایران به حساب می‌آید. این ایرلاین در سال 1387 در تبریز به سیستم هوایی کشور اضافه شد. هواپیمایی آتا با 14 فروند هواپیما در ناوگان هوایی خود، جزو شرکت‌های هوایی برتر کشور به حساب می‌آید. قیمت پروازهای این شرکت تا نجف نسبتاً از تابان و قشم ایر بیشتر است و خدماتی بهتر را ارائه می‌دهد.

هواپیمایی زاگرس

هواپیمایی زاگرس از جمله بهترین شرکت‌های هواپیمایی ایران به حساب می‌آید. این شرکت هواپیمایی در سال 1384 در منطقه آزاد اروند به بهره‌برداری رسید. شرکت هواپیمایی زاگرس با حدود 20 فروند هواپیمایی با کیفیت، به 23 مقصد مختلف داخلی و خارجی پرواز می‌کند. قیمت هواپیمایی زاگرس نیز با آتا نسبتاً یکسان است و مسافران خدماتی برابر را دریافت می‌کنند.

ایران ایر

ایران ایر از جمله قدیمی‌ترین شرکت‌های هواپیمایی ایران است. این شرکت هواپیمایی در سال 1961 میلادی با نام ایران ایر در تهران به بهره‌برداری رسید. دفتر مرکزی این ایرلاین نیز هنوز در فرودگاه مهرآباد تهران قرار دارد. ایران ایر در حال حاضر با 26 فروند هواپیما، به 61 مقصد مختلف داخلی و خارجی سفر می‌کند. ایران ایر همیشه در تلاش بوده تا ناوگان خود را جوان نگه دارد. به همین خاطر هنوز هم جزو محبوب‌ترین ایرلاین‌های داخلی به حساب می‌آید. با خرید بلیط پرواز تهران نجف یا پرواز برگشت و بلیط هواپیما نجف تهران می‌توانید از بابت امنیت پرواز آسوده‌خاطر باشید. البته از نظر قیمت نیز این ایرلاین تفاوتی با ایرلاین‌های داخلی دیگر ندارد.

وارش

بهترین ایرلاین پرواز نجف

وارش از جمله جدیدترین ایرلاین‌های داخلی به حساب می‌آید. این ایرلاین در حال حاضر با پنج فروند بوئینگ 737 کلاسیک به 13 مقصد مختلف داخلی و خارجی سفر می‌کند. ناوگان هوایی وارش کیفیت مناسبی دارد و نسبتاً جدان است. وارش تا کنون سانحه هوایی خاصی را تجربه نکرده و همین موضوع جای امیدواری دارد.

بهترین ایرلاین تهران نجف کدام است؟

ایرلاین‌های مختلفی را به شما معرفی کردیم. وقتی که قیمت بلیط پرواز تهران نجف یا بلیط هواپیما نجف تهران را مشاهده کنید، متوجه می‌شوید که در بین ایرلاین‌های داخلی، تفاوت خاصی وجود ندارد. در حقیقت انتخاب ایرلاین برای پرواز تهران نجف به سلیقه خودتان و اعتمادی که به برند ایرلاین دارید بستگی خواهد داشت.

برای مثال بسیاری از مسافران، تجربه لذت‌بخشی از سفر به ایران ایر داشتند. به همین خاطر ترجیح می‌دهند باز هم ایران ایر را انتخاب کنند. به‌صورت کلی پرواز قشم ایر و ایران ایر از جمله پرطرفدارترین پروازهای نجف به حساب می‌آید. البته این دلیل بر کیفیت نامناسب ایرلاین‌های دیگر نیست. البته امکان پرواز با ترکیش ایرلاین و سایر ایرلاین‌های خارجی نیز وجود دارد؛ اما قیمت آن‌ها بسیار گران است و به‌صورت ترانزیت انجام می‌شود. به همین خاطر مدت پرواز را نیز افزایش می‌دهد. پس بهتر است همراه ایرلاین‌های داخلی سفر کنید.

منبع: alibaba.ir
نظرات بینندگان