arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۶۷۰۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۰۱ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۱

دستگیری تبهکار چشم رنگی به اتهام آزار و اذیت زن جوان در ماشین

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
تبهکار چشم سبز که کلکسیونی از جرایم علیه زنان را در پرونده خود دارد این بار به اتهام ربودن زن جوان و آزار و اذیت او در خودرو دستگیر شد.

روز اول خرداد امسال زن 26 ساله ای با مراجعه به سرپرست دادسرای جنایی تهران از پسر جوان مسافربرنما به علت آزار و اذیت و همچنین تهدید و ضرب و جرح در محدوده میدان ‌ هفتم تیر اعلام شکایت کرد.

با تشکیل پرونده مقدماتی و به دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران ، پرونده برای رسیدگی تخصصی در اختیار اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

زن جوان در اظهارات خود گفت :طبق روال هر روز ساعت 8 صبح سی و یکم اردیبهشت ماه برای رفتن به محل کار خود در محدوده خیابان فاطمی‌از منزل خارج شدم و بیست دقیقه بعد سوار یک دستگاه خودرو پژو 405 نقره‌ای‌ یا روآ شدم.هنوز دقایق زیادی از زمان سوار شدن من به ماشین نگذشته بود که ناگهان راننده ماشین با تغییر مسیر از خیابان اصلی خارج شد و به داخل کوچه‌ای خلوت رفت.

در حالی‌که قصد اعتراض به او را داشتم با کشیدن وسیله‌ای برنده و قدرت نمایی و حمله به سمت من ، اقدام به گرفتن گلوی من کرد و با قرار دادن دستانش بر روی دهانم مانع از کمک خواستنم شد.

در همین شرایط و از شدت ترس به او التماس می‌کردم که اجازه دهد تا من از ماشین پیاده شوم ، ولی او بدون توجه به التماس هایم شروع به آزار و اذیت من کرد و پس از گذشت حدود 20 دقیقه، ضمن حرکت به سمت عقب مرا به بیرون از ماشین پرتاب و به سرعت از محل دور شد.

در ادامه تحقیقات ، شاکی پرونده در پاسخ به این سؤال کارآگاهان که آیا قادر به شناسایی چهره راننده است، اظهار داشت که چهره دقیق راننده و حتی رنگ چشمان سبز رنگ او را نیز به خاطر دارد.

بلافاصله با توجه به شیوه و شگرد ارتکاب جرم و ارائه مشخصات راننده خودرو، کارآگاهان اداره شانزدهم موفق به شناسایی یکی از مجرمان سابقه دار به نام افشین

24 ساله شدند که پیش از این دارای سابقه دستگیری به اتهام آزار و اذیت و ایجاد مزاحمت برای زنان بود.کارآگاهان برای اطمینان بیشتر از هویت متهم پرونده ، تصاویر موجود از « افشین . س» را در برابر زن جوان قرار داده و او نیز بلافاصله وي را به عنوان راننده خودرو نقره ای رنگ مورد شناسایی قرار داد . بررسی سوابق متهم نشان داد که وی بارها و به اتهام ارتکاب جرایم مختلف دستگیر و روانه زندان شده و آخرین سابقه دستگیری او نیز مروبط به اوایل سال جاری است که به اتهام ایجاد مزاحمت برای بانوان و سرقت مقرون به آزار و اذیت دستگیر و روانه زندان شده بود.این متهم با وجود سن کم از سال 87 تاکنون بارها دستگیر و روانه زندان شده و دارای سوابقی از جمله آدم ربایی و تجاوز به عنف ( سال 87 ) ، حمل و نگهداری موادمخدر از نوع شیشه ( سال 89 ) ، جعل اوراق شناسایی و سرقت داخل خودرو ( سال 90 ) ، عمل منافی عفت همراه با آزار و اذیت ( سال 90 ) است.

با توجه به شناسایی دقیق هویت متهم ، کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، بلافاصله با

بهره‌گیری از اطلاعات موجود در سوابق متعدد متهم موفق به شناسایی محل سکونت و مخفیگاه وی در محدوده میدان هفتم تیر شده و پس از اطمینان از حضور متهم در مخفیگاهش ،ساعت 10 صبح هشتم خرداد اقدام به دستگیری و انتقال وی به اداره شانزدهم کردند .

متهم در اظهارات اولیه خود مدعی شد : هدف من از صحبت کردن با دختر جوان آشنایی و دوستی بود و در اولین برخورد و صحبت ، برداشت اشتباهی صورت گرفت.بعد از اینکه احساس کردم که این خانم ناراحت شده،توقف کردم و او نیز از ماشین پیاده شد. حرف های این دختر صحت ندارد و آزار و اذیتی وجود نداشته و من هم این قصد را نداشتم .

کارآگاهان اداره شانزدهم ، با توجه به اطلاعات دقیقی که از شیوه و شگرد متهم در خصوص آزار و اذیت و تعرض به اشخاص داشتند و با توجه به همین شیوه و شگرد در خصوص نحوه آزار و اذیت شاکی پرونده ، اطمینان داشتند که متهم تلاش بر انکار واقعیت دارد. در ادامه رسیدگی به این پرونده، مواجهه حضوری میان متهم و شاکی پرونده را در دستور کار خود قرار دادند .

در زمان مواجهه حضوری ودر حالی‌که متهم چاره ای جز اعتراف و بیان حقیقت نداشت ، در اولین اظهارات خود ضمن اعتراف به آزار و اذیت زن جوان ، عنوان کرد که شب قبل از حادثه اقدام به شرب خمر کرده و به همین علت در حالت عادی قرار نداشته است.همچنين وي گفت: روز حادثه در حال خودم نبودم، وقتی شاکی سوار ماشین شد ، در یک لحظه داخل کوچه ای خلوت پیچیدم و با تهدید او رامورد اذیت و آزار قرار دادم .

سرهنگ عباسعلی محمدیان- رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ- با اعلام این خبر گفت : با توجه به اعتراف صریح متهم، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس صادر و متهم براي انجام تحقیقات تکمیلی و شناسایی دیگر شکات پرونده در اختیار اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است .

وی افزود: از سایر شکات احتمالی پرونده که بدین شیوه مورد آزار و اذیت قرار گرفته اند دعوت می‌شود تا براي شناسایی متهم به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در خیابان وحدت اسلامی‌مراجعه و اطمینان داشته باشند که هرگونه اظهار نظر آنها در خصوص این موضوعات ، کاملا محرمانه محسوب می‌شود.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
0
10
این همه جرم در فاصله سه سال انجام داده و بعد هم در خیابان ها جولان میدهد و راست راست می گردد!!!!!!!!!!!!!!
نظرات بینندگان