arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۶۷۹۲۵
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۲۰ - ۲۹ اسفند ۱۴۰۰

پیام بایدن به مناسبت عید نوروز

سفارت مجازی ایالات متحده در ایران با انتشار تصویری از بایدن و همسرش در کنار میز هفت سین کاخ سفید بیانیه بایدن را منتشر کرد. در این بیانیه آمده است: عید نوروز خانواده و دوستان را دور سفره گرد هم می‌آورد تا قدردان عزیزان خود باشیم، قدر نعمت هایمان را بدانیم، با یکدیگر غذا‌ها و هدایا را به اشتراک بگذاریم، به سالی که گذشت تأمل کنیم و از فرا رسیدن بهار و فرصت‌های فصل جدید استقبال کنیم. آن روان آغازی جدید و خرسندی نوروز در سفره هفت سین خودمان در کاخ سفید به شکل در آمده که نشان دهنده امید‌های ما برای سال نو است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سفارت مجازی ایالات متحده در ایران با انتشار تصویری از بايدن و همسرش در كنار ميز هفت سين كاخ سفيد بیانیه بایدن را منتشر کرد.


متن بیانیه بایدن بدین شرح است:


من و جیل بهترین آرزوها را برای همه کسانی که امروز نوروز را در ایالات متحده و سراسر جهان جشن می گیرند؛ از جمله در ایران و خاورمیانه، آسیای مرکزی و جنوبی، قفقاز و اروپا، خواستاریم.

عید نوروز خانواده و دوستان را دور سفره گرد هم می آورد تا قدردان عزیزان خود باشیم، قدر نعمت هایمان را بدانیم، با یکدیگر غذاها و هدایا را به اشتراک بگذاریم، به سالی که گذشت تأمل کنیم و از فرا رسیدن بهار و فرصت های فصل جدید استقبال کنیم. آن روان آغازی جدید و خرسندی نوروز در سفره هفت سین خودمان در کاخ سفید به شکل در آمده که نشان دهنده امیدهای ما برای سال نو است. این به معنای رسمیت شناختن و تجلیل از فرهنگ ها و دوستی های پر جنب و جوش بسیاری از جوامع دیاسپورایی ما در آمریکا می باشد که هر روز با مشارکت های خارق العاده خود باعث تقویت تار و پود ملت ما می شوند.

به همه کسانی که نوروز را جشن می گیرند، عید شما مبارک – عید نوروز را به شما تبریک می گوییم.

نظرات بینندگان