arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۷۲۹۶۰
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۱۴ - ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱

چه رمزارز هایی از صرافی کیف پول من می‌توان خرید؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

چه رمزارز هایی از صرافی کیف پول من می‌توان خرید؟

امروزه خرید و فروش و نگه‌داری انواع رمزارزها در میان کاربران بسیار رایج شده است؛ از طرفی پیدا کردن یک صرافی آنلاین بسیار معتبر و با امنیت بالا که کاربران با اطمینان خاطر در آن سرمایه‌گذاری انجام دهند، به یک دغدغه در بین این افراد تبدیل شده است. ضمن اینکه امکان پشتیبانی از رمزارزهای متنوع نیز باید در صرافی آنلاین وجود داشته باشد تا اگر فردی خواستار ذخیره رمزارزهای مختلف شد، فقط از خدمات یک صرافی استفاده کند. اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که برای اولین بار تصمیم به خرید رمزارزهایی مانند بیت کوین، دوج کوین و تتر گرفته‌اید، پس با ما همراه باشید.

نحوه عملکرد کیف پول من چگونه است؟

برای خرید، ذخیره و فروش انواع رمزارزها به یک صرافی آنلاین نیاز دارید. حال ممکن است به دنبال یک صرافی آنلاین در داخل ایران یا در کشورهای خارجی باشید. اگر بخواهید در صرافی‌های خارج از کشور سرمایه‌گذاری کنید، ممکن است با مشکلاتی از قبیل وجود بعضی از محدودیت‌ها مواجه شوید، یا امکان هک حساب کاربری شما وجود داشته باشید؛ پس برای اینکه با چنین مشکلاتی در آینده روبه‌رو نشوید، بهتر است به دنبال صرافی‌های معتبر داخل کشور باشید.

کیف پول من یکی از معتبرترین و برترین صرافی‌های آنلاین است. این صرافی، کیف پول‌های نرم افزاری متععدی را شامل می‌شود که به انتخاب خود می‌توانید از خدمات آن‌ها بهره‌مند شوید.

کیف پول‌ها در انواع مختلف نرم افزاری، سخت افزاری و تحت وب وجود دارند. کیف پول‌های سخت افزاری در ایران قیمت بسیار بالایی دارند و اکثر کاربران به دلیل رابط کاربری آسان و همواره در دسترس بودن به سراغ کیف پول‌های نرم افزاری می‌روند.

وقتی در صرافی آنلاین کیف پول من یک کیف پول را برای ذخیره رمزارزهای خود انتخاب می‌کنید، این کیف پول رمزارزها را در آدرس‌های عمومی (Public Addresses) نگه‌‍‌داری می‌کند. به عبارتی هر آدرس عمومی شبیه یک شماره حساب بانکی است و برای هر ارز دیجیتال یک آدرس عمومی وجود دارد؛ به عنوان مثال برای ذخیره دوج کوین در کیف پول من، آدرس عمومی مخصوص دوج کوین را باید در اختیار داشته باشید. وقتی که شما صاحب آدرس عمومی هستید، به راحتی می‌توانید در بلاک‌چین ارزها را خرید و ذخیره کنید و حتی به فروش برسانید.

زمانی که یک رمز عبور یا کلید خصوصی که در ارتباط با آدرس عمومی است، در اختیار شما گذاشته می‌شود، به این معنی است که آدرس عمومی در کیف پول مخصوص شما است. باید کلید خصوصی را با دقت بیشتری نگه‌داری کنید؛ چراکه اگر آن را فراموش نمایید، امکان بازیابی اطلاعات وجود ندارد. صرافی کیف پول من، کلید خصوصی را نگه داشته و کاربر به راحتی می‌تواند با وارد شدن به حساب کاربری خود، به کیف پول مخصوص خود و آدرس عمومی دسترسی داشته باشد. در حالت کلی، کیف پول شبیه به یک حساب بانکی عمل می‌کند و آدرس عمومی نیز همچون یک شماره حساب است.

مزایای خرید از صرافی کیف پول من چیست؟

چه رمزارز هایی از صرافی کیف پول من می‌توان خرید؟

بعد از اینکه با نحوه عملکرد کیف پول من آشنا شدید، بهتر است که از ویژگی‌های مثبت و مزایای آن نیز مطلع شوید تا برای سرمایه‌گذاری، یک صرافی قابل اعتماد را انتخاب کنید.

در صرافی کیف پول من، به راحتی امکان تبدیل ارز به واحد پول رایج کشور مانند ریال یا تومان وجود دارد. در خرید و فروش رمزارزها هیچ محدودیتی وجود ندارد؛ البته به شرط اینکه احراز هویت انجام گرفته باشد.

در این صرافی، هزینه نگه‌داری ارزهای دیجیتال رایگان است. همچنین در زمان انتقال و دریافت رمزارزها، هیچ هزینه‌ای به عنوان تعرفه کسر نمی‌شود؛ ولی برای تبدیل ارزها به یکدیگر و خرید و فروش آن‌ها، هزینه‌ای درحدود 0.25 الی 2 درصد معامله برای هر کاربر کسر می‌شود. اگر با دیگر صرافی‌های آنلاین این کارمزد را مقایسه کنید، به میزان ناچیز بودن آن پی خواهید برد.

در کیف پول من، پشتیبانی به صورت 24 ساعته است و در هر زمانی می‌توانید با مشاوران و کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید. از دیگر مزایای این صرافی، ارائه کیف پول اختصاصی برای هر کاربر است؛ یعنی وقتی که در کیف پول من حساب کاربری ایجاد می‌کنید، می‌توانید یک زیرمجموعه را نیز برای خود بسازید. در این زیرمجموعه، موجودی‌های مختلفی را نیز می‌توانید در هر کیف پول نگه‌داری کنید و وقتی که در یکی از حساب‌ها رمزارزی را به پول تبدیل می‌کنید، از دیگر حساب‌های شما، هیچ رمزارزی کاسته یا افزوده نمی‌شود. همچنین هر کدام از حساب‌های موجود در زیرمجموعه را می‌توانید به افراد مختلف اختصاص دهید.

اگر از صرافی کیف پول من استفاده کنید، برای ذخیره و نگه‌داری رمزارزهای خود به کیف پول مجزایی نیاز نخواهید داشت و همه ارزهای دیجیتال را می‌توانید در کیف پول من نگه‌داری کنید.

کدام رمزارزها را می‌توان از کیف پول من خرید؟

چه رمزارز هایی از صرافی کیف پول من می‌توان خرید؟

در کیف پول من، می‌توانید بیشتر از 1200 نوع ارز دیجیتال را خریداری کنید. همچنین امکان تبدیل رمزارزها به یکدیگر و ذخیره و فروش آن‌ها نیز وجود دارد. رمزارزهایی مانند دوج کوین، بیت کوین، کیشو اینو، ارز شیبا، وینک و غیره را می‌توانید در کیف پول‌های اختصاصی که صرافی کیف پول من آن‌ها را ارائه می‌کند، نگه‌داری کنید.

هما طور که می‌دانید، رمزارز تتر به عنوان واحد دیجیتال در دنیای رمزرارزها برای تبدیل ارزها به کار می‌رود. در صرافی کیف پول من، امکان خرید تتر و نگه‌داری آن با کمترین کارمزد وجود دارد. از لحاظ امنیت، این صرافی در بالاترین سطح قرار گرفته و هیچ نگرانی از بابت سرمایه‌گذاری و نگه‌داری رمزارزها وجود ندارد.

اگر خواستار خرید شت کوین، بیت کوین، دوج کوین، کاردانو، سولانو، پولکادات، ریپل، ترون، لایت کوین و فلوکی اینو هستید، به راحتی می‌توانید در صرافی کیف پول من (Kofpool.me) ثبت‌نام کنید. در هنگام ثبت‌نام، از شما نام و نام خانوادگی، ایمیل، شماره تلفن همراه و یک رمز عبور قوی را می‌خواهند. بدون اینکه احراز هویت انجام دهید، به صورت محدود می‌توانید در طول روز، اقدام به خرید رمزارز کنید ولی در فروش هیچ محدودیتی وجود ندارد. ولی پیشنهاد می‌شود که حتما احراز هویت انجام گیرد تا در آینده مشکلی به وجود نیاید. به هنگام احراز هویت، علاوه بر عکس کارت ملی، باید یک عکس سلفی نیز به سامانه کیف پول من ارسال شود تا از واقعی بودن صاحب حساب کاربری اطمینان حاصل شود.

چرا کیف پول من، یک انتخاب مناسب است؟

صرافی کیف پول من به عنوان یکی از برترین و معتبرترین صرافی‌های آنلاین در داخل کشور است که با پشتیبانی از بیش از 1200 رمزارز، زمینه نگه‌داری ارزهای دیجیتال مختلف را برای کاربران فراهم کرده است. کیف پول من با ارائه سرویس‌های متنوع و با دریافت کارمزدهای بسیار کم در مقایسه با دیگر صرافی‌ها، اعتماد کاربران و معامله‌گران را به خود جلب کرده؛ به طوری که بیشتر از یک میلیون کاربر از سرویس‌های این صرافی بهره‌مند می‌شوند.

همچنین این صرافی برای اینکه خدمات خود را به نحو احسن در اختیار کاربران قرار دهد، مژده ساخت اپلیکیشن مخصوص به خود را داده تا از طریق آن، به راحتی بتوان به خرید و فروش و نگه‌داری ارزهای دیجیتال پرداخت. هدفی که کیف پول من برای رسیدن به آن تلاش می‌کند، افزایش سهم تجارت الکترونیک در درآمدزایی قانونی است. اگر می‌خواهید از خدمات این صرافی بهره‌مند شوید، با مراجعه به Kifpool.me و ثبت‌نام در آن، می‌توانید کیف پول اختصاصی خود را داشته باشید.

 

نظرات بینندگان