arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۷۴۷۲
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۱۱ - ۰۳ تير ۱۳۹۱

احتمال احضار قالیباف به مجلس

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: احتمالاً بزودی شهردار تهران به دلیل عدم توجه به تبلیغات کالاهای خارجی در سطح شهر به مجلس احضار می‌شود.
 
عبدالرضا عزیزی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به وعده‌های شهردار تهران در خصوص جمع‌آوری تبلیغات اجناس و کالاهای خارجی در سطح شهر از اول تیر اظهار داشت: نمایندگان مجلس منتظرند تا مسوولان شهری به وعده خود عمل کنند و چنانکه این امر تحقق نیابد، نمایندگان مجلس شهردار تهران را به مجلس دعوت خواهند کرد.

وی در خصوص دعوت از شهردار تهران به مجلس گفت: دراین جلسه بنا داریم راهکارهای لازم را برای حمایت از تبلیغات اجناس داخلی بررسی کنیم و به یک هدف مشترک برسیم.

عزیزی خاطرنشان کرد: متاسفانه 3 ماه از سال 91 می‌گذرد ولی هنوز اقدام خاصی در خصوص حمایت از تولیدات داخلی صورت نگرفته است. که امیدواریم تمام دستگاه‌ها از جمله دستگاه‌های دولتی و شهری دراین خصوص اقدامات لازم را انجام دهند.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: یکی از اقداماتی که می‌توان از تولید‌کنندگان داخلی حمایت کرد در بحث تبلیغات است و در این بخش مسئولان شهری باید سعی کنند هزینه کمتری را از تولید‌کنندگان در زمینه تبلیغات دریافت کنند.
نظرات بینندگان