arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۷۵۷۲
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۰۷ - ۰۴ تير ۱۳۹۱

جانشين دنيزلي فردا معرفي مي‌شود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :  پرسپوليسي‌ها اين چند روز درگير حواشي زيادي شده‌اند و مسائل اين تيم نيز تحت تاثير حواشي قرار گرفته است. نقل‌و‌انتقال‌ها، ماشين‌هاي چند صد ميليوني، جنگ لفظي رويانيان و فتح‌ا...زاده و مسائل اين‌چنيني باعث شده تا مسئولان اين باشگاه با آرامش کار نکنند و تکليف سرمربي اين تيم هم هنوز مشخص نشود. روز گذشته تمرينات پرسپوليسي‌ها با حال و هواي خاصي برگزار شد. اين تمرين که به نوعي شروع تمرينات با نفرات اصلي بود اما باز هم غايباني داشت و حسيني، انصاري‌فرد، گردان و... غايبان بزرگ تمرين پرسپوليس با حضور رويانيان و پيشکسوتان باشگاه بودند.

در اين تمرين که از ساعت 9:45 صبح در ورزشگاه درفشي‌فر آغاز شد پرسپوليسي‌ها تمرين نکردند و در درفشي‌فر مراسمي برگزار شد که وقت تمرين کردن را گرفت. پرسپوليسي‌ها تنها پس از پايان مراسم به دويدن دور زمين و وزنه‌زدن در سالن بدن‌سازي اکتفا کردند. در اين مراسم که به تقدير و تشکر از رويانيان و کريمي پرداخته شد، 300 هوادار که در بين آن‌ها خانم‌ها نيز حضور داشتند، به تشويق رويانيان پرداختند و در حمايت از مديرعامل باشگاه شعارهايي بر ضد فتح‌ا...زاده مديرعامل آبي‌پوشان سر دادند. رويانيان در پايان اين مراسم گفت: «قهرماني پرسپوليس در سايه عشق، اقتدار و محبت ماست و کاري که گروهي براي قهرمان شدن انجام مي‌دهند را انجام نخواهم داد. قهرماني و فوتبال اين نيست که داور را بخريد، اخلاق را زير پا بگذاريد، حرمت‌ها را بشکنيد و حتي فدراسيون را اين طرف آن طرف کنيد. اين قهرماني‌ها دو ريال هم ارزش ندارد و تيم بايد شخصيت قهرماني داشته باشد.» مديرعامل پرسپوليس ادامه داد: «کاپي که فقط يک تکه ورق است براي ما هيچ ارزشي ندارد. پرسپوليس قهرمان بوده و هست و کاپ تيم ما کريمي و مهدوي‌کيايي هستند که نه‌تنها در ايران بلکه در دنيا محبوبند. بازيکناني هم که گرفتيم و داريم هر کدام براي ما کاپ هستند. رويانيان در پاسخ به انتقادهايي که به وي مي‌شود گفت: «بعضي‌ها به ما توهين مي‌کنند که ما جوابي به آن‌ها نمي‌دهيم و فکر نکنند که کسي هستند. ما انسان‌ها هيچ نيستيم و فکر نکنيم که مي‌توانيم کاري کنيم. هر کس به من توهين کند جوابي به او نمي‌دهم اما اگر کسي نگاه کج به پرسپوليس کند جواب او را مي‌دهم و حرف‌هاي چند روز اخير من در رسانه‌ها نيز در حمايت از پرسپوليس و هوادارانش بود.» وي همچنين با اشاره به پول‌هاي باشگاه و درآمدزايي پرسپوليس ادامه داد: «آن موقع که شما با هم دعوا مي‌کرديد من به فکر درآمدزايي بودم و پول جمع مي‌کردم. داشتم کارهاي اقتصادي انجام مي‌دادم. وام قرض‌الحسنه مي‌گرفتم، با شرکت‌هاي خارجي خريد و فروش مي‌کردم و در کشورهاي همسايه شرکت تاسيس کرديم.» رويانيان که اعلام کرده تا دوشنبه از بين متسو، کالدرون و مانوئل خوزه يکي را به عنوان سرمربي پرسپوليس معرفي خواهد کرد در خصوص سرمربي اين تيم نيز گفت: «دنيزلي به دليل مشکل خانوادگي نتوانست ما را همراهي کند. او چند روز ديگر به ايران مي‌آيد تا همه چيز را به هواداران بگويد و ما هم در اين مدت سعي مي‌کنيم با مربي‌اي که در شأن پرسپوليس باشد به توافق برسيم.» علي کريمي کاپيتان سرخ‌پوشان هم که روز گذشته از زحمات او در پرسپوليس تقدير و تشکر شد در پايان تمرين و پس از صحبت با پروين در رخت‌کن ورزشگاه گفت: «دنيزلي زحمات زيادي براي ما کشيد و اميدوارم هر‌چه زودتر مشکلاتش حل شود. مسئولان باشگاه در خصوص کادرفني بهترين تصميم را خواهند گرفت و مشکلي از اين بابت نداريم.» کريمي درباره صحبت‌هاي مازيار زارع بار ديگر گفت: «به صحبت‌هاي مازيار زارع کاري ندارم. من عاشق پرسپوليسم و بسياري از حرف‌ها را باور نمي‌کنم. اين افراد اگر دنبال اين بودند که من نباشم از ضعف‌شان است. اگر آن‌ها ورزشي هستند که حرفي ندارم اما اگر غيرورزشي‌اند نمي‌دانم دنبال چه منافعي هستند. يک سال ديگر کريمي را تحمل کنند از پرسپوليس مي‌روم. من به عشق پرسپوليس اين فصل ماندم و دنبال هيچ سودي نبودم.» کاپيتان پرسپوليس با اشاره به مصاحبه‌هاي استقلالي‌ها و

فتح‌ا...زاده درباره نقل‌و‌انتقال‌هاي پرسپوليس گفت: «هر کسي که در نقل‌و‌انتقال‌ها زرنگ باشد بهترين‌ها و مزد زحماتش را مي‌گيرد. فصل قبل آقايان بهتر عمل کردند و حالا که عقب مانده‌اند حرف و حديث درست مي‌کنند.»
نظرات بینندگان