arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۷۶۱۶۳
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۱۳ - ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱

ساعت مچی کاسیو

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 ما در این مقاله به بررسی کاسیو و آنچه که این برند را تا این حد نمادین می‌کند نگاه می‌کنم و درباره بهترین ساعت‌های کاسیو صحبت می‌کنیم.

ساعت مچی کاسیو

کاسیو یک نام تجاری غنی با تنوع زیادی از پیشنهادات است که از ساده و کارآمد تا فوق العاده و لوکس را شامل می شود. در واقع، این تنها برند ساعتی است که تقریباً در هر مجموعه ساعتی به خوبی نشان داده شده است.

امروز، نگاهی می اندازیم به آنچه باعث می شود ساعت های کاسیو از تاریخ غنی، قیمت مقرون به صرفه و عرضه های جذاب آن ها بسیار محبوب شوند. ما همچنین به شما می گوییم که فکر می کنیم بهترین ساعت های کاسیو چیست و چه چیزی آنها را بسیار خاص می کند.

تاریخچه مختصری از کاسیو

شرکت ژاپنی کاسیو (به عنوان کاشیو) در سال 1946 به عنوان یک شرکت ماشین حساب شروع به کار کرد. در سال 1956، این شرکت با موفقیت اولین ماشین حساب تمام الکتریکی فشرده را راه اندازی کرد که منجر به ایجاد شرکت کامپیوتری کاسیو شد. می توان گفت کاسیو در نتیجه همه را در ریاضی بدتر کرد.

پس از موفقیت‌های نزدیک به 30 سال در صنعت، کاسیو کاسیوترون را به عنوان اولین ساعت مچی الکترونیکی در سال 1974 روانه بازار کرد. این ساعت در بسیاری از جهات انقلابی بود، اما مهم‌ترین آن این بود که زمان و تقویم را بر روی صفحه نمایش LCD نشان می‌داد.که این فناوری جدیدی برای زمان خود بوده است.

کاسیو طراحی کازیوترون را اصلاح کرد، اما با عرضه G-SHOCK به عنوان یک برند ساعت به کار خود ادامه داد. در سال 1983، کیکو ایبه پس از شکستن ساعت مچی جیبی که پدرش به او داده بود، تصمیم گرفت یک ساعت نشکن بسازد.

بنابراین، مانند مونتاژی که در فیلم‌ها میبینید، این شرکت به دنبال ساخت ساعتی بر اساس فلسفه 10 سه‌گانه بود. او ساعتی می خواست که بتواند 10 بار یا 100 متر را تحمل کند، حداقل عمر باتری 10 ساله داشته باشد و از سقوط 10 متری جان سالم به در ببرد. Ibe با DW 5000C موفق شد و این برند هرگز به عقب نگاه نکرده است.

ساعت مچی کاسیو

از آن زمان، کاسیو به عناصر طراحی و فلسفه خود که به کازیوترون بازمی‌گردد، وفادار مانده است. پیچیدگی های بیشتری را منتشر کرده و بر تهاجمی ماندن در نوآوری دیجیتال متمرکز شده است.

به عنوان مثال، کاسیو در سال 1992 نسخه اولیه فشار خون ساعت مچی را معرفی کرد.

اما آیا ساعت های کاسیو خوب هستند؟

قبل از پرداختن به پنج ساعتی که فکر می‌کنیم واقعاً برند را به نمایش می‌گذارند، بیایید در مورد اینکه چرا ساعت‌های کاسیو تا این حد محبوب هستند و اینکه آیا فکر می‌کنیم آنها خوب هستند صحبت کنیم. کاسیو احتمالاً یکی از فرسوده‌ترین برندهای ساعت است و به طور کلی تعداد بسیار زیادی از ساعت‌پوشان را نشان می‌دهد.

حتی با هجوم اپل واچ و افزایش قیمت ساعت های لوکس، کاسیو ثابت و مرتبط در زندگی روزمره باقی مانده است. به عنوان یک آزمایش فکری، دفعه بعد که بیرون هستید، سعی کنید ببینید چند ساعت کاسیو روی مچ افراد می بینید. ما حاضریم شرط ببندیم که زیاد است.

کاسیو به عنوان یک برند بهترین ارزش را برای پول ارائه می دهد، چیزی که ما قطعا در The Modest Man به آن اعتقاد داریم. برخی ممکن است این ساعت‌ها را به‌عنوان «ساعت‌های ارزان‌قیمت کاسیو» بنویسند، اما حتی افراد ناشناس ساعت نیز می‌توانند ارزش آن را بدانند.

یکی دیگر از نقاط قوت فروش ساعت های کاسیو دوام آنهاست. همه ما در مورد سطح دوام آخرالزمان خط G-Shock می دانیم، اما حتی ساعت های آنالوگ کاسیو و ساعت های گران قیمت کاسیو را می توان روزانه بدون نگرانی از برخورد آنها به قاب درب استفاده کرد.

یکی دیگر از نکات مهم فروش، قابلیت پوشیدن است. از ساعت‌های اسپرت کاسیو گرفته تا غواص‌های ساده گرفته تا محصولات دیجیتالی با رنگ‌های روشن، کاسیو چیزی را برای همه ارائه می‌کند، چیزی که کمتر برندی می‌تواند ادعا کند.

به این دلایل کاسیو با وسعت طرفداران رو به رو است، که برخی از آنها را در زیر پوشش می دهیم، به خوانندگانی که تعجب می کنند «آیا ساعت های کاسیو خوب هستند»، باید بگوییم بله، و در اینجا پنج ساعت کاسیو وجود دارد که فکر می کنیم باید نگاهی بیندازید. 

  1. 1. CASIO G-SHOCK DW-5600

 در واقع، برخی فکر می کنند که این احتمالاً بهترین ساعت کاسیو و کاملاً صادقانه یکی از بهترین ساعت های تمام دوران است. DW5600 باریک، بادوام است و در طیف وسیعی از رنگ‌ها برای کسانی که به دنبال محصولات مد روز هستند عرضه می‌شود.

DW5600 عناصر طراحی خود را از مدل های اولیه G-Shock گرفته است که Ibe در سال 1983 شروع به کار کرد. این ساعت ها صفحه نمایش کاملاً خوانا، نور پس زمینه برای شب و البته دوام تاریخی آن را ارائه می دهند.

ما همچنین این مدل را نسبت به سایر مدل های G-Shock برای مشخصات کم دوست داریم. نزدیک به مچ می‌نشیند و به راحتی می‌تواند زیر کاف پیراهن قرار بگیرد. به علاوه، نمایه مربعی بسیار متنوع است و تقریباً در هر تنظیماتی مناسب است. به علاوه، قیمت این ساعت تقریباً 45 دلار است و آن را به یکی از مقرون به صرفه ترین و بهترین قیمت ها در بین هر ساعتی تبدیل می کند.

نکته ای سریع، برخی در واقع G-Shock GW-5610 را به جای DW-5600 ترجیح می دهند. GW-5610 اساساً همان ساعت بیرونی است، اما با عملکرد اضافی انرژی خورشیدی و زمان سنجی اتمی در حدود 90 دلار.

ما احساس نمی کنیم که ویژگی ها افزایش قیمت تقریباً 100 درصدی را نسبت به DW-5600 تضمین کنند . از تجربه شخصی، ویژگی زمان سنجی اتمی عالی است، اما به ندرت همگام می شود، به ویژه در کشورهای خارجی صادق است.

علاوه بر این، G-Shock در حال حاضر عمر باتری فوق‌العاده‌ای دارد، بنابراین ما متقاعد نشده‌ایم که انرژی خورشیدی یک ارتقاء ویژگی واقعاً مطلوب است.

ساعت مچی کاسیو

  1. 2. CASIO G-SHOCK DW-6900

برای کسانی که به دنبال G-Shock برجسته تر و کلاسیک هستند، ما نمی توانیم ساعتی بهتر از G-Shock DW-6900 را توصیه کنیم. DW-6900 یک ساعت ورزشی کلاسیک کاسیو در بسته G-Shock است. سخت، بادوام است و احتمالاً از پوشنده اش دوام خواهد آورد.

DW-6900 قوی تر است و احساس تاکتیکی و ناهمواری بیشتری دارد. ما به همه این دلایل آن را دوست داریم و واقعاً مکمل یک سبک زندگی ورزشی است. علاوه بر تمام ویژگی های DW-5600، دارای دکمه نور لاستیکی مرکزی، کرونومتر، زنگ هشدار و سیگنال ساعتی نیز می باشد.

مطابق با ساعت‌های دیجیتال کاسیو، یک تقویم خودکار کامل نیز ارائه می‌دهد. مهمتر از همه، DW-6900 تقریباً 54 دلار است.

همانند DW-5600 ،  مدل GW-6900 نیز وجود دارد که همان ظرفیت خورشیدی و زمان سنجی اتمی را ارائه می دهد. اما ما قطعاً توصیه می‌کنیم با مدل DW بمانید، زیرا تمام عملکردهای عالی را بدون ویژگی‌های غیر ضروری و نیمی از قیمت ارائه می‌دهد.

  1. 3. CASIO MDV106-1A BLACK ANALOG

Casio MDV106-1A اولین ساعت آنالوگ در لیست ما و یکی از بهترین پیشنهادات کاسیو از این برند است.

MDV106-1A یک ساعت غواصی کوارتز است که مقاومت در برابر آب 200 متر، قاب غواصی یک طرفه را در یک بسته فولادی ضد زنگ بادوام ارائه می دهد. همچنین یک عارضه تاریخ را ارائه می دهد که همه آنها زیر 100 دلار هستند.

MDV106-1A ( لینک وابسته به آمازون) یک ساعت بسیار محبوب است که عناصر طراحی را از مدل های محبوب غواصی می گیرد. چهره ای تمیز با حداقل مارک و طراحی زیبا دارد. همچنین بسیار پوشیدنی است و قطر آن تقریباً 44 میلی متر است.

این ساعت تقریباً هر چیزی را که یک فرد نیاز دارد در یک ساعت غواصی شیک ارائه می دهد و مزیت دیگری نیز دارد که مورد علاقه بیل گیتس است.

  1. 4. CASIO PAG240-1CR MEN’S PATHFINDER

کاسیو دوست دارد محصولاتی را برای پایان دنیا در بسته بندی های جالب بسازد. در حالی که G-Shock معروف‌ترین آنهاست، سایر ارائه‌های آن‌ها توانایی این برند را در جابجایی مرزها و طراحی ساعت‌های برنده جوایز با قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه و نشان‌دهنده بهترین برند نشان می‌دهد.

Pathfinder PAG240-1 یک ساعت ارتفاع سنج با تعدادی پیچیدگی چشمگیر است. دارای فشارسنج، قطب نما و انرژی خورشیدی است.

ما معمولاً ساعت‌های بیش از حد پیچیده را دوست نداریم، اما PAG240-1 یک ساعت مچی سخت و محکم است که ویژگی‌های بسیاری را ارائه می‌کند. ما همچنین فکر می کنیم که PAG240-1 نسبت به اکثر ساعت های ماجراجویی موجود در بازار ظاهر بهتری دارد و همه آن ها با قیمت فوق العاده مقرون به صرفه حدود 150 دلار عرضه می شوند.

  1. 5. CASIO MQ24-1E

در حالی که پیچیدگی‌ها و ویژگی‌ها در ساعت‌ها فوق‌العاده هستند، گاهی اوقات مردم فقط یک ساعت ساده می‌خواهند که به طور قابل اعتماد زمان را مشخص کند، ظاهری زیبا داشته باشد و کارآمدی قابل‌توجهی داشته باشد. Casio MQ24-1E یکی از بهترین پیشنهادات این برند است که بر سادگی و ظاهر همه کاره تمرکز دارد.

MQ24-1E یک ساعت کوارتز آنالوگ 35 میلی متری است که مقاومت در برابر آب و دوام را در بسته بندی سبک وزن دارد. ما نسخه مشکی و طلایی را به دلیل تطبیق پذیری آن ترجیح می دهیم. صفحه ساعت دارای طراحی ساده و تمیزی است و منظره را با پیچیدگی ها و متن های غیر ضروری پیچیده نمی کند.

این ساعت همچنین فوق‌العاده راحت است و می‌توان آن را در محیط‌های مختلف استفاده کرد. مهمتر از همه، شما می توانید این ساعت را با قیمت 12 دلار پیدا کنید.

نتیجه

کاسیو یک برند با سابقه ای غنی در طراحی ساعت های شگفت انگیز با ارزش ساعت مچی زنانه و مردانه  است.

خواه ماجراجویی باشید که به دنبال ساعتی برای پایان دنیا می‌گردید خواه یک خریدار ساعت مچی معمولی،اگر به دنبال ساعتی شیک و خوش‌نظر می‌گردید ، ما فکر می‌کنیم که کاسیو باید یکی از اولین برندهایی باشد که در آن جستجو می‌کنید.

در ازای پول، ساعتی شیک و باکیفیت با سابقه و دوام شگفت انگیز دریافت خواهید کرد.

نظرات بینندگان