arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۷۸۵۵
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۱۳ - ۰۶ تير ۱۳۹۱

آخرین وضعیت سرمربی از زبان رویانیان

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مديرعامل باشگاه پرسپوليس درباره آخرين وضعيت انتخاب سرمربي جديد پرسپوليس گفت: اگر بعضي رسانه‌ها از جمله تلويزيون و برخي مطبوعات اجازه مي‌دادند ما امروز قراردادمان را هم با سرمربي جديد بسته بوديم.

محمد رويانيان درگفت‌وگو با ايسنا با بيان اينكه مشكل رضايت‌نامه كريم انصاري فرد حل شده است، اظهار كرد: كار اخذ رضايتنامه كريم انصاري‌فرد از طريق كميته انضباطي فدراسيون امروز (سه‌شنبه) نهايي مي‌شود. بنابراين او مي‌تواند از فردا در تمرينات پرسپوليس حاضر شود.

** عملكرد بعضي رسانه‌ها قيمت خوزه مانوئل را بالا برد

وي درباره آخرين وضعيت انتخاب سرمربي جديد پرسپوليس نيز گفت: اگر بعضي رسانه‌ها از جمله تلويزيون و برخي مطبوعات اجازه مي‌دادند ما امروز قراردادمان را هم با سرمربي جديد بسته بوديم. متاسفانه برخي گزينه‌هايي كه هنوز ما با آنها مذاكره نكرده بوديم، نام‌شان مطرح شد و تحليل‌هايي را درباره آنها منتشر مي‌كردند. به طور مثال شبكه خبر تلويزيون يك برنامه مفصل از عملكرد خوزه مانوئل پخش كرد و او را مربي بسيار توانمندي دانست. در برخي مطبوعات هم مانورهايي درباره او دادند تا بالاخره بوجود آمدن اين فضا باعث شد مانوئل رقم پيشنهادي‌اش را بالا ببرد! اجازه ندادند ما با آرامش و بدون جنجال‌هاي خبري كارمان را پيش ببريم.

** مي‌دانم رسانه‌ها از انتخاب سرمربي پرسپوليس نفع مالي نمي‌برند

وي در پاسخ به اين سوال كه به نظرتان برخي رسانه‌ها از انتخاب سرمربي مدنظرشان در پرسپوليس نفع مالي مي‌برند، خاطرنشان كرد: خير، رسانه‌ها از انتخاب هر كدام از مربيان مطرح شده هيچ نفع مالي نمي‌برند و صرفا موضوع رقابت خبري باعث شده چنين رويكردي داشته باشند اما به هر حال هرچه كه هست به ضرر ما تمام مي‌شود. حتي من مانند مرحله قبلي كه بالاخره ما دنيزلي را انتخاب كرديم، شرايطي بوجود آورده‌ام كه كسي نمي‌داند كجا و با چه كسي مذاكره مي‌كنم اما باز هم با چنين شرايطي مواجه هستيم.

** هر مربي موفق اروپايي الزاما در پرسپوليس موفق نيست

رويانيان در پاسخ به اين سوال كه آيا گزينه‌هايتان براي هدايت پرسپوليس تغيير كرده و پيش‌بيني مي‌كنيد چند روز ديگر سرمربي جديد را معرفي كنيد، به ايسنا گفت: گزينه‌هاي ما چندان تغييري نكرده است. من مي‌توانم مربيان بزرگ اروپايي را هم به پرسپوليس بياورم اما بخاطر شرايط متفاوت فوتبال آسيا و اروپا بهتر است مربي خارجي معتبري را انتخاب كنيم كه در آسيا و به ويژه كشورهاي اطراف ايران كار كرده و نتايج خوبي هم گرفته باشد؛ بنابراين دايره انتخاب‌هايمان محدود مي‌شود.

** بدون توجه به فشار برخي دلال‌ها با همكاري بعضي ليدرها، كار خودمان را مي‌‌كنيم

وي افزود: هر چند الان بازيكنان زير نظر يكي از بهترين مربيان بدنسازي ايران با يك برنامه‌ريزي منظم و فشرده مشغول تمرين هستند اما حضور سرمربي بالاي سر تيم بسيار مهم است. اميدوارم ظرف چند روز آينده كار را تمام كنم. متاسفانه عرصه براي جولان دادن بعضي دلال‌ها كه با برخي ليدرها همكاري مي‌كنند، باز شده است. پيش از اين به آنها اجازه جولان دادن نداده بوديم، اما الان مشغول حركت‌هايي هستند تا بر ما فشار وارد كنند اما ما كار خودمان را مي‌كنيم.

** خلعتبري به ما قول محكمي داد كه به پرسپوليس مي‌آيد

مديرعامل باشگاه پرسپوليس درباره نتيجه مذاكراتش براي جذب محمدرضا خلعتبري با توجه به اينكه شنيده مي شود استقلال به او پيشنهاد داده، اظهار كرد: ما با خلعتبري صحبت كرديم و او هم قول محكمي داده بود تا به پرسپوليس بپيوندد. الان هم اعلام مي‌‌كنيم او را مي‌خواهيم اما اگر الان در واكنش به پيشنهاد مالي سنگين استقلالي‌ها بخواهد متقاعد شود و به اين تيم برود ديگر خودش مي‌داند. شايد ما نتوانيم پول سنگين كه درباره‌اش طرح شده را بپردازيم.

** ليست قرارداد تمام بازيكنان را به وزارت ورزش دادم

وي با بيان اينكه ليست مبالغ قراردادهاي بازيكنان پرسپوليس را به وزارت ورزش و جوانان داده است، دراين باره توضيح داد: من ليست تمام قراردادهاي بازيكنان پرسپوليس و ترازنامه مالي باشگاه‌ را به وزارت ورزش و جوانان دادم و تصميم دارم آنها را به مسوولان سازمان بازرسي كل كشور، نهادهاي حراستي و هر دستگاه مسوول مرتبط با اين موضوع بدهم. حالا بايد ببينيم بقيه باشگاه‌ها هم اين كار را مي‌كنند؟ من متاسفم براي اين فوتبال كه عده‌اي چنين جنجال‌هاي بيهوده و كاذبي را در آن ايجاد مي‌كنند. هر حرفي را بدون اطلاعات مي‌زنند و شرايطي ايجاد مي‌كنند كه بعضي بازيكنان باورشان مي شود ارزش ميلياردي دارند!

** به بازيكنم گفته‌اند جريمه رويانيان و 200 ميليون بالاتر را مي‌دهيم به تيم ما بيا!

رويانيان تاكيد كرد: اگر من سقف را رعايت نكردم، ممكن است با اندكي بالاتر از آن بازيكن گرفته باشم، نه چنين مبالغي كه به ما مي‌بندند، اتهام مي‌زنند و جو متشنجي راه مي‌‌اندازند كه از اصول كار مديريتي فاصله دارد. من متاسفم براي آن شيوه عملكردي كه با بازيكن من تماس گرفته و مي‌گويند، حاضريم جريمه قراردادي كه با رويانيان بستي را بدهيم و 200 ميليون تومان هم به مبلغ توافقي با آنها بيافزاييم تا به تيم ما بپيوندي!

** استقلال يك سردار كم داشت و خوشحالم بالاخره سردارش را پيدا كرد!

مديرعامل باشگاه پرسپوليس در واكنش به حضور سردار صلاحي در هيات مديره استقلال كه ظاهرا از دوستان اوست نيز اظهار كرد: استقلال يك سردار كم داشت و خوشحالم كه بالاخره سردار خودش را هم پيدا كرد تا اوضاع بهتري پيدا كند.

** درباره حضور مايلي‌كهن و دايي در پرسپوليس انديشيده‌ام

وي درباره احتمال حضور محمد مايلي‌كهن در كميته فني يا كادر فني پرسپوليس، تصريح كرد: من مايلي‌كهن را دوست دارم. او آدم باشخصيت و مسلماني است. روي حضور او در پرسپوليس فكر كردم. درباره علي دايي هم همين تامل را داشتم. آنها از ستاره‌هاي پرسپوليس بودند؛ حالا بايد ببنيم در آينده چه شرايطي خواهيم داشت تا نهايتا بهترين تصميم را بگيريم.

نظرات بینندگان